Benzinski ventil, pre ili posle pumpe

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Benzinski ventil, pre ili posle pumpe

    Gdje je bolje presjeci dovod benzina na na Golfu 1, prije ili poslije pumpe za benzin. Nelogicno mi je staviti ventil poslije pumpe pa da prakticno pumpa nabija benzin u njega, a opet znam da nije dobro ni da radi "suha" na prazno.
    Naime dovod benzina je klasika: Rezervar-Pumpa-Karb. i onda povrat sa karb. u rezervar.
  • Delkan
    CBC Senator XXL
    • 14.06.2005
    • 829
    • 60 km From BG,West

    #2
    Vidim da si svez na forumu.Bilo je vec reci o ovome,potrazi malo ubuduce.
    Eve ti http://www.cannonballforums.se/viewtopi ... torder=asc
    Procitaj sve i bice ti jasno.

    Comment

    • M-power
      Moderator
      • 10.01.2005
      • 10060
      • Bg; Banovo Brdo
      • CorsaC, astra H,

      #3
      Ha,ha, bas da ce sve da mu bude jasno i nece. Tamo je vec sve zapetljano Ima razlicitih misljenja
      To date there has never been a faster car built for the public road and,
      it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

      Comment


      • #4
        Kao sto rece M-power, nema tamo bas mnogo jasnog. Treba jos da kazem da je ovaj golf 1100 "kubika", motor nije kao na onoj slici. Ne postoji ona ,da je tako nazovem "prelivna posudica" sa koje ide povrat u rezervar, za takav slucaj je situacija jasna. Kod mene povratno crijevo ide sa karburatora, kao je i na Yugu cini mi se, tu je zagonetka. Mozda je najbolje da napravim neki sistem poput one prelivne posudice i gotovo.

        Comment

        • *IvanT*
          CBC Senator XXL
          • 30.01.2005
          • 3234
          • Srbija, Beograd, Kara

          #5
          Gde kod da je povratni vod, ventil se montira posle benzinske pumpe.

          Naravno bolja je varijanta da prelivna posudica bude pre ventila ako je moguce, mada nije strasno i kada nje nema.
          http://www.lovatogas.co.rs

          Comment

          • Delkan
            CBC Senator XXL
            • 14.06.2005
            • 829
            • 60 km From BG,West

            #6
            Jbg leozimi,ja sve procitah i bilo mi je potpuno jasno da ventil ide posle pumpe u svakom slucaju...

            Comment

            • Dora
              Nadzornik!!!
              • 24.10.2004
              • 17451
              • Novi Sad
              • FIAT

              #7
              Originally posted by leozimi
              Kao sto rece M-power, nema tamo bas mnogo jasnog.
              Čika Power malo trubi tatrane
              Uuopšte nema ništa nejasno, ventil posle pumpe i ENDE.
              Ako već neko insistira da će biti štete, tako će biti najmanje.
              Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

              https.autogas.rs

              Comment

              • M-power
                Moderator
                • 10.01.2005
                • 10060
                • Bg; Banovo Brdo
                • CorsaC, astra H,

                #8
                Slusaj ti ove starije majstore.
                Ja sam to rekao iz razloga sto se desavalo da jace pumpe propuste kroz benziski ventil na pr. MB 123 cesta pojava, i onda auto nece lepo da radi, a majstor ume ceo dan da se zeza oko stelovanja dok ne shvati o kakvoj gluposti se radi
                To date there has never been a faster car built for the public road and,
                it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                Comment

                • don
                  CBC Senator XXL
                  • 13.04.2005
                  • 483
                  • Beograd

                  #9
                  A kako se manifestuje kada propusti?
                  Teorija je kad se sve zna, a nista ne funkcionise.
                  Organizacija je kad nista ne funkcionise, a svi znaju zasto.
                  Praksa je kad sve funkcionise, a niko ne zna zasto.

