Opsto

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Spuzz
    CBC Član
    • 18.12.2005
    • 61
    • Bitolj

    Opsto

    Postoji li motor (model) koji je "najzahvalniji" za ugradnju gasa. karburator, mono ili multi point...... Mislim na cenu, jednostavnost odrzavanja kao i sklonost ka "defektima". Kad bi uzimao kola koji model bi mi preporucili (do neke 91/92) radi naknadnog ugradjivanja plinskog uredjaja
    Hvala
    Kvacilo-levo, Kocnica u sredini, Gas-desno
    Kvacilo-levo, Kocnica u sredini, Gas-desno
    Kvacilo-levo, Kocnica u sredini, Gas-desno....
  • zoranbg
    CBC Senator XXL
    • 23.03.2005
    • 4098
    • Rooster's Hill , Beog
    • Grande Punto 1.2

    #2
    OHV sa lancem, neki sto nema mnogo konja iz kubikaze u odnosu na konkurenciju.
    neka "opustencija" od motora.
    Lakota withdraw from treaties, declare independence from U.S.

    Comment

    • Dora
      Nadzornik!!!
      • 24.10.2004
      • 17451
      • Novi Sad
      • FIAT

      #3
      92 nema karburatora... SPI pa MPI. K glavu ni u pismu.
      Sekvencijalni ne ide na SPI ni na K glavu.
      Pa ti sad biraj
      Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

      https.autogas.rs

      Comment

      • Spuzz
        CBC Član
        • 18.12.2005
        • 61
        • Bitolj

        #4
        Originally posted by Dora
        92 nema karburatora...
        rekoh DO 91/92 - znaci ne bezim ni od 87/88/89....
        Kvacilo-levo, Kocnica u sredini, Gas-desno
        Kvacilo-levo, Kocnica u sredini, Gas-desno
        Kvacilo-levo, Kocnica u sredini, Gas-desno....

        Comment

        • Srdjan
          CBC Senator XXL
          • 30.09.2004
          • 2416
          • Bajina Basta/Beograd

          #5
          Nissan primera 1.6 ili 2.0 od 1991 su sa karburatorom pa sve do 1995-1996 i imaju lanac, tako da ti je to jedna od boljih kombinacija, plus sto su motori izdrzljivi i mogu dosta da predju....
          Lancia Kappa 2.0 20v

          Comment

          • *IvanT*
            CBC Senator XXL
            • 30.01.2005
            • 3234
            • Srbija, Beograd, Kara

            #6
            Re: Opsto

            Originally posted by Spuzz
            Postoji li motor (model) koji je "najzahvalniji" za ugradnju gasa. karburator, mono ili multi point...... Mislim na cenu, jednostavnost odrzavanja kao i sklonost ka "defektima". Kad bi uzimao kola koji model bi mi preporucili (do neke 91/92) radi naknadnog ugradjivanja plinskog uredjaja
            Hvala

            Biraj nekog japanca sa karburatorom. Ima ih sve do `91.
            Preporuka Toyota Corrola 1.3 sa karburatorom.
            http://www.lovatogas.co.rs

            Comment

            • Zmaj KV
              CBC Senator
              • 05.10.2005
              • 202
              • Kraljevo

              #7
              Sa japancima (karburator) skoro da neces imati muke, mada njihovi motori i sa drugim tipovima ubrizgavanja rade bez problema. Ako trazis evropski auto onda neka to bude auto sa motorom VW 1.8 SPI, K-glavu definitivno izbegni (mada VW 2.3 radi prihvatljivo)a ako oces nesto novije i neki MPI motor biraj auto sa FIAT-ovim motorom 20.i 20v (Lanca Kappa, Bravo HGT, mada moze i Stilo Abart 2.4i 20v)
              Sa alatom UNIOR majstor nije junior!

              Comment

              • dranix
                CBC Senator XXL
                • 04.10.2004
                • 3079
                • Antwerpen/Belgium
                • Saab 9-3

                #8
                Motor sa sto manje ventila, sa momentom koji lezi sto nize, sa hidraulickim podizacima ventila (jako vazno), monopoint odn. single point (SPI) je idealno. Da se staticko pretpaljenje podesava okretanjem razvodnika. Ne treba bas traziti jos i da ima lanac umesto kaisa. Bilo bi preterano. Ja bi iako se drugi ne slazu izbegao i karburator ako je ikako moguce kao definitivno zastarelo i sve sami problemi sa njim kad hoces da se odjednom vozis na benzin a nisi odavno. Ono "K" i slicno je poznato da je najgora stvar koja je ikada izmisljena pa da ne ponavljam. Da se razumemo da ne bude zabune da se gas kao gorivo koristi iz razloga stednje u svakom smislu. Ako mislis da ugradis gas da bi archio gorivo za dzabe (male pare) onda zaboravi pa to radi sa benzinom ili bar sekvencijalnim ubrizgavanjem gasa. Upotreba gasa podrazumeva i odredjeni stil voznje mada nije obavezno. U skladu sa tim i gore navedeni karakter auta odn. motora. NADAM SE DA MODERATORI NECE DA OBRISU I OVU MOJU PORUKU JER JE "SUVISE OFF" kao pojedine predhodne.

                Comment

                Working...
                X