Nedoumica oko svecica?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • M-power
    Moderator
    • 10.01.2005
    • 10060
    • Bg; Banovo Brdo
    • CorsaC, astra H,

    #16
    V-line 20
    To date there has never been a faster car built for the public road and,
    it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

    Comment

    • overspeed
      CBC Senator XXL
      • 24.05.2005
      • 2779
      • Kosovska Mitrovica

      #17
      @ M:

      Jesi li mislio na:

      Manufacturer: BMW
      Model: 318 i E36
      Years: 08.1993 - 09.1999

      Spark plug: BKR6EK
      Order No.: 2288
      V‑Line: VL20


      I, u vezi tvoje konstatacije o nepovoljnoj varnici: koliko ova svecica mozhe da bude problematichna obzirom na dva kraka? IvanT mi je preporuchio da ne moram da menjem default tip svecice nakon konverzije (dakle BKR6EK) i ja stvarno nemam problema za sad. Tako da, nije da dovodim u pitanje njegovu kompetentnost, nego me interesuje tvoj stav u vezi "nepovoljnosti" varnice i dvokrake svecice nakon konverzije.

      Thx
      http://www.bmw.tv

      Comment

      • M-power
        Moderator
        • 10.01.2005
        • 10060
        • Bg; Banovo Brdo
        • CorsaC, astra H,

        #18
        Slazem se sa Ivanovim misljenjem da treba ostati pri preporucenoj svecici. Ima par takvih u koji je ugradjen gas i nijedan nije pravio problem zbog toga.
        Bitno je samo da budu valjane
        To date there has never been a faster car built for the public road and,
        it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

        Comment

        • *IvanT*
          CBC Senator XXL
          • 30.01.2005
          • 3234
          • Srbija, Beograd, Kara

          #19
          Ajmo jednom za sva vremena da resimo dileme oko svecica.

          Vodeci svetski proizvodjaci svecica , nemaju "specijalne" svecice za autogas.
          Njihova ispitivanja su dala rezultate koji kazu da se treba drzati preporucenih svecica za odredjeni tip motora.
          Znaci koristite svecice koje ste koristili i za rad na benzinu.

          Naravno, podrazumeva se da svecica bude originalna i kvalitetna (NGK, Denso, Bosh...)

          Izuzetak predstavljaju amerikanci sa V8 motorima, koji po pravilu traze hladniju svecicu, sa manjim zazorom.

          NAJPOUZDANIJE svecice za rad motora na gasu su iridijumske i platinumske lonlife svecice, sa zazorom od 0,8 - 1,0 mm.

          Ovo nisam izmislio ja, vec je preneseno iskustvo najvecih svetskih fabrika za proizvodnju svecica.

          Nemojmo vise istu temu da ponavljomo po 100 puta. Valjda smo toliko pametni.


          End
          http://www.lovatogas.co.rs

          Comment

          • dranix
            CBC Senator XXL
            • 04.10.2004
            • 3079
            • Antwerpen/Belgium
            • Saab 9-3

            #20
            Pa zato i pitaju ljudi sto bi hteli pouzdanije svecice zbog eventualnog rizika od detonacija na gas. To je ono zasto su fabricki predvidjene svecice "rizicne" posle manje kilometraze nego one od egzoticnih materijala. Drugim recima, potrebna je cesca kontrola ako su "original" preporucene svecice a vozi se na gas. Isto vazi kao i za filter za gas ili vazduh (manje kritican). Vi ugradjivaci gasnih instalacija niste blesavi kad kazete da se filter gasa menja svakih 10k ali ko vas jos slusa. Posle je ljudima kriv djavo. U principu se skoro nista ne postuje kao da je taj neko i****o nesto iz prsta. Svi bi nesto bolje pa kad se ustanovi da je to bolje i veoma skupo onda se traze jevtine alternative koje prakticno ne postoje. Takvi smo ti mi zemljani. Trazimo savrseno a ni sami nismo savrseni i ne daj boze da nam neko kaze da nismo u pravu. Najlakse bi bilo kad bi problemi bili cisto tehnicki. To bi se resilo ali prvo trebamo malo sebe da "resimo". Nisam optimista u tom pogledu nikako

            Comment

            Working...
            X