Pravilnik o ispitivanju vozila

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Dora
    Nadzornik!!!
    • 24.10.2004
    • 17451
    • Novi Sad
    • FIAT

    Pravilnik o ispitivanju vozila

    Attached Files
    Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

    https.autogas.rs
  • Franjo
    Banovan
    • 14.08.2009
    • 2831
    • Inđija - Beograd
    • Renault megan II res

    #2
    Pravilnik o ispitivanju vozila

    Uvoz polovnih vozila

    Čitajući, po ko zna koji put aktuelni Pravilnik o ispitivanju vozila, primetio sam odredbu, o kojoj je više puta bilo reči, ali se olako i bez mnogo buke prelazilo:

    Član 4.

    Одредбе овог правилника односе се на испитивање моторних и прикључних возила:

    1) која се појединачно производе, а за које није издато уверење о усклађености са прописима о хомологацији;
    2) која се преправљају;

    3) која се увозе као употребљавана;
    4) код којих се, на техничком прегледу или на други начин, утврди неслагање података
    који су уписани у саобраћајну дозволу са подацима из Базе података о возилима.

    ii) Пре стављања у промет, односно пуштања у саобраћај возила из става 1. тач. 1), 2) и 3) овог
    члана, мора се утврдити и да ли ова возила испуњавају услове у складу са прописима о
    техничким условима за возила.
    Po odredbama Pravilnika upotrebljavano vozilo je svako vozilo, koje je u upotrebi više od šest meseci.

    Pošto se radi o robi u ogromnim količinama, nisam našao objašnjenje, tko je ovlašten od strane Agencije za ispitivanje tih vozila prilikom uvoza. Siguran sam, da će ostati kao i do sada, ali to se mora nekim aktom izričito odrediti. Do sada je to bio svaki servis ovlašten za obavljanje tehničkog pregleda vozila pri prvoj registraciji.

    Međutim, novim Pravilnikom situacija je složenija! Ispitivač garantuje sve, kao za novo vozilo i u slučaju nesavesnog rada, oduzima mu se ovlaštenje. I do sada su upoređivani podaci iz dokumenata sa stvarnim stanjem na vozilu. Pitanje je, da li će servis odgovarati, ako "previdi" prepravku VIN broja i broja motora, što se dešavalo. Niko nije odgovarao, jer servisi nisu opremljeni za to - iako je to najčešće očigledno (brušenje, kucanje broja). Posebnu težinu odgovornosti, snose radi činjenice, da se, uglavnom, radi o kradenim vozilima.

    Comment

    Working...
    X