pozicioniranje lambda sonde

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • zec
    CBC Senator XXL
    • 05.01.2005
    • 450
    • bgd

    pozicioniranje lambda sonde

    Zelim da ugradim lambda sondu. Vozilo je seat ibiza stari tip. Izduvna grana ide 4-2- lonac -1. Hteo sam da kazem da dve cevke ulaze u lonac.
    Da li ugraditi sondu pre lonca na jednu stranu izduva (dva cilindra) ili posle lonca gde je samo jedna cev?
    Ne znam da li je to samo protocni ili kakav vec lonac. Sondu bih koristio za voznju na plin.
    Prethodno sam pregledao postove ali niko nije imao ovakav slucaj. U slucaju da sam pogresio mesto za poruku molim moderatora da istu premesti.
    "If everything seems under control, you're just not going fast enough."
  • BOOST
    Founder - Admin od Začetka
    • 29.09.2004
    • 8726
    • Gislaved//Sweden
    • SAAB 9000 AERO R; SA

    #2
    Posto ces je koristiti za plin, mala je sansa da gorivo nebude jednako rasporedjeno izmedju cilindara, dakle imas slobodu da radis u sustini kako hoces.

    No, preporuka je da je ipak stavis na par koji je cilindar 1-4

    Kad je benzin u pitanju moze da strajkuje 1 injektor i nece se primetiti ako nije meren svaki cilindar na sumi.
    Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
    move your mind

    Comment


    • #3
      Re: pozicioniranje lambda sonde

      Originally posted by zec
      Zelim da ugradim lambda sondu. Vozilo je seat ibiza stari tip. Izduvna grana ide 4-2- lonac -1. Hteo sam da kazem da dve cevke ulaze u lonac.
      Da li ugraditi sondu pre lonca na jednu stranu izduva (dva cilindra) ili posle lonca gde je samo jedna cev?
      Ne znam da li je to samo protocni ili kakav vec lonac. Sondu bih koristio za voznju na plin.
      Prethodno sam pregledao postove ali niko nije imao ovakav slucaj. U slucaju da sam pogresio mesto za poruku molim moderatora da istu premesti.
      Svakako pre lonca 10-15cm, osim ako ne planiras da pravis EURO3 od njega

      Comment

      • don
        CBC Senator XXL
        • 13.04.2005
        • 483
        • Beograd

        #4
        Mene interesuje sledece, da li moze da se lambda korisit i na motoru koji koristi super, a prvenstveno je namenjena za plin, da nece da joj skodi super ako se povremeno vozi na njega, obzirom da se lambda koristi samo na bezolovnim ( mozda i gresim )
        Teorija je kad se sve zna, a nista ne funkcionise.
        Organizacija je kad nista ne funkcionise, a svi znaju zasto.
        Praksa je kad sve funkcionise, a niko ne zna zasto.

        Comment

        • BOOST
          Founder - Admin od Začetka
          • 29.09.2004
          • 8726
          • Gislaved//Sweden
          • SAAB 9000 AERO R; SA

          #5
          Olovo ubija sondu
          Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
          move your mind

          Comment

          • don
            CBC Senator XXL
            • 13.04.2005
            • 483
            • Beograd

            #6
            Znaci nista od Loveca
            Teorija je kad se sve zna, a nista ne funkcionise.
            Organizacija je kad nista ne funkcionise, a svi znaju zasto.
            Praksa je kad sve funkcionise, a niko ne zna zasto.

            Comment

            • luka.l
              CBC Senator XXL
              • 30.09.2004
              • 490
              • Beograd
              • ВАЗ 21213

              #7
              Pa vozi na bezolovni.
              - "Dobar dan. Dobro ste. Kako sam ja?"
              - "I vi ste dobro."

              Comment

              • skymobile
                CBC Član
                • 13.08.2005
                • 97
                • Sibir u Srbiji
                • C5 2.0HDi i Ibiza 1.9TDi

                #8
                Ne je dobro voziti na bezolovni auto koji trosi super
                When things look bad, I just remember that I've got a real big dick and things seem much better...

                Comment

                • M-power
                  Moderator
                  • 10.01.2005
                  • 10060
                  • Bg; Banovo Brdo
                  • CorsaC, astra H,

                  #9
                  Sto?
                  To date there has never been a faster car built for the public road and,
                  it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                  Comment

                  • APOGEE
                    CBC Senator
                    • 01.06.2005
                    • 243
                    • Beograd, Vracar

                    #10
                    Vise puta sam video uputstva za cetvorotaktne motore koji su napravljeni za olovno gorivo gde se navodi da moze da se koristi i bezolovni benzin. Mislim, ako na autu koji je predvidjen na super (olovni benzin) isto tako nema problema da radi na bezolovni, tako da bi lambda sonda mogla da se ugradi, ali onda, nadalje voznja iskljucivo na bezolovni benzin. Kao sto je receno, upotreba olovnog benz. na autu koji je napravljen za bezolovni, unistava sondu.

