Max.brzina plin/benzin

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • APOGEE
    CBC Senator
    • 01.06.2005
    • 243
    • Beograd, Vracar

    Max.brzina plin/benzin

    Lanos 1,5, ugradjen Loveco-pro. Na benzinu sam jos od ranije vise puta isprobavao maksimalnu brzinu auta, na cajgeru bi pokazivalo oko 175 km, sto odprilike i odgovara deklarisanoj fabrickoj max brzini od 172 km/h. Dakle, u pitanju je ravan put, uvek ista deonica, opterecenje od 2 osobe. Pomenutu brzinu sam dostizao kako u 4-toj tako i u 5-toj brzini, sto jos donekle mogu da razumem. Neki dan sam pod istim uslovima probao maksimalnu brzinu ali ovaj put na plinu u 4-tom stepenu prenosa i opet postigao na cajgeru isti rezultat. Po nekoj logici, pri voznji na plin, rezultat bi trebao da bude vidno manji.

    Ima li neko razumljivo objasnjenje?
    Kia pro cee'd 1,6 CRDI 115hp 2010

  • #2
    Odgovor

    Mislim da ti je LoVEco podesen na malo bogatiji rad

    Ako ti je krajnja brzina ista, potrosnja se tad sigurno bitno razlikuje to je zbog manje kaloricne moci plina itd da sad ne ulazimo u fiziku i hemiju

    +Lanosu pri 170 sigurno laze sat 5-7km mozda i 10 a 3 nije ni kod mnogo mnogo skupljih auta (BMW 7, MB S klasa) veruj mi citao sam testove u Auto Motor und Sport

    Comment

    • Srdjan
      CBC Senator XXL
      • 30.09.2004
      • 2416
      • Bajina Basta/Beograd

      #3
      To je dobar rezultat, nego jesi li merio potrosnju? Kolika je na benzin a kolika na plin?
      Lancia Kappa 2.0 20v

      Comment

      • sw.brick
        CBC Senator XXL
        • 09.10.2004
        • 8141
        • Beograd, barajevo-zemun
        • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

        #4
        Po nekoj logici, pri voznji na plin, rezultat bi trebao da bude vidno manji.

        to vidno manje ( mislim ta prica uopsteno) je dosta relativno od auta do auta. posto pri maksimalnoj brzini benzin ne moze da sagori (mesavina je bogatija nego sto treba) kako treba niti njegova energetska moc nije optimalna tacnije umanjena sto se vidi i po potrosnji.
        za razliku plin je uvek optimalnog sagorevanja i potpuno koristi energetsku moc (koja jeste manja apsolutno gledano ali uz ono gore mozda ine relativno) tako da radi "punom snagom" koju plin jos omogucava.

        vidno manji rezultat, po mom iskustvu se svodi na nekoliko procenata odnosno 2-5km/h razlike u maximalnoj brzini.

        znaci ono umesto max 175 na benzin recimo mozes 173 na plin....

        e sad stvar je procene koliko je vidna i velika razlika ili nije, stvar licnog utiska.

        sto se mene tice ja takve razlike podvodim pod gresku merenja (brzine) odnosno smatram zanemarivim razlikama u prakticnom koriscenju auta.

        kacio sam dijagrame sa dyno gde se jasno vidi da motor na plin nije tako inferioran kako se (uopsteno) prica.
        volvo
        945 SE turbo lpg
        344 GL lpg

        Comment

        • APOGEE
          CBC Senator
          • 01.06.2005
          • 243
          • Beograd, Vracar

          #5
          Max.brzina plin/benzin

          Za Srdjana,

          Letos sam se na site-u zalio na vecu potrosnju plina u odnosu na benzin koja se kretala izmedju 25 i 30 posto. Pre manje od dva meseca dodao sam Loveco-Pro i po nekim poredjenima sa proslom godinom u isto vreme, sa kontrolom mi je manja potrosnja za nekih 1,2 litra, za sada. Mislim da ipak treba jos da prodje vremena da bih imao neke sigurnije podatke. Auto sad ima osetno bolji odziv na gas i cini mi se bolje vuce. Da ne bi izgledalo da je subjektivni osecaj zato sam i postavio ovu temu.
          Kia pro cee'd 1,6 CRDI 115hp 2010

          Comment

          • Srdjan
            CBC Senator XXL
            • 30.09.2004
            • 2416
            • Bajina Basta/Beograd

            #6
            Da za 1,2l ti je manja od onda kada je trosio mnogo, a koliko je sad veca u odnosu na benzin???
            Lancia Kappa 2.0 20v

            Comment

            • dranix
              CBC Senator XXL
              • 04.10.2004
              • 3079
              • Antwerpen/Belgium
              • Saab 9-3

              #7
              Apogee,
              To su sasvim realne razlike. Nije Loveco bas svemocan osim ako se podesi na siromasnu smesu a to je vec opasno za ventile. Uostalom, moze se i slavina zavrnuti.
              Od svega je najbitnije da se to NE uradi po cenu da je potorosnja i veca (ne ekstremno veca). Gas je ipak jevtiniji od glave motora i komplikacija a i nije ni predvidjeno niti normalno da je smesa pri krstarecoj brzini previse siromasna.

