Pad obrtaja pri punoj rotaciji

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • overspeed
    CBC Senator XXL
    • 24.05.2005
    • 2779
    • Kosovska Mitrovica

    Pad obrtaja pri punoj rotaciji

    Dakle, u chemu je u principu razlog drastichnog pada obrtaja motora pri punoj rotaciji volana? Servo upravljanju, tj. pumpi koja oduzima snagu motora ili...

    Bash me interesuje...

    Podrazumevam vozhnju na LPG, mada se manifestuje i pri radu na benzin, ali je razlika bash velika pa ne razumem otkud tolika razlika... =]
    http://www.bmw.tv
  • nele22
    CBC Veteran
    • 22.10.2005
    • 111
    • BIH , okolina Modrice

    #2
    Da li se cuje pumpa za servo vise nego sto je uobicajeno ili slucajno imas utisak da pumpa non-stop radi kao da okreces volan.
    Meni se to desava kad ga vozim "malo" brze,pa posle zaustavljanja se cuje pumpa za servo pogotovo ako blago okrecem volan i obrtaji pocnu da padaju.
    U ovome kako si do sada opisao problem je jedino u tebi, jer servo volan (koliko sam cuo) NIKAD NE TREBA DRZATI KRAJNJIM POLOZAJIMA.
    Mozda i nisam u pravu, neka me neko ispravi ako gresim?
    Ovo mi pomalo lici na OFF,izvinjavam se zbog toga unapred.
    Samo polako i pun gas ! ! !

    Comment

    • dranix
      CBC Senator XXL
      • 04.10.2004
      • 3079
      • Antwerpen/Belgium
      • Saab 9-3

      #3
      Overspeed,
      imas mozda manji auto (slabiji motor) a i pumpa oduzima snagu i to bas mnogo kad je volan u maksimalnim polozajima. Izbegavaj da to dugo traje da ti ne popucaju creva jer je pritisak u sistemu zestok u tom trenutku jer se ulje ne vraca ( ne kruzi) a pumpa druka i dalje. Postoji naravno i zastitini ventil ali izbegavaj takve situacije a pogotovo da dajes veliki gas pri punom volanu.

      Comment

      • M-power
        Moderator
        • 10.01.2005
        • 10060
        • Bg; Banovo Brdo
        • CorsaC, astra H,

        #4
        Pa Dranix, nema to veze sa snagom motora. Imaju i malolitrazni automobili servo uredjaj.
        Treba samo propratiti tangencijalni napon kroz puzno telo, tj. pripaziti da nema opadajucu amplitudu zbog casice kosa.

        Over mogao bi to da premeris, pa javni
        To date there has never been a faster car built for the public road and,
        it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

        Comment

        • dranix
          CBC Senator XXL
          • 04.10.2004
          • 3079
          • Antwerpen/Belgium
          • Saab 9-3

          #5
          To sve treba videti i osetiti na licu mesta. Neke stvari hoce i da se cuju a Over ne pominje nikakav cudan zvuk.

          Comment

          • -Vedran-
            CBC Senator XXL
            • 03.10.2004
            • 3255
            • Beograd

            #6
            Overspeed...i meni se isto dogadja i mislim da je to normalno posto se uzima snaga od motora.A ni moj ni tvoj motor nisu nesto bas veliki pa se to zato da primetiti...

            Ja jednostavno kad motam pun,nikada to ne radi na leru,uvek je gas bar ne 2k rpm i tako ne razmisljam!
            Power of dreams !!!

            Comment

            • sw.brick
              CBC Senator XXL
              • 09.10.2004
              • 8141
              • Beograd, barajevo-zemun
              • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

              #7
              a sto da ne radi volan na leru ?
              razumeo bih da je karburator u pitanju, ali svi injection sistemi su potpuno otporni na promenu opterecenja na leru i imaju automatsku regulaciju gasa pa ne treba stiskati pedalu gasa. sve je automatsko, IAC motor otvori vec presek, motor u**** vise vazduha, merac vazduha to izmeri i obavesti ECU koji ubrizga vise goriva, motor ima vec obrtni momenat i obrtaji ostaju na identicnom nivou.

              ako ne radi tako, nesto je neispravno u regulaciji rada motora na leru.

              pri radu na LPG ako je venturi/ karburatorski sistem onda je vec druga prica i zavisi od kubikaze motora najcesce koliko se oseti efekat promene opterecenja.

              nije servo tako jak, ne vise od 5-6 konja.
              volvo
              945 SE turbo lpg
              344 GL lpg

              Comment

              • -Vedran-
                CBC Senator XXL
                • 03.10.2004
                • 3255
                • Beograd

                #8
                Brick,sve je to kako si ti opisao.Ali zasto da se muchi motor i da mu padnu obrtaji na sekund dva...
                Power of dreams !!!