                  Comment

                  • Dora
                    Nadzornik!!!
                    • 24.10.2004
                    • 17451
                    • Novi Sad
                    • FIAT

                    #10
                    Poweru brzo briši tu poruku
                    Ne postoji pumpa koja može probiti ispravan ventil. Ako meša benzin i plin neće raditi kako je i naveo kolega Power
                    Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                    https.autogas.rs

                    Comment

                    • M-power
                      Moderator
                      • 10.01.2005
                      • 10060
                      • Bg; Banovo Brdo
                      • CorsaC, astra H,

                      #11
                      Ne brisem. Kod nas se to desavalo vise puta. Zbog toga sam tamo insistirao na drugacioj postavci ventila i dobijao takve instrukcije. Dok sam ja radio u servisu dolazili su sa takvim problemom barem 3 X a pre mene je sigurno bilo jos slucajeva cim sam dobio takve instrukcije.
                      Naravno nisam ni rekao da moze ispravan ventil hehe nego bas posle duze eksplatacije ventila, i naravno ne propusti skroz nego curka kao na vakum crevcetu regulatora pa problem pravi samo na leru. Jasno
                      To date there has never been a faster car built for the public road and,
                      it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                      Comment

                      • Dora
                        Nadzornik!!!
                        • 24.10.2004
                        • 17451
                        • Novi Sad
                        • FIAT

                        #12
                        Taj mercedes ima visoko postavljen rezervoar za benzin, povratno crevo je u rezervoaru, Stromberg pravi priličan vakum. Kroz povratno crevo uleti koja kap benzina. Lek. nepovratni ventil na povratnom vodu. Standardni i obavezan deo opreme kod ugradnje u tog mercedesa. Ende hoh
                        Zaboravih da dodam, Jasno A možda i drugima koji su imali isti problem.
                        Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                        https.autogas.rs

                        Comment


                        • #13
                          OK. Ventil znaci poslije pumpe i "ENDE". Inace, ja nisam pomisljao na to da bi pumpa mogla probiti ventil, to mi zvuci malo nemoguce, nego mislim da ce pumpa (membrana) biti konstantno prenapregnuta, nabijajuci benzin u ventl i da bi zbog toga mogla stradati. Posto je membrana, na osovini koja je pokrece, fiksirana preko opruge, predpostavljam da ce membrana ipak stajati, ili kretati sasvim malo, a da ce se sabijati ta opruga. Tako to u stvari i radi na autima koji uopste nemaju povratni vod u rezervar, a plovak (ventil) u karburatoru zatvori dovod. Ma nije pum[pa skupa, neka crkne, do tada ce se otplatiti bezbroj puta. Iako me opet malo plasi Marfi, crknut ce bas kad bude trebala.

                          Comment

                          • *IvanT*
                            CBC Senator XXL
                            • 30.01.2005
                            • 3234
                            • Srbija, Beograd, Kara

                            #14
                            Dora je u pravu za stromberg. Benzin se vraca kroz povratni vod i na njega treba montirati nepovratni ventil!
                            http://www.lovatogas.co.rs

                            Comment

                            • sw.brick
                              CBC Senator XXL
                              • 09.10.2004
                              • 8141
                              • Beograd, barajevo-zemun
                              • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                              #15
                              nego mislim da ce pumpa (membrana) biti konstantno prenapregnuta, nabijajuci benzin u ventl i da bi zbog toga mogla stradati
                              nece, nije membrana ta koja pumpa efektivno gorivo svaki put kada se pokrene, mora da postojati razlika pritisaka sa gornje i donje strane membrane i tek tada je u funkciji. za to sluze dve male plocice od pertinaksa kao dva nepovratna ventila....
                              da ne duzim, membranska pumpa nije nista vise ugrozena nego pri normalnom radu a treba da bude stalno potoljena u benzin, ventil posle pumpe neposredno pre ulaska u karburator kao sto rekose.
                              volvo
                              945 SE turbo lpg
                              344 GL lpg

                              Comment

                              Working...
                              X