Originally posted by slavko_bgd
View Post
Kako rece slavko_bgd, prvo sam skinuo vakum crevo sa isparivaca posle voznje i zatvorio ga srafom.Ujutro upalih motor na pola kljuca.Zatim sam sutradan ponovio opet isto da budem siguran jer skidanje isparivaca kod Accenta zahteva kanal i vreme.Smesten je ispod akumulatora, a moze mu se prici samo odozdo.
Sva sreca sto nisam bacio staru membranu jer bi se nasao u problemu, posto ove memtex mebrane nisu ni za ku.ac.Moja je izdrzala jedan dan.Sa starom membranom pali na pola kljuca kao i pre remonta.Imam dva gasna ventila i oba izgleda malo pustaju.Problem je sto je na pozarnom zidu postavljen horizontalno,pa se opruga bori i sa gravitacijom.Inace prilikom menjanja filtera uvek stavim diht pastu preko "O" gumice kako ne bi curio.Iskreno, ne svidja mi se nacin zatvaranja sa zeger osiguracem. Kad bi mogao nekako da iskrivim bakarne cevi ubacio bi lovato ventil.
Samo da me stara membrana posluzi koju godinu...:-)
Hvala svima na pomoci!
pozz
Hare
Comment