Postovani kupio sam pre par dana yuga 55 87. godiste...Sada po ovim srednjim temperaturama izutra prvi put pri paljenju na plin vergla nekih 5 sekundi i dajem gas onda upali..na putu do posla imam 1 km ravnice i onda kilometar uzbrdo gde lose vuce mora da se vrati u prvu...i tako svaki put ako nije paljen nekoliko sati..a cim se zagreje radi kao sat vuce extra ali opet malo zavergla...neki kazu da je normalno ali sam pre njega imao 45 koji je na -20 palio na pola kljuca i vuko extra i hladan i vruc...Na autu su zamenjene membrane za plin,svecice,kablovi,nastelovano paljenje i smesa plina...Ne znam kada je menjan filter za vazduh,filter za plin i zupcasti(ni da li je ok uzupcen)...da li nesto od ovoga ima veze sa navedenim problemima.Plin je lovato. ???
Hladan teze pali lose vuce uzbrdo
Collapse
X
-
Duže verglanje za yugo - ništa neobično!
Da li je ugrađeno el. palenje (komutator)? Ako je, da li je promenjena i bobina?
Koje svećice koristiš i da li je podešavan zazor između elektroda, prilikom zamene?
Stanje akumulatora: starost i napon nakon dužeg stajanja, pre starta motora.
Alternator i zategnutost kaiša, merenjem napona, nakon starta motora.
Comment
-
-
Jeste elktricno paljenje komplet sa bobinom.
svecice bosna super sam zamenio kako su stajale u kutiji nisam nista dirao ali isto se ponasao i pre zamene svecica
sto se tice akumulatora sve je ok moze da vergla kolko treba i ima brz alnaser.....
ali da je samo kod paljenja bas me briga nego hladan lose radi slabo vuce a cim se ugreje 5-10min onda sve ok..a po forumima citam da hladan treba da vuce i bolje nego vruc.
jos mi jednio pada na pamet posto ne znam kada je i kako menjan zupcasti pa da nije zbog njega malo paljenje......
Comment
-
-
U prvom postu, koji nije "prošao", pitao sam, kako je podešeno palenje: strobo-lampom, ili na uvo? Osim toga, podešavanje se vrši na dobro zagrejanom motoru, najbolje na radnoj temperaturi, što majstori na yugu izbegavaju. Da se ne opeku!
I, po mogućnosti u servisu, koji ima uređaj za kontrolu izduvnih gasova, da se podesi i karburacija: podesi smeša i obrtaji na leru.
Iako, iz sopstvenog iskustva, znam da taj motor radi sa kaišem uzubljenim na zubac više, ili manje, jer ventili još ne udaraju u klipove, prema tvom opisu, to nije u pitanju. Ne bi radio dobro ni nakon zagrevanja. Uostalom, lako je proveriti.
svecice bosna super sam zamenio ... ali isto se ponasao i pre zamene svecica
Comment
-
-
paljenje je nastelovano dobro sigurno majstor koji mi je i prosli auto odrzavao i nisam imao preblema uglavno je stelovo strobo lampom...
u svecice se slabo razumem tako da je bolje da ne lupam nista oko tih vrednosti ali isto je radio i sa starim svecicama pre zamene...
sada mi jedan satriji komsija koji prosao sito i reseto sa autima da su mozda lose nastelovani ventili tj. pretegnuti sta mislite o tome?
u svakom slucaju sutra cu kod majstora pa cu javiti sta je bilo.
Comment
-
-
Na mom yugu za dvadeset godina, isprobao sam shampion, bosch i magneti mareli, ali sam se uvek vraćao na bosnu super FE65P.
U kakvom stanju je motor? Da li ti je crevo (iberlauf) iz kartera spojeno na kućište filtera vazduha, ili ispušta u atmosferu? Boja ostataka sagorevanja na auspuhu: crna, siva, ili skoro bela?
Kada je menjano motorno ulje i koje? Nivo i boja ulja? Ako je crno, prodavac je sipao neko od sredstava za pojačanje kompresije pohabanih motora.
Štelovanje ventila vrši se zamenom pločica podizača ventila. Da su "pretegnuti", stanje bi se zagrevanjem pogoršavalo, jer ventili ne bi zatvarali. Za svaki slučaj, proveri kod majstora, ili u servisu, koji raspolaže takvim pločicama. Moguće je, da je neko, ko je nekad "štelovao" ventile, u nedostatku odgovarajućih, stavio deblju, ili tanju pločicu. Moguće, da je i nešto drugo skarabudžio, što sam u praksi nalazio.
Comment
-
-
Previse pitanja i previse nagadjanja, sve je novo a ne radi kako treba...na mom jugu je radilo, moj jugo je trosio, moj jugo ide 200 a trosi 2,5 litra, moj jugo je auto...
Covek je sam sebi odgovorio na pitanje, "cini mi se da lakse upali ali isto dok se ne ugreje slabo vuce"
To sto se tebi cini, cini ti se, ne treba da trazis resenje problema na forumu za auto gas isto kao sto ne treba da trazis uzrok ispustanja zadnje leve gume u servisu koji ti je ugradjivao gas u auto.
Odvezi auto kod mehanicara kod koga odrzavas auto i napravite isti da radi kako treba na benzin i (bicu toliko slobodan da propreknem buducnost) auto ce se volsebno popraviti i na plin. Verovatno ce mnogo da pomogne ako budes majstoru ostavio auto da prenoci pa on da ga provoza hladnog ujutro, nece ti reci "slabo nesto vuce, moram da ga vratim u prvu kad idem na posao" nego, verovatno, ne radi ti jedan cilindar dok se auto ne ugreje ili nesto tome slicno...UGRADITE PLIN DA VAM AUTO PALI KAO VOJNI MAGACIN!
Devojka moze da bude sa sela ali auto MORA da bude iz Nemacke!
Comment
-
-
Neće se popraviti na plin dok je hladan ako i dalje ima uvodnik (diznu) umesto mixera. Samo radi konstatacije. Svakako treba prvo da radi na benzinu ispravno.
Comment
-
-
Proveri u kakvom ti je stanju karburator.Imao sam slican problem sa svojim Jugom dok jos nisam imao ugradjen gas, dakle veoma slicno se ponasao na benzin. U periodu jesen/zima, ako se dobro ne isturira i ne zagreje barem 5 minuta u mestu, znao je bas da pravi probleme. Ili da se vuce ko prebijen (sto je jos bilo i dobro) ili pak da stane posle 50-100m a onda veselje i guranje.
Slicno kao i ti, menjao sam svecice, podesavao paljenje ali dok nisam odneo karburator na generalku - nista nije trajno pomoglo.
Comment
-
-
mozda ga saug zeza,kad imas ubusenu diznu na gas, bas treba tacno da znas koliko mu treba sauga dok se ne zagreje. i da ga polako spustas.
ne valja ni malo ni mnogo. treba da stekne osecaj tacno koliko.
naravno, najbolje resenje je da ga pali na benzin. i da mu na benzin lepo radi. ali karburator i voznja na gas. obicno znaci da je karburator zapusen od slabe upotrebe. pricam iz licnog iskustva.
sve moze da se napravi i popravi, ali to je ipak Yugo star 25 godina.Lakota withdraw from treaties, declare independence from U.S.
Comment
-
Comment