Snaga isparivaca

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • mfengineer
    CBC Veteran
    • 24.06.2005
    • 145
    • Novi Beograd
    • Mazda 626 i-V6 2.5

    Snaga isparivaca

    Pri ugradnji plina stavili su mi brc-ov uredjaj na Z-101 1116 ccm i to uredjaj na kome je deklarisana "jacina" od 75 KW.
    Koliko to moze da steti na efikasnost rada motora i samu potrosnju plina ?
    10-14 l/100 km TNG
    I imam jako veliki problem da nastelujem plin na ventilu pre rasplinjaca, ili slabo ide, ili kada dam pun gas on se prvo prigusi pa pocne da vuce?
    Ventil reaguje bukvalno na 1/2 kruga. Kad otprilike namestim da se ne gusi na naglo davanje punog gasa, onda ima manjak snage na uzbrdicama ... itd...
    Da li bi stelovanje preko izduva (CO2) resilo problem ?
    MAZDA 626 GE i-V6 2.5 125 kw+
  • Dora
    Nadzornik!!!
    • 24.10.2004
    • 17451
    • Novi Sad
    • FIAT

    #2
    Re: Snaga isparivaca

    Originally posted by mfengineer
    imam jako veliki problem da nastelujem plin na ventilu pre rasplinjaca, ili slabo ide, ili kada dam pun gas on se prvo prigusi pa pocne da vuce?
    Ventil reaguje bukvalno na 1/2 kruga. Kad otprilike namestim da se ne gusi na naglo davanje punog gasa, onda ima manjak snage na uzbrdicama ... itd...
    Nije ti dobar odnos vazduha i gasa, ili nije dobro podešeno.
    Probaj da prilikom podešavanja malo zatvoriš dovod vazduha na filter. Rukom polako zaklanjaj. Isparivač je takav kakav je i veća snaga ne smeta a i nema manji koliko znam. Valjda će se javiti neki BRC sa podešavanjem na tom sistemu.
    Da li imaš bušen karburator ili je mikser na njemu?
    Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

    https.autogas.rs

    Comment

    Working...
    X