Franjo plinska smesa ima mnogo vecu probojnu moc od benzinske smese i zato se na plinu osete problemi sa strujom a na benzinu je sve u redu.
prekidac za auto gas
Collapse
X
-
Ma skidao rezervoar, oprao ,zamenio filter, izmerio pritisak benzina, povratni ventil.
Dovod benzina je ok, provericu jos emulator dizni. mozda on brljavi.Meni lici kao da je sa strujom problem, ali radi dobro na plinu.
Bobina je zamenjena pre 2 godine, znaci nije skoro. Izmericu sve napone,pa cu videti da nadjem neku ispravnu bobinu.
Godiste auta 1995. v6 12 ventila, motor ,koji se ugradjivao bez izmena ,i u starija godista, i jedino on nema mogucnost prave obdII dijagnostike, vec se to radi sa "star" testerom(le dioda).Ali nema greske, izbacuje 11, to je ok.
Ma napon sa bobine,sam merio na crvenoj od prekidaca prvo bio 0v, pa 6v, sa ukljucenim kontaktom.Zato prekidac nije ni radio.Nista dok ne pogledam.Javljam kasnije.
Comment
-
-
Hvala svima na odgovorima. Premerio sam napone.Na bobini je +12v ,ne brljavi, napon na diznama je ok. emulator, kada je sistem na benzinu provodi napon bez otpora je, a na plin ima 100 oma. dizna svaka ima 15 oma. Prekidac sad radi super. Cak sam otpustio razvodnik paljenja sa kapom, i zakretao ga malo po malo ,startovao auto , veoma malo poboljsanje na benzin, a na plin uvek super radi.
Mozda cu ipak morati da ponovo premerim pritisak benzina, mozda je zaglavio povratni ventil za benzin.Oseca se na benzin iz auspuha.
ILi su dizne bas bas prljave..
Comment
-
-
Originally posted by b_samardzic View PostFranjo plinska smesa ima mnogo vecu probojnu moc od benzinske smese i zato se na plinu osete problemi sa strujom a na benzinu je sve u redu.
Oseca se na benzin iz auspuha.
Proveri i kompresiju, iako je na TNG sve u redu. Palenje naštelovati strobo lampom!
Comment
-
-
Sipao sam jos 5l bezolovnog sa nekim aditivom za ciscenje dizni.Kad je hladan slabije, a kako se zagreva sve bolje radi.Kad sam mu skinuo neko vakum crevce bolje prima gas -kad uvlaci fals vazduh. jednom je puklo iz auspuha kad sam dodao gas, a kad se sam ugasi kao da nesto skripne u motoru, nesto kao zvizduk.
Ostavicu do sutra da se dizne dobro natope tom smesom benzina i aditiva, a sutra nanovo maltretiranje motora i komsija.
Jedino sto mi sva odeca smrdi na benzin ,od takvog sagorevanja.
Comment
-
-
Ako bolje radi kad vuce fals znaci da je smesa prebogata tj da je presiromasna na gas. Ovde ima mnogo strucnjaka sto ih svrbe prsti, moras oprezno i selektivno da verujes ljudima dok ih deda ne banuje.UGRADITE PLIN DA VAM AUTO PALI KAO VOJNI MAGACIN!
Devojka moze da bude sa sela ali auto MORA da bude iz Nemacke!
Comment
-
-
Originally posted by slavke1 View Post...Kad sam mu skinuo neko vakum crevce bolje prima gas -kad uvlaci fals vazduh...
U svakom slučaju, crevce vrati na svoje mesto, jer se ne radi o falš vazduhu, već o regulatoru pritiska goriva! Pumpa treba da daje pritisak od 5 bara minimalno, a regulisani pritisak sa vakuumom 2.75 bara.
Ventil kontrole obrtaja na leer 6-14 Ohm.
Predpalenje treba da je podešeno oko 8 stepeni pre GMT (+- 2 stepena).
Preporučene svećice:
Motorcraft AGRF 32C1
NGK BPR6EF-VG
Champion RS9YCC4
Ovo navodim, jer u prodavnici (Inđija) nude za sve fordaljke AGRF 22C! Znači, različita toplotna vrednost, što može da se odrazi i na sagorevanje.
Zazor između elektroda 1.0 mm.
Accu 12V/75Ah
Alternator Marelli A1271 daje A/V/rpm 100/14/3000
Interval zamene svećica je 50 Kkm, ali, nikad se ne zna! Dovoljno je, da samo jedna "crkne", pa da se na šestaku ne primeti u radu, osim po mirisu benzina iz izduva.
Zato, proveri svećice i pravilno podesi (pred)palenje.
Otpor dizni je u redu: 15-17 Ohm.
Comment
-
-
Hvala , na podacima, mada sam u prethodnim postovima, napisao da auto super radi na plin, a na benzin ne. Pri tome auto je kod mene vec dugo ,pa sam ga bas upoznao. Do svecica nije, do akumulatora nije, pumpa daje 4 bara, i nova je, a original je 3,5 bara(novi model scorpia , pumpa je potapajuca).Regulator pritiska je 3.0 bara po tehnickoj dokumentaciji.
Crevce sam vratio odmah ,to je bio samo test .
Po radu motora na benzin , po meni ne rade bar 2 dizne , a posto su dizne vezane po tri na jednu zicu od pcm, onda smatram da je jedan blok dizni u nekom problemu.Ili ne dobija impuls od pcm,ili ima nesto drugo.Ili su dizne ,posto sam vozio dosta dugo samo na plin bas zagusene prljavstinom. Sa novim gorivom i aditivom za ciscenje ,hoce da primi gas ,cak i kad je hladan, al vidim da ga par klipova ,koji ne rade gusi.
Kupio sam le diode, pa uskoro pravim signalnu lampicu za proveru dizni.
O tom cu izvestiti kada to uradim, jer putujem u selo, gde cu nadam se, uz domace destilirane proizvode malo omoriti, i napuniti baterije za nastavak na resenju ovog problema.
A, za banovanje- mislim da nije bilo upuceno meni.
Pozdrav
Comment
-
-
Originally posted by slavke1 View PostA, za banovanje- mislim da nije bilo upuceno meni.
Pošto je problem prekidača rešen i daleko smo zabrazdili u drugu temu, bio bi red, da se ova zaključa, a eventualni nastavak na drugom mestu. Btw o problemima sa palenjem na benzinskim motorima ima na stotine strana, pa malo pročešljaj.
Usput, navedeni podaci su iz autodata za tvoje godište.
Ako destilati ne pomognu u rešavanju problema, neće niko!
P.S. WIN`s injection cleaner sipa se na pun rezervoar i ganjaš 200 km samo na benzin. Ako ne pomogne - neće da šteti.
Comment
-
Comment