Kasno našavši ovaj forum (a delom i zahvaljujuci lošim preporukama), ugradio sam gas kod majstora u NS (u Dorinom komšiluku) s kojima baš i nisam zadovoljan... "E, prijatelje, sa'će ti ga privrnem pa će ti radi ki Doksa...". A i prikljucnicu za točenje su mi natakarili na šrafove ispod donjeg lima, pa sam je vec "overio" silazeći sa visokog trotoara; valjda ih je mrzelo da motaju cev & da se zavlače ispod (jes' malo tesno...). No dobro, gas lepo radi, potrosnja je vrlo pristojna, malčice smrducka dok vruć stojiš na semaforu... ništa strašno. Bilo je jeftino, doduše (iako inače izbegavam te varijante, uvek je pare=muzika, al' tako se zadesilo... ).
Auto je Audi 100 1.8 (karburator), '85 godiste. Uređaj je već neki, da se ne frljam, a rezervoar je toroidni, od 40.5 litara.
Problem koji imam (od početka) je u ventilu rezervoara; ventil (gotovo) blokira pri punjenju već na 15 litara (uvek, +/- pola litra) i od te tačke do kraja gas ulazi brzinom od jedva 1-2l/min. Drugim rečima, ceo proces punjenja traje 20-tak minuta, od čega pumpadžije dobijaju ospice (a i ja). Ovo se ne javlja jedino u pumpi Rafinerije, koja valjda duva jedno 12 bara pa se dotični ventil čuje k'o na pokvarenom vodokotliću... al' ide.
Svakako nameravam da se obratim majstorima da ovo reklamiram (jes' da mi se ne mili da se opet bakćem s njima), ali, rekoh, nije zgoreg da proverim unapred da li je moguća zamena ovog ventila (nezavisno od boce) & da li da se bunim ako pokušaju da mi naplate ili možda skinu neki deo, k'o što sam načuo? (
).
Drugi, manji problem je što nema šanse da ga upalim na plin kad je hladan, čak ni na +15 C (a na benzin pali iz prve i na -20, za manje od 1s). Ovo zapravo i nije problem, čisto sam radoznao -- da li automatski saug ima veze s tim?
Da kucnem u drvo, auto troši oko 10.5 l gasa u gradu (+ neka količina benzina) i oko 9-10 na otvorenom, i to po zimi (eh, sad, baš za ovu zimu ne znam).
Auto je Audi 100 1.8 (karburator), '85 godiste. Uređaj je već neki, da se ne frljam, a rezervoar je toroidni, od 40.5 litara.
Problem koji imam (od početka) je u ventilu rezervoara; ventil (gotovo) blokira pri punjenju već na 15 litara (uvek, +/- pola litra) i od te tačke do kraja gas ulazi brzinom od jedva 1-2l/min. Drugim rečima, ceo proces punjenja traje 20-tak minuta, od čega pumpadžije dobijaju ospice (a i ja). Ovo se ne javlja jedino u pumpi Rafinerije, koja valjda duva jedno 12 bara pa se dotični ventil čuje k'o na pokvarenom vodokotliću... al' ide.
Svakako nameravam da se obratim majstorima