Gas i radna temperatura motora

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • skaarj
    CBC Veteran
    • 25.03.2005
    • 176
    • Novi Sad

    Gas i radna temperatura motora

    Kako komentarisete ovaj clanak?

    http://www.automarket.co.yu/pitali_ste/ ... tanje=1293

    Posebno me zanima onaj deo o povecanju radne temperature motora za 10 stepeni i skracenju radnog veka istog.
    Mada imam ugradjen gas nisam primetio da je doslo do povecanja temperature.
    0
    1
    0%
    0
    2
    0%
    0
    3
    0%
    0
    4
    0%
    0
    5
    0%
    0
    *** ********************** ***
    *** gf AL QK \=-Q XES1 ***
  • BOOST
    Founder - Admin od Začetka
    • 29.09.2004
    • 8726
    • Gislaved//Sweden
    • SAAB 9000 AERO R; SA

    #2
    Stvarno zastrasujuce, mislim, ne autogas u autu vec odgovori koji su tako sazeti a pogresni.

    Ugradnja auto gasa na danasnje motore nema nista drugo da uradi lose sem dobro, venturi sistemi su idioti, adaptivni kad se jednom nasteluju.
    Mala izmena tacke paljenja u cilju korigovanja, brzine paljenja i brzine sagorevanja prilikom voznje na gas je pozeljna ali nekazem da zahteva neke izmene vec samo zahteva da instalater ima bar 3 chiste sa osnovnim naceljima motoristike.

    Vrlo mi je zao da moram ovako da se izjasnim, ali, eto, pozivam Gospodina xxxxx na tehnicki duel. Nemoraju Dora i IvanT da se mesaju i da brane svoje teze, ugradnja sekvencijalnih uredjaja zahteva visociji nivo znanja od slucajno pogodjenih parametara. Dakle, neide se na probu vec se remaping sistema radi iskljucivo na osnovu parametara koji su prilagodjeni doticnom motoru. Cak sto vise postoji izvestan "shablon" izmena koji je manje vise osnovni za izmenu injektorskih parametara prema postojecim fabrickim. Posle je u pitanju samo fino poliranje parametara i nista drugo.

    Zatim, reci da se sekvencijalni neisplati na autu vrednom 4000? ??
    Apsurd, doticni gospodin zivi van dohvata realnosti i tuge SCiG .

    Sta je u pitanju?
    Pa sama cinjenica da je cena rada mizerno niska prilikom instalacije jednog sistema je upravo cinjenica koja prica sama za sebe.
    Pordajom auta, moze se naplatiti skoro sav novac ulozen u incesticiju, ili, jednostavno skinuti sa auta i prebaciti na sledeci objekat, svoj ili kupcu doticne aplikacije.

    Zao mi je jedino kad vidim da neosnovana teorija koja je pobrkala sve sto veze ima sa stvarnosti postaje primer za sirenje dezinformacija.
    Pisati na jednom otvorenom sajtu i nuditi informacije na ovakav nacin, huh , zastrasujuci primer
    Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
    move your mind

    Comment

    • BOOST
      Founder - Admin od Začetka
      • 29.09.2004
      • 8726
      • Gislaved//Sweden
      • SAAB 9000 AERO R; SA

      #3
      Vidim da sam zaboravio i dati odgovor

      Svaka smesa koja nije usklasjena, dakle, siromasna smesa, daje za rezultat vecu temperaturu izduvnih gasova.
      Svako gorivo koje sa sobom nosi vecu oktansku vrednost se teze pali, dakle do maksimalnog ekspanizonog pritiska dolazi kasnije.

      Iz ovoga je jasno da ukoliko paljenje ostane nepromenjeno na jednom motoru koji je optimisan za benzin, da ce sa plinom dolaziti do :

      Simulativnog prebacivanja u procesnoj fazi sagorevanja na simtom:

      Preranog paljenja pod uslovom da je smesa sa plinom presiromasna.

      Prekasnog sagorevanja sto daje simptom prekasnog paljenja.

      Jedan iz gore opisanog teksta instalater autogasa, poznavajuci svojstva zana da optimira sistem za paljenje da se dobije "zlatna sredina" .

