Isparivac Li02 i cutoff ventil

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • hare011
    CBC Član
    • 22.03.2009
    • 84
    • Beograd
    • Hyundai Accent

    Isparivac Li02 i cutoff ventil

    PozdravUradio sam servis isparivaca i naisao na ventil sa kuglicom i oprugom.U literaturi ga zovu cutoff ventil.Zna li neko cemu sve sluzi ovaj ventil i koji pritisak trpi?Unapred zahvalan!Hare011
  • rados
    CBC Senator XXL
    • 02.03.2011
    • 539
    • G.Milanovac SRBIJA
    • OPEL ASTRA G Z16XE

    #2
    to je sigurnosni ventil prevelikog pritiska redukrora

    Comment

    • hare011
      CBC Član
      • 22.03.2009
      • 84
      • Beograd
      • Hyundai Accent

      #3
      Pozdrav druze,
      Ako sam te dobro razumeo on stiti reduktor od prevelikog pritiska u slucaju da zakaze elektromagnetni ventil kada je motor iskljucen.
      Da li ispusta gas u nekim rezimima voznje npr. cutoff rezimu ili se samo otvara ako imamo kvar sistema?

      pozz

      Hare

      Comment

      • rados
        CBC Senator XXL
        • 02.03.2011
        • 539
        • G.Milanovac SRBIJA
        • OPEL ASTRA G Z16XE

        #4
        samo preveliki pritisak nema veye sa cutoff

        Comment

        • speedplus
          RIP Bio nam je drug!
          • 15.01.2007
          • 2419
          • LAZAREVAC

          #5
          Jedan od rizičnih momenata jeste kad motor iz režima opterećenja pređe u režim cut-off, ali kao što Radoš kaže, ventil se ne zove cut-off, već sigurnosni ventil,koji se aktivira ako pritisak dostigne određenu vrednost,kako bi se rasteretio sistem,u delu niskog pritiska gasa.

          Comment

          • hare011
            CBC Član
            • 22.03.2009
            • 84
            • Beograd
            • Hyundai Accent

            #6
            Da li se zna pri kom pritisku proradi ventil?
            Ponekad posle voznje osetim miris gasa koji dolazi iz pravca reduktora.Mislio sam da je uzrok tome predjenih 90.000 km pa sam uradio servis reduktora.Nakon servisiranja reduktora ponovo se javio taj miris tako da sam posle vasih odgovora siguran da lose dihtuje elektromagnetni ventil kada je auto ugasen ili je sigurnosni ventil neispravan.Testiracu el.ventil pa javljam.
            Hvala na odgovorima.
            pozz

            Comment

            • slavko_bgd
              CBC Senator XXL
              • 24.03.2009
              • 771
              • Batajnica
              • Stilo 1.6 16V MW

              #7
              Baždaren je na 2.50bar. Normalni radni pritisci za LI02 kod atmo motora su 1.00bar+MAP, u praksi 1,27 - 1,95 bar. Ako ne zatvara gasni ventil - isparivač i deo instalacije posle njega se rasterećuje na taj sigurnosni ventil. Isto važi i ako je neispravan isparivač, što se vidi dijagnostikom kada motor radi na gas...
              Bolje peške u švaleraciju nego Mercedesom na posao...

              Comment

              • hare011
                CBC Član
                • 22.03.2009
                • 84
                • Beograd
                • Hyundai Accent

                #8
                U medjuvremenu mi stigao polovan el.mag ventil pa sam ga zamenio.I dalje se osecao gas tako da je definitivno bio problem u sigurnosnom ventilu koji je pomalo curkao u voznji i nakon voznje.Problem je pravila nakupljena prljavstina na sedistu ventila, koja je sprecavala kuglicu da dihtuje.Posle ciscenja ventila sve radi kako treba i ne oseca se vise gas.Pritisak posle reparacije nastelovan na 1,3bara.Problem resen.

                Hvala svima na korisnim savetima!

                pozz

                Hare

                Comment

                • slavko_bgd
                  CBC Senator XXL
                  • 24.03.2009
                  • 771
                  • Batajnica
                  • Stilo 1.6 16V MW

                  #9
                  Kad je LI02 ispravan, čak i sa izvađenim (čitaj zaboravljenim ) klipom u gasnom ventilu ne aktivira se sigurnosni ventil. Pritisak iz boce naraste na blizu 2 bar i ne raste više. Moguće da je kod tebe malo oštećen gumeni "tampon" na polugi membrane, pa tu po malo curka gas. Koliko je prešao LI02?
                  Bolje peške u švaleraciju nego Mercedesom na posao...

                  Comment

                  • hare011
                    CBC Član
                    • 22.03.2009
                    • 84
                    • Beograd
                    • Hyundai Accent

                    #10
                    Menjao sam membrane i tu gumicu na klackalici pre 300km.Od kada sam ocistio sig.ventil nema vise mirisa i lepo radi.Ostaje mi samo da popeglam mapu u voznji posto se nakon promene membrane i popravke sig.ventila LTFT smanjio i sada je -1.Pre servisiranja i curenja je bio 4 koliko je i na benzinu.

                    Membrana nakon 90000km ili 2200sati rada.