                Comment

                • sw.brick
                  CBC Senator XXL
                  • 09.10.2004
                  • 8141
                  • Beograd, barajevo-zemun
                  • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                  #9
                  pa muci se motor i kada das gas da ubrzavas pa to radis.
                  muci se motor i kada povezes 2-3 saputnika, pa kada vozis uzbrdo..

                  i to se daleko vise muci.
                  ne kapiram bas rezon, motor je napravljen da radi kao mazga da se muci da bi tebi bilo ugodno i udobno.

                  i ne bi trebalo da se radi o sekundu dve vec o 1-3 obrtaja radilice odnosno stotinkama sekunde dok se iskoriguje protok smese na leru.

                  ako ti se oseti tako dugo pad obrtaja, sistem ubrizgavanja se malo ulenjio, pogledaj ti to da se te ne ostavi auto na cedilu negde.. pre svega razna creva vakuuma sto najvise utice na spori odziv na leru.

                  da hocu da stedim auto a mucim sebe isao bih peske
                  volvo
                  945 SE turbo lpg
                  344 GL lpg

                  Comment

                  • -Vedran-
                    CBC Senator XXL
                    • 03.10.2004
                    • 3255
                    • Beograd

                    #10


                    Sad ispade da je auto pokvaren...
                    OK,pogledacu vakum creva.A ja svoj auto cuvam na svaki moguci nacin,jer mi ne predstavlja samo prevozno sredstvo od A do B...

                    Ne manifestuje se to dugo,obrtaji krenu da padnu,ali se vracaju odmah.Uostalom kakav uredjaj imam u autu,sve to dobro radi
                    Na benzin je skroz drugacija prica...

                    Sto vise ganjas mazgu ona ce pre da se umori,sto znaci....
                    Power of dreams !!!

                    Comment

                    • sw.brick
                      CBC Senator XXL
                      • 09.10.2004
                      • 8141
                      • Beograd, barajevo-zemun
                      • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                      #11
                      za benzin i pricam, ne za karburatorskji gasni sistem.

                      ako cu da cuvam mazgu ispod staklenog zvona mozda mi i ne treba auto ti je super, sve i da ga ne koristis za sta je namenjen gubi vrednost protokom vremena sam od sebe tako da je usteda od nekoriscenja vrlo mala ako je uopste ima.
                      volvo
                      945 SE turbo lpg
                      344 GL lpg

                      Comment

                      • -Vedran-
                        CBC Senator XXL
                        • 03.10.2004
                        • 3255
                        • Beograd

                        #12
                        A i to sto kazes,ali ipak cu ja njega pricuvati
                        Nismo se skontali za benzin/plin...
                        Power of dreams !!!

                        Comment

                        • overspeed
                          CBC Senator XXL
                          • 24.05.2005
                          • 2779
                          • Kosovska Mitrovica

                          #13
                          @ dranix:

                          Motor je 1800 ccm, 115 KS, tako da servo pumpa ne bi trebala da pravi bash toliku razliku (brick reche 5-6 KS, pa "ostaje" nekih 110), tako bar ja mislim... Obzirom da se servo sada ugradjuje u bukvalno svaki auto, chak i one sa 45-50 KS, ne bih paushalno okrivio servo-pumpu za to. Ipak, problem se manifestuje pri radu na LPG, na benzin je, tako reci, zanemarljiv pad obrtaja u istoj situaciji (mozhda pad od nekih 50 rpm).

                          Problem nije tako jako izrazhen, dakle obrtaji padnu ali nikada da se motor ugasi, vec sa normalnih 900 rpm padne na nekih 500-600, pa se na moment vrate na 900, i tako ukrug... Treba mu 15-ak sekundi da se stabilizuje, jednom sam "izmerio", mada u realnoj upoterebi nikad nemam potrebu da volan drzhim u krajnjoj poziciji toliko dugo, shto i nije preporuchnjivo kod servo upravljacha...

                          Mada, nisam skoro chistio ICV (IEC) ventil, mozhda je u njemu problem jer ler povremeno nije bash najstabilniji ni na benzinu, mada je simptom mnooogo manje izrazhen. Ovo se desi jednom u 2-3 dana, kad imam potrebu da "smotam" do kraja pri parkiranju, inache u toku normalne vozhnje i manevrisanja nije primetno... Nameravao sam da ochistim ICV pre par dana, ali je kod mene "sakriven" ispod usisne grane, tako da ona mora da se ukloni pre "operacije" pa sam odustao jer sam bio kratak sa vremenom...

                          Ipak sumnjam da je problem u njemu, tj. ler-ventilu... Kad ochistim videcu da li je problem reshen...
                          http://www.bmw.tv

                          Comment

                          • sw.brick
                            CBC Senator XXL
                            • 09.10.2004
                            • 8141
                            • Beograd, barajevo-zemun
                            • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                            #14
                            5-6 KS, pa "ostaje" nekih 110
                            trosi recimo 5 od postojecih recimo 15.

                            BMW sa tako malim motorom nema ni u ludili 110 konja na ler obrtajima

                            eto to je taj varka sa konjima na papiru, martketing forsaz.

                            motori u autima su daaaaleko slabiji nego sto se misli na osnovu reklama.

                            ipak, za 1800 kubika servo pumpa volana ne bi trebala da bude ista vise nego maciji kasalj, ne treba nista da se oseti nikakav pad obrtaja.

                            moj motor ima 2000 kubika sto je tek malo vece i tek je malo vece snage pa obrtaji ne padnu ni za 10 rpm usled serva.
                            volvo
                            945 SE turbo lpg
                            344 GL lpg

                            Comment

                            • Eon
                              Moderator
                              • 10.03.2005
                              • 4225
                              • Beograd-NBG-44
                              • Superb 2.0 4x4 DSG

                              #15
                              Problem je u regulaciji ler gasa. Ako slican simptom imas i kada upalis klimu, to jest padnu obrtaji par sekundi, kreni od vakuum crevaca..., pa preko ventila...
                              Škoda Superb 2.0 TDI 190 bhp DSG 4x4 2020
                              Volkswagen Tiguan 2.0 TDI 150 bhp Carat 2017

                              Comment

                              Working...
                              X