              Comment

              • APOGEE
                CBC Senator
                • 01.06.2005
                • 243
                • Beograd, Vracar

                #8
                Max.brzina plin/benzin

                Srdjane,
                Malo je jos rano da dam neki konkretniji odgovor (kontrolu imam nepuna dva meseca) koliko je potrosnja sa Loveko-pro u odnosu na benzin, ali grubo receno i dalje ona je negde do 20 procenata. Dakle nema nekog drasticnog smanjenja potrosnje plina koje mozda ocekujes. Kad prodje jos koji mesec bicu u mogucnosti da dam tacnije podatke. Drugo, sad su temperaturne razlike malo vece a moj auto je na njih dosta osetljiv, odnosno velika je razlika u potrosnji kolika je spoljna temperatura jer vozim kratke relacije, sve u centru grada, gde se motor posteno nikad ni ne zagreje. Prosle zime kad je temp isla do minus 15 stepeni imao sam prosecnu potrosnju u gradu preko 19 litara na gasu a ranijih godina na benzinu najvecu od skoro 14 litara. Nekad mislim da je suludo uopste govoriti o nekoj potrosnji u gradu kad 3,5 km od posla do kuce prelazim vise od pola sata i sl. O ovome je vise clanova vec govorilo.
                Kia pro cee'd 1,6 CRDI 115hp 2010

                Comment

                • *IvanT*
                  CBC Senator XXL
                  • 30.01.2005
                  • 3234
                  • Srbija, Beograd, Kara

                  #9
                  Vezano za maximalnu brzinu, mislim da je topic o tome:

                  http://www.lovatogas.co.rs

                  Comment

                  • dranix
                    CBC Senator XXL
                    • 04.10.2004
                    • 3079
                    • Antwerpen/Belgium
                    • Saab 9-3

                    #10
                    Ivane,
                    Da li je na TVOM auto tako kao sto pise u engleskom tekstu. Bez nekih detalja cisto sa "uglavnom da" ili "uglavnom ne".

                    Ne slazem se da je tekst tacan kad je u pitanju venturi sistem mada nije precizirano na koji se sistem misli u tekstu.

                    Nije slucajno sto te to pitam jer ti imas sekvencijalni i plus je auto turbo pa je zanimljivo da se cuje realna istina. Posebno sto ni malo ne sumnjam da je sve podeseno po PS-u i to na naucni nacin gas analizatorom.

                    Ja nisam od onih kojima auto "mnogo trosi" i vise mi deluje bespredmetna reklamirana razlika od 1-3 litra vise gasa nego benzina sto je veoma cesta tema ovde na forumu.

                    Comment

                    • *IvanT*
                      CBC Senator XXL
                      • 30.01.2005
                      • 3234
                      • Srbija, Beograd, Kara

                      #11
                      Text(slika) se odnosi na venturi sistem jer je takav ugradjen u auto sa pocetka topica.

                      Moj auto je uglavnom test vozilo za razne sisteme, tako da uopste nije merodavan za bilo kakva precizna merenja.

                      Za ostele automobile iz iskustva :

                      Uglavnom da.
                      http://www.lovatogas.co.rs

                      Comment

                      • APOGEE
                        CBC Senator
                        • 01.06.2005
                        • 243
                        • Beograd, Vracar

                        #12
                        Max.brzina plin/benzin

                        Ok, dakle kako se vidi iz Ivanovog teksta na engleskom, sasvim je normalno ocekivati zaista minimalan pad max. brzine ( koji se kod mene na brzinomeru gotovo ni ne ocitava) bez obzira na pad snage od oko 10 posto. A, mozda se i sam motor u zadnjih godinu dana voznje na plinu malo sam procistio pa ide bolje, a to se sad kompenzuje sa ranijom max. brzinom na benzinu?

                        Tks na odgovorima.
                        Kia pro cee'd 1,6 CRDI 115hp 2010

                        Comment

                        • Igor
                          CBC Senator XXL
                          • 30.12.2004
                          • 394
                          • DORCOL REPUBLIKA

                          #13
                          Max. brzina zavisi od kola do kola... neka kola imaju max brzinu neiskoriscenu do kraj... tj. imaju dovoljno konja da dostignu i vecu brzinu nego sto im menjac omogucava... kod njih nema razlike... dok neki kod kojih je suprotno max brzina je ogranicena snagom motora kod njih evidentno da ce biti manja brzina... ja kod saaba nemam broblem i benzin i blin 240 bez problema... znaci vrti do kraja obrtomera do blokade... cak da sam probao mozad bi i na plin isao brze jer nema blokadu... ali to ne zelim da pokusavam...
                          Saab 900 SE Cabrio 2.0 Turbo - B204L
                          Saab 900 SE 2.x Turbo - B236R

                          Comment

                          • acapn
                            CBC Član
                            • 20.04.2005
                            • 86
                            • Paracin

                            #14
                            I meni je u dlaku ista max brzina na benzinu i plinu, samo sto je dostizanje max brzine cini mi se brze na benzinu.

                            Comment

                            Working...
                            X