plin u dizela 2013.g.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Franjo
    Banovan
    • 14.08.2009
    • 2831
    • Inđija - Beograd
    • Renault megan II res

    #16
    Nije isplativo, jer nije isto, što i benzin+LPG! Slični problemi kao hybrid HHO. Dovesti gorivu smesu na pravo mesto i u pravom trenutku. Priprema smese dizela, različita je od benzina i gasa.

    Isptivanja, vršena na malim vozilima (motorima), pokazala su, da je optimalno iskorištenje goriva, u ovom slučaju 50:50 diesel:TNG. I to je najveći problem, kako u radu "dozirati" ova dva goriva.

    Spomenut je VW i efekat je uglavnom - povećanje snage motora. Kod diesel motora novije generacije i to je zanemarljivo.

    Napori su potekli u U.S.A., gde je diesel motor, u pojedinim državama, bio proglašen, kao veliki zagađivač. Pa, da bi mogli voziti stare mercedese, bez plačanja velikih taksi, pokušavali su da smanje emisiju izduvnih gasova.

    Sve u svemu, ne vredi truda! Koga zanima, uverit će se, ako malo prošvrlja:

    Diesel - HybridCars.com
    HowStuffWorks "Introduction to How Diesel-fueled Hybrids Work"
    hybrid motors... - Pretraga
    DailyTech - New Hybrid Car Engine Combines Gas and Diesel for Maximum Efficiency

    Comment

    • Bingodalton
      CBC Senator XXL
      • 12.11.2012
      • 316
      • Novi Sad
      • GP 1.9 JTDM Sporting

      #17
      Ja mozda nisam strucnjak za motore, ali ono sto funkcionise na motoru vece zapremine, funkcionise i na motoru manje zapremine. Varijacije postoje, slazem se. Kao sto je neko napisao, ovakva vrsta modifikacije je najzastupljenija u Australiji gde drzava finansira 50% troskova konverzije, tj dodavanja LPG uredjaja.

      Odnosi koji se pominju su uvek 70%-30%. Kako sam ja shvatio, gas pomaze u sagorevanju dizel goriva i povecavanja negovu iskoriscenost, a time i snagu. Bas kako si ti Franjo rekao, ono sto bi trebao da radi HHO.
      Ubrizgati plin u usisnu granu u odredjenom trenutku i nije neki problem posto racunar automobila kontrolise sve i ima sve podatke. Postoje ECU sistemi za gas koji koriste razne parametre motora i senzore i ubrizgace gas u pravom trenutku.

      U testiranjima (Australija), doduse na vecim motorima postoji povecanje snage od 30%, smanjenje stetnih izduvnih gasova je veliko...

      Jedino sto je meni nejasno je cena samog uredjaja. I u Engleskoj je ovaj tip konverzije prisutan, mislim da sam negde video cenu od 1400 funti, sto je ipak skupo. Sistem koji se koristi po meni se ne razlikuje puno od onog za benziske motore, stim sto postoji jedna dizna. E sad...kakva je to dizna, protok, frekvencija (to sam procitao negde), sta vec ima...to pojma nemam.

      To bi Dora trebao da se prijavi i objasni. I naravno dolazimo do ECU za LPG. Ali ako oni taj racunarcic naplacuju 600-1000 eur, to je ludost.

      Comment

      • Dora
        Nadzornik!!!
        • 24.10.2004
        • 17451
        • Novi Sad
        • FIAT

        #18
        Kad sam rekao da ne znam cenu mislio sam da nisam kupio do sada nijedna pa zato i ne znam cenu...

        Ukratko, cela Australija je debilana jer "200" godina koristi dizele na gas. Naravno da karikiram za 200 godina ali nije ni daleko.

        Volvo i dosta drugih su teški prevaranti jer prodaju nova vozila sa gasom, dizeli naravno...

        Problem broj jedan je kako sačuvati motor da se ne razleti. Savremeni uredjaji daju rešenje i za to pa se Volvo hvali kako radi na gas bez prerade motora što je do skora bilo obavezno...
        itd...
        Na kraju, ovo nije pogadjalački forum pa ko ubode dobro je... Nije obavezan odgovor po svaku cenu pa bih zamolio dobacivače da ako neznaju ćute. Ako ja mogu da ćutim koji znam daleko više mogu i ostali koji znaju daleko manje.

        Smer ka tekstovima i objašnjenjma je ok..

        Dozira se savremnim kompjuterom preko električnih dizni uz upotrrebu egt i nok senzora kao sigurnosne mere a usput se koristi u TPS senzor i još ponešto...

        Ne lupajte....
        Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

        https.autogas.rs

        Comment

        • Dora
          Nadzornik!!!
          • 24.10.2004
          • 17451
          • Novi Sad
          • FIAT

          #19
          U medjuvremenu je Bingo dopunio i naveo skoro sve bitno sem cene. Engleska nikako nije merodavna po pitanju cene a nije samo ECU u pitanju nego EGT sonda, nok senzor i koješta drugo.

          I naravno da se ne isplati nekom ko predje 5000 km godišnje sa autićem od 1200 kubika. Dizel i gas imaju uštedu kad se vozi mnogo kilometara i kad se vozi pod opterećenjem...

          U prevodu kod nas, čitaj, samo teretni program...
          Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

          https.autogas.rs

          Comment

          Working...
          X