                    Jedina evetualna negativna pojava bi mogla da bude, ono nepodmazivanje sedista ventila koje postoji kod olovnog goriva, medjutim ako se ide na varijantu na pogon gasom, situacija je opet ista, tj. nema podmazivanja sedista ventila. Tako, posle veceg broja predjenih Kkm. moguce je prevremenije ostecenje sedista nego pri voznji iskljucivo na olovni benz.
                    Kia pro cee'd 1,6 CRDI 115hp 2010

                    Comment

                    • Eon
                      Moderator
                      • 10.03.2005
                      • 4225
                      • Beograd-NBG-44
                      • Superb 2.0 4x4 DSG

                      #11
                      @APOGEE

                      Vrlo lepo odgovoreno na pitanje. Posto ce iovako da vozi na plin, sicevi ce biti malo optereceniji, ali to su margine, pa nece uticati bas brzo, mozda tek za 100K.

                      bezolovni je resenje!!!!
                      Škoda Superb 2.0 TDI 190 bhp DSG 4x4 2020
                      Volkswagen Tiguan 2.0 TDI 150 bhp Carat 2017

                      Comment

                      • sw.brick
                        CBC Senator XXL
                        • 09.10.2004
                        • 8141
                        • Beograd, barajevo-zemun
                        • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                        #12
                        meni su rekli da zaista na starijim motorima, konrektno za Volvo to su motori pre 1977. godine koji su pravljeni samo za olovni benzinm je poznato iz prakse u Holandiji da nastaje ostecivanje sedista ventila i posledicno samih ventila polagano protokom kilometara.

                        covek koji ima model 144 iz bese tamo negde 1968. rece da je imao problem na glavi motora i da su ventili bili propali...negde na oko 650.000km. kaze da je na gas presao oko 500.000km.

                        tako da ja nebih previse brinuo o tim negoativnim posledicama, bar ne u nasim uslovima gde se auti uglavnom voze jako male ukupne kilometraze i ne stignu do faze da se takvi kvarovi/trajan habanja zaista i pokazu.

                        verujem da je tako ili slicno i kod drugih modela i marki sa klasicnim motorima (ovaj u 144 je OHV klasican bez ikakve elektronike, sa platinama jos).

                        naravno, podrazumeva se da pri upotrebi plina zazor ventila redovnije kontrolise i podesava nego na super olovni.
                        volvo
                        945 SE turbo lpg
                        344 GL lpg

                        Comment

                        • zec
                          CBC Senator XXL
                          • 05.01.2005
                          • 450
                          • bgd

                          #13
                          Uredjaj je ugradjen (naravno i sonda).
                          Znaci sada treba da sipam samo bezolovni jer palim na benzinu ?
                          Dobio sam info da je auto mozda nekada vec bio predvidjen za bezolovni pa su mu skinuli katalizator...
                          Trenutno me zeza step motor ler gasa...
                          Kao sto dekideki rece:
                          Ako nemate ispravan auto a zelite isti, ugradite GAS. naterace vas da sredite motor tip top!
                          "If everything seems under control, you're just not going fast enough."

                          Comment

                          • APOGEE
                            CBC Senator
                            • 01.06.2005
                            • 243
                            • Beograd, Vracar

                            #14
                            Samo bezolovni, i vozi MISKO
                            Kia pro cee'd 1,6 CRDI 115hp 2010

                            Comment

                            • zec
                              CBC Senator XXL
                              • 05.01.2005
                              • 450
                              • bgd

                              #15
                              Zeleo bih samo da napomenem:
                              Problem koji je nastao isprljanim step motorom lera (ili ler gasa -benzina kakogod) je postojao i ranije (pre ugradnje sa kojom sam vise nego zadovoljan) ali nije bio toliko izrazen na benzinu i nije mi smetalo ali sad MORAM da ga popravim ako hocu da vozim na gas.
                              Toliko.
                              Ovo nema bas mnogo veze sa temom pa ako Nadzornik smatra da treba da obrise ja nemam nista protiv.
                              "If everything seems under control, you're just not going fast enough."

                              Comment

                              Working...
                              X