                    PS:Novi momenat koji se javio nakon ovih radova je duze jutarnje(prvo) paljenje na benzin.To je verovatno koincidencija i pretpostavljam da nema veze sa pomeranjem plinske mape vec sa benz.pumpom....Javljam sta sam uradio po ovom pitanju.

                    pozz

                    Hare

                    Comment

                    • slavko_bgd
                      CBC Senator XXL
                      • 24.03.2009
                      • 771
                      • Batajnica
                      • Stilo 1.6 16V MW

                      #11
                      Ta membrana je mogla da izgura još 10-30kkm, ali neka je zamenjena, nije to 100 dukata . Da, sudeći po naslagama na membrani ima logike da je nešto od tog "đubreta" upalo u natpritisni(sigurnosni) ventil pa da je zbog toga puštao. Naš gas, šta reći... Pomeranje LTFT za 5% apsolutnih verovatno nije uzrok otežanog jutarnjeg paljenja, ali treba probati pa videti šta se dešava. Najlakše je dan-dva voziti samo na benzin pa videti ima li promene u vezi prvog hladnog starta...
                      Bolje peške u švaleraciju nego Mercedesom na posao...

                      Comment

                      • hare011
                        CBC Član
                        • 22.03.2009
                        • 84
                        • Beograd
                        • Hyundai Accent

                        #12
                        Zasluzila je da se zameni posle toliko kilometara...
                        Kod mene samo novine .Nakon peglanja plinske mape, pocela zelena lampica sporo da trepce.Koristio sam noviju verziju softvera pa sam sumljao da je zbog toga nastao problem.Mislio sam da je zbog servisnog intervala,ali izgleda da sam ja cekirao nesto sto nije trebalo.
                        Zakacim se sa starijom verzijom softvera i nadjem da javlja gresku 112 EV2 valve, sto mu dodje ventil na boci koji moj sistem nazalost nema.Malo je falilo da odem kod majstora .

                        Jos uvek prisutan problem sa prvim paljenjem.Sipao sam novi benzin danas,pa cu da vidim sutra.Probacu i prvo paljenje na gas..

                        pozz

                        Hare

                        Comment

                        • hare011
                          CBC Član
                          • 22.03.2009
                          • 84
                          • Beograd
                          • Hyundai Accent

                          #13
                          Izgleda da plin pravi problem.Kada zatvorim ventil na boci i ispustim gas iz sistema,auto ujutro pali normalno.
                          Ako ne zatvorim ventil na boci sistem je uvek pod pritiskom,bez obzira da li vozim na gas ili benzin.Oko 2 bara je pritisak i ne opada.Cak i kada ga ispustim na selni kod injektora,on se ponovo javlja kao da ventil i reduktor ne dihtuju dobro i pustaju gas do injektora.Komp ne prijavljuje gresku i ETC senzor meri dobru vrednost temperature kod starta motora.Gasni injektori prosli 25kkm.
                          Imate li neku teoriju?

                          pozz

                          Hare
                          Last edited by hare011; 22.05.2016, 15:39.

                          Comment

                          • offset41
                            CBC Početnik
                            • 23.04.2016
                            • 4
                            • europe
                            • logan

                            #14


                            Comment

                            • slavko_bgd
                              CBC Senator XXL
                              • 24.03.2009
                              • 771
                              • Batajnica
                              • Stilo 1.6 16V MW

                              #15
                              Originally posted by hare011 View Post
                              Izgleda da plin pravi problem.Kada zatvorim ventil na boci i ispustim gas iz sistema,auto ujutro pali normalno.
                              Ako ne zatvorim ventil na boci sistem je uvek pod pritiskom,bez obzira da li vozim na gas ili benzin.Oko 2 bara je pritisak i ne opada.Cak i kada ga ispustim na selni kod injektora,on se ponovo javlja kao da ventil i reduktor ne dihtuju dobro i pustaju gas do injektora.Komp ne prijavljuje gresku i ETC senzor meri dobru vrednost temperature kod starta motora.Gasni injektori prosli 25kkm.
                              Imate li neku teoriju?

                              pozz

                              Hare
                              Gasni ventil sigurno ne zatvara. Probaj prvo da izvadiš klip i da vidiš u kakvom je stanju ona gumica koja dihtuje klip na sedište. Kad je on u redu i kad ispustiš plin na crevo, očitani pritisak treba da bude cca 1 bar čak i kada je gasni po pritiskom iz boce. Ako su injektori u fazi predgrevanja, pritisak padne i niže, na cca 0.6 bar. Isparivač pušta da pritisak naraste do cca 2 bar kad motor stoji, odnosno do 1,6 -1,7 kada motor radi na benzin. Probaj da ne zatvaraš bocu a kada završiš vožnju skini vakuum crevo sa isparivača i zatvori ga šrafom. Pusti motor nakon toga da odradi do pola minuta na benzin i ugasi ga. Ako ujutro normalno upali - imaš curenje gasa na membrani isparivača, na centru, tamo gde klip "stiska" membranu. Ako ne upali normalno - pušta jedna ili više dizni. Probaj pa javi...
                              Bolje peške u švaleraciju nego Mercedesom na posao...

                              Comment

                              Working...
                              X