      Dakle u pitanju je ona spominjano "fino poliranje" gde se poznavanjem rada motora moze korigovati sve pod optimalne vrednosti.

      Jedan od trikova u tuningu je upravo koriscen i sa optimacijom na autogas.

      Iz svega ostaje kristalno jasno da se na "paljenje" moze uticati smesom

      btw: Poziv na duel jos stoji , ne u cilju ko zna vise, vec koga treba slusati!

      Sama cinjenica da si linkovao pitanje i odgovor pokazuje nedvosmisleno da si ocekivao puno tehnicko obrazlozenje a ne model, serviram, izvolte.
      Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
      move your mind

      Comment

      • Dren
        CBC Senator XXL
        • 24.08.2005
        • 1068
        • Sarajevo

        #4
        Jedini problem je bio sto text nisam mogao ocijeniti sa 0, pa sam se morao zadovoljiti sa 3 x 1 ( jedinicom )...

        Strucnjaci...

        Comment

        • BOOST
          Founder - Admin od Začetka
          • 29.09.2004
          • 8726
          • Gislaved//Sweden
          • SAAB 9000 AERO R; SA

          #5
          Sto neradi link vise?
          Sklonili su odgovor
          Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
          move your mind

          Comment

          • Dren
            CBC Senator XXL
            • 24.08.2005
            • 1068
            • Sarajevo

            #6
            Ili kriticki um djeluje, ili ne vole imati ocjene odgovora na site-u ispod 4...???

            Comment

            • BOOST
              Founder - Admin od Začetka
              • 29.09.2004
              • 8726
              • Gislaved//Sweden
              • SAAB 9000 AERO R; SA

              #7
              Nema veze, bitno je da se nesiri dezinformacija.. ovako je najmanja steta
              Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
              move your mind

              Comment

              • dranix
                CBC Senator XXL
                • 04.10.2004
                • 3079
                • Antwerpen/Belgium
                • Saab 9-3

                #8
                Ovaj covek ocigledno nije vozio auto na gas ili je bio lose podesen gas.
                Mozda je bolje ne znati nista nego pisati ovako nesto.

                Comment

                • BOOST
                  Founder - Admin od Začetka
                  • 29.09.2004
                  • 8726
                  • Gislaved//Sweden
                  • SAAB 9000 AERO R; SA

                  #9
                  nema alternativa 0 za glasanje

                  Sta li se desilo sa timi samo sa tim topicom da 24 sata nije bio pristupacan

                  Jel neko glasao?

                  Kako?

                  Glasajte i OVDE da znamo kako Cannon member vidi na situaciju
                  Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                  move your mind

                  Comment

                  • -Vedran-
                    CBC Senator XXL
                    • 03.10.2004
                    • 3255
                    • Beograd

                    #10
                    Link radi...ja glasao...naravno zna se kako....
                    Power of dreams !!!

                    Comment

                    • zvrle
                      CBC Senator XXL
                      • 01.11.2005
                      • 961
                      • Beograd, Batajnica
                      • Golf 4

                      #11
                      1
                      “Scientists dream about doing great things. Engineers do them.”

                      Comment


                      • #12
                        glasao sam sa 3...ovo o povecanju rpm za 10 posto i za toliko skracenje veka motora ima logoke ima logike...

                        Comment

                        • Dora
                          Nadzornik!!!
                          • 24.10.2004
                          • 17451
                          • Novi Sad
                          • FIAT

                          #13
                          Stojank nemo da me nerviraš

                          Biseri dotičnog tipa...
                          -----------------
                          Inače Fiatov motor 1.8 sa 16 ventila je jedan od boljih iz ove torinske kuće, ali nije štedljiv, te razumemo Vaš problem. Inače Fiat je još daleko od motora sa direktnim ubrizgavanjem goriva u cilindre, već ima sistem multipoint, odnosno procesor za svaki cilindar posebno izračunava koliko ide goriva, ali ono ne ide direktno u cilindar. U Vašem slučaju, za 300 evra majstori urade sledeće - razbuše granu kojom se u****va vazduh pa puste gas zajedno sa vazduhom, i podese smešu od oka. Koliko je ovo bezbedno ne treba ni komentarisati. Pored toga, preseče se napajanje benzinom i problem je rešen. Međutim pošto je motor konstruisan da sagoreva benzin, i da isto kontroliše računar, mašina vrlo brzo počne da trza, i da se guši. Onda opet odete kod "stručnog" majstora koji Vam tada malo pojača smešu gasa, i na taj način bar za neko vreme reši problem trzanja, ali potrošnja ode u nebo, i onda je pitanje da li je sve ovo pametno raditi.

                          Dakle, ako želite plin, odrešite kesu ? oko 1.100 evra, ali i odaberite najbolji mogući servis, i na samom startu zatražite da vidite te ateste koji na rečima imaju svi redom! Inače, tata je u pravu, s'tom razlikom što Vam kola neće ekpslodirati, šanse za to su male, ali je moguće da ćete imati problema, a ponekad se desi i da se automobil sa "stručno" ugrađenim gasom i zapali. Moj Vam je predlog, da ako Vam je suma od 1.100 evra prevelika, prodate Mareu, i kupite verziju sa manjim i štedljivijim motorom od 1.6 litara, ili još bolje neki manji automobil, čije je održavanje jeftinije a potrošnja niža. Imati automobil koji stoji ispred zgrade nema puno smisla, kao i rizik da s` vremena na vreme gasite požar, pa nije Vas otac džaba odgajao tolike godine da biste izgoreli u automobilu. Nama je bar dosta tragedija, i ovoga puta apelujemo na sve ljude dobre volje, a pogotovo na majstore koji to rade da se prizovu pameti, i da ne stavljaju tuđe živote na kocku. Izvinite što je odgovor takav kakav je, i što Vam moramo skrenuti pažnju da niste u pravu. Eto, na kraju vidite da ponekad i sede glave znaju malo više od mlađih vozača, koji često bez dovoljno znanja donose odluke naprečac.
                          ----------------

                          Ovo je Boost pisao garant...
                          -----------------------------
                          Ukratko i link za opširno... http://www.automarket.co.yu/pisma/ugrad ... edjaja.asp
                          Na prvom mestu morate znati da su motori konstruisani da sagorevaju benzin, a ne gas. Konverziju je moguće uraditi, ali je to ipak prinudno, a ne idealno rešenje. Tečni gas ima čak 130 oktana (za razliku od benzina i njegovih maksimalnih 100 oktana), što samim tim znači da je mnogo otporniji na detonantno izgaranje. Ima veći energetski potencijal, i mogućnost da se bolje crpi energija efikasnijim sagorevanjem. Da bi se to postiglo, potrebno je motoru povećati kompresiju, i omogućiti mu dodatni dotok hladnog vazduha, a najbolje rešenje je ugradnja turbo punjača. Treba zameniti i ventile, a još bolje i radilicu i bregastu osovinu. Problem je što sve to mnogo košta, i apsolutno je neisplativo.

                          -----------------------
                          Sad dal je veća temperatura sa gasom ili nije, nikako da razlučim...

                          računajte na gubitak snage od skoro 10 KS, što i nije tako malo. U principu ubrzanja su nešto slabija, ali pošto većinu naših čitalaca ne zanima taj podatak, napomenućemo da manjak snage u motoru mora nekako da se nadoknadi, u prevodu morate pritisnuti papučicu gasa odlučnije prilikom preticanja, a na taj način naterujete motor u više obrtaja, što mu skraćuje životni vek. Inače, radna temperatura motora se sporije postiže pogonom na gas, samim tim je podmazivanje i manje efikasno
                          ----------

                          I tako još mnogo bisera...
                          Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                          https.autogas.rs

                          Comment

                          • Zmaj KV
                            CBC Senator
                            • 05.10.2005
                            • 202
                            • Kraljevo

                            #14


                            Jos ne mogu da se povratim nakon procitanog teksta.
                            Sutra kada se budem malo sabrao detaljniji postu cu da sastavim na ovu temu.
                            Sa alatom UNIOR majstor nije junior!

                            Comment

                            • BOOST
                              Founder - Admin od Začetka
                              • 29.09.2004
                              • 8726
                              • Gislaved//Sweden
                              • SAAB 9000 AERO R; SA

                              #15
                              Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                              move your mind

                              Comment

                              Working...
                              X