Isparivac Li02 i cutoff ventil

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • hare011
    CBC Član
    • 22.03.2009
    • 84
    • Beograd
    • Hyundai Accent

    #16
    Originally posted by slavko_bgd View Post
    Gasni ventil sigurno ne zatvara. Probaj prvo da izvadiš klip i da vidiš u kakvom je stanju ona gumica koja dihtuje klip na sedište. Kad je on u redu i kad ispustiš plin na crevo, očitani pritisak treba da bude cca 1 bar čak i kada je gasni po pritiskom iz boce. Ako su injektori u fazi predgrevanja, pritisak padne i niže, na cca 0.6 bar. Isparivač pušta da pritisak naraste do cca 2 bar kad motor stoji, odnosno do 1,6 -1,7 kada motor radi na benzin. Probaj da ne zatvaraš bocu a kada završiš vožnju skini vakuum crevo sa isparivača i zatvori ga šrafom. Pusti motor nakon toga da odradi do pola minuta na benzin i ugasi ga. Ako ujutro normalno upali - imaš curenje gasa na membrani isparivača, na centru, tamo gde klip "stiska" membranu. Ako ne upali normalno - pušta jedna ili više dizni. Probaj pa javi...
    Rešeno!

    Kako rece slavko_bgd, prvo sam skinuo vakum crevo sa isparivaca posle voznje i zatvorio ga srafom.Ujutro upalih motor na pola kljuca.Zatim sam sutradan ponovio opet isto da budem siguran jer skidanje isparivaca kod Accenta zahteva kanal i vreme.Smesten je ispod akumulatora, a moze mu se prici samo odozdo.
    Sva sreca sto nisam bacio staru membranu jer bi se nasao u problemu, posto ove memtex mebrane nisu ni za ku.ac.Moja je izdrzala jedan dan.Sa starom membranom pali na pola kljuca kao i pre remonta.Imam dva gasna ventila i oba izgleda malo pustaju.Problem je sto je na pozarnom zidu postavljen horizontalno,pa se opruga bori i sa gravitacijom.Inace prilikom menjanja filtera uvek stavim diht pastu preko "O" gumice kako ne bi curio.Iskreno, ne svidja mi se nacin zatvaranja sa zeger osiguracem. Kad bi mogao nekako da iskrivim bakarne cevi ubacio bi lovato ventil.
    Samo da me stara membrana posluzi koju godinu...:-)

    Hvala svima na pomoci!

    pozz

    Hare

    Comment

    • Dora
      Nadzornik!!!
      • 24.10.2004
      • 17451
      • Novi Sad
      • FIAT

      #17
      Hiljade Memtex mebrana je montirano kod na a još više po svetu, ne bih se složio da nisu ni za k... Pre bih rekao da taj isparivač nije za k... iako ide 100k kilometara kao tomasetto koji isto ide 100k kilometara ali ume da napravi taj problem da preko vakuma pušta gas u usisnu granu.
      Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

      https.autogas.rs

      Comment

      • hare011
        CBC Član
        • 22.03.2009
        • 84
        • Beograd
        • Hyundai Accent

        #18
        Originally posted by Dora View Post
        Hiljade Memtex mebrana je montirano kod na a još više po svetu, ne bih se složio da nisu ni za k... Pre bih rekao da taj isparivač nije za k... iako ide 100k kilometara kao tomasetto koji isto ide 100k kilometara ali ume da napravi taj problem da preko vakuma pušta gas u usisnu granu.
        Onda se meni zalomila losa koja pusta kroz centar.Ipak cu pokusati da nadjem landi originalnu membranu.
        Da li mogu da stavim umesto LI02 taj tomasetto na mog frankestajna?
        pozz

        Hare
        Last edited by hare011; 26.05.2016, 14:04.

        Comment

        • Dora
          Nadzornik!!!
          • 24.10.2004
          • 17451
          • Novi Sad
          • FIAT

          #19
          Iparivač je mehanička sprava koja ima zadatak da prevede gas iz tečne u gasovitu fazu i redukuje pritisak na zadati. TO bi značilo da se može staviti bilo koji ukoliko ima mogućnost kontrole pritiska nakon ugradnje.
          Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

          https.autogas.rs

          Comment

          • hare011
            CBC Član
            • 22.03.2009
            • 84
            • Beograd
            • Hyundai Accent

            #20
            Razumem.Znaci samo je pitanje dali creva pasu i zadovoljava li po snazi.
            Nego gledam lovato ventil,pasu cevke samo bi ventil bio okrenut naopako ako bi hteo da ispostujem smer kretanja gasa.Ili nije toliko bitan smer?

            Comment

            • Dora
              Nadzornik!!!
              • 24.10.2004
              • 17451
              • Novi Sad
              • FIAT

              #21
              U ventilu je filter tako da je bitno gde ulazi a gde izlazi gas... Svaki isparivač zadovoljava jer svi rade manje više isto, bitno je da se posle ugradnje proveri koliki je pritisak, to isto je bitno i posle remonta, da si kontrolisao video bi da pada pritisak što znači da negde curi...
              Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

              https.autogas.rs

              Comment

              • hare011
                CBC Član
                • 22.03.2009
                • 84
                • Beograd
                • Hyundai Accent

                #22
                Originally posted by Dora View Post
                U ventilu je filter tako da je bitno gde ulazi a gde izlazi gas... Svaki isparivač zadovoljava jer svi rade manje više isto, bitno je da se posle ugradnje proveri koliki je pritisak, to isto je bitno i posle remonta, da si kontrolisao video bi da pada pritisak što znači da negde curi...
                Namestio sam radni pritisak na 1.3 bara u leru.Nisam imao gubitak pritiska u railu jer mi gasni ventil ne dihtuje pa se gubitak nadoknadi iz boce:-)

                Comment

                • rados
                  CBC Senator XXL
                  • 02.03.2011
                  • 539
                  • G.Milanovac SRBIJA
                  • OPEL ASTRA G Z16XE

                  #23
                  Ja sam radio servise tih LANDIJEVIH reduktora sa Memtex membranama i nisam imao problema ali sasturim reduktor na komadice i stavljam u ultrazvucnu kadicu i sve radi bez problema

                  Comment

                  • Dora
                    Nadzornik!!!
                    • 24.10.2004
                    • 17451
                    • Novi Sad
                    • FIAT

                    #24
                    Originally posted by hare011 View Post
                    Namestio sam radni pritisak na 1.3 bara u leru.Nisam imao gubitak pritiska u railu jer mi gasni ventil ne dihtuje pa se gubitak nadoknadi iz boce:-)
                    Gasni ventil dihtovao ili ne sa pritiskom u crevu od isparivača do dizne nema veze. Špic name za isparivač je reduktor inače bi imao u sistemu pritisak od 4 do 22 bara, kako kad.

                    "Curenje" ventila ili membrane se jednostavno utvrdi, strpaš crevo u lavor sa vodom a može i flaša i vidiš, ima ili nema mehurića...
                    Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                    https.autogas.rs

                    Comment

                    Working...
                    X