OPEL sa twinport motorom

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • BLABLABLA
    CBC Član
    • 26.10.2005
    • 78
    • Ljubljana

    OPEL sa twinport motorom

    Dora ili ko drugi od majstora.

    Dali ie itko dosada ugradio gas u opela sa twinportmotorom.

    Pitam zbog toga jer ovaj motor ima dva leptira na usisnoj grani. Prvi radi uvijek kod djelomičnog opterečenja, a drugi se otvara kasnije, kad raste opterečenje motora.

    Pitam zbog toga jer je Opel sad skoro u potpunosti prešao na twinport motore.

    Sad su motor od 1.0, 1.2, 1.4, 1.6 i 1.8 16V svi twinport.

    A naša porodica je od uvijek na Opelu.

    A gas imam ugrađen samo ja.



    Pozdrav

    Matjaž PLINFARER


    Pozdrav

    Matjaž PLINFARER
  • Zmaj KV
    CBC Senator
    • 05.10.2005
    • 202
    • Kraljevo

    #2
    Moze ali iznesi malo vise detalja u vezi auta (model, engine code).
    Sa alatom UNIOR majstor nije junior!

    Comment

    • BLABLABLA
      CBC Član
      • 26.10.2005
      • 78
      • Ljubljana

      #3
      Originally posted by Zmaj KV
      Moze ali iznesi malo vise detalja u vezi auta (model, engine code).
      Ne zanima me baš u detaile oko tipa i zapremnine motora, nego principielan odgovor dali ima kojih poteškoča ili caka kod opelovih twinport motora.

      I dali je to netko več uradio kod vas, jer sam na nekom njemačkom forumu našao post, da se kod prerade tih motora (1,6 16V) često pali lampica za motornu elektroniku i da auto guta 9 litara gasa umjesto 6,5 benzina

      Za konkretan auto moram pogledati u saobračajnu dozvolu, a radi se o corsi 1.2 16V twinport sa 80 konja.



      Pozdrav

      Matjaž PLINFARER


      Pozdrav

      Matjaž PLINFARER

      Comment

      • BOOST
        Founder - Admin od Začetka
        • 29.09.2004
        • 8726
        • Gislaved//Sweden
        • SAAB 9000 AERO R; SA

        #4
        Hehe.. jos jedna modna musica na racun varijabilnog u****...

        Dupli trotel, da, so what?

        U pitanju je putanja vazduha , tanjim duzim kanalom na nizim obrtajima, razlog je preciznije navodjenje a nesto visi obrtni momenat u niskim obrtajima.
        Dakle, chisto ovako, ako je venturi sistem za ugradnju, mixer i de pred trotel, i sistem nezanima da li je trotel 1 , 2, ili 6 komada sve dok imaju zajednicku tacku , a imaju je.
        Za sekvencijalni znas i sam.
        Cisto teoretski, ne, nisam ugradio gas na nijednom autu ali sam ovde evo, procvrkutao
        Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
        move your mind

        Comment

        • *IvanT*
          CBC Senator XXL
          • 30.01.2005
          • 3234
          • Srbija, Beograd, Kara

          #5
          Upravo tako, uopste nije bitan broj leptira na usisu, sve dok ima leptira.

          Samo jedna napomena. Venturi sistemi sa lambda kontrolom mogu da podrze motore do EURO3 norme, dok je za EURO4 obavezna ugradnja sekvencijalnog sistema bez obzira na materijal od kojeg je izradjena usisna grana.
          http://www.lovatogas.co.rs

          Comment

          • BLABLABLA
            CBC Član
            • 26.10.2005
            • 78
            • Ljubljana

            #6
            Originally posted by IvanT
            Upravo tako, uopste nije bitan broj leptira na usisu, sve dok ima leptira.

            Samo jedna napomena. Venturi sistemi sa lambda kontrolom mogu da podrze motore do EURO3 norme, dok je za EURO4 obavezna ugradnja sekvencijalnog sistema bez obzira na materijal od kojeg je izradjena usisna grana.
            Ja sam svako pomislio samo na sekvencijsi, nikako na venturi, jer ima isto kod sebe na astri 1.8 V

            Corsa je napravljena ove godine, tako da je EURO 4.

            16

            Pozdrav

            Matjaž PLINFARER


            Pozdrav

            Matjaž PLINFARER

            Comment

            • Dora
              Nadzornik!!!
              • 24.10.2004
              • 17451
              • Novi Sad
              • FIAT

              #7
              Već su svi poobjašnjavali Audi ima odavno sličan sistem sa dva leptira, nije baš isto ali radi slično. Sekvent nema problema sa radom jer radi isto što i benzin.
              Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

              https.autogas.rs

              Comment

              • BLABLABLA
                CBC Član
                • 26.10.2005
                • 78
                • Ljubljana

                #8
                Hvala za objašnjenje, dakle ne treba da bi bilo ikakvih problema sa preradom u slučaju korištenja sekvencijskog sistema.

                A kad netko od montera dobije u preradu neki twinport motor od Opela neka iznese svoja iskustva na taj forum, tako da nama razširi obzorja.



                Pozdrav

                Matjaž PLINFARER


                Pozdrav

                Matjaž PLINFARER

                Comment

                • M-power
                  Moderator
                  • 10.01.2005
                  • 10060
                  • Bg; Banovo Brdo
                  • CorsaC, astra H,

                  #9
                  Ugradjio. Ponasanje kao i svaki drugi.
                  Inace, ugradjivao i kod drugih modela koji su mnogo ranije uveli bas takav dupli leptir (ne VW-AUDI princip). Na pr. jedan od takvih je BMW 523i, gde imas skorasnju temu o njemu sa slikama.
                  To date there has never been a faster car built for the public road and,
                  it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                  Comment

                  Working...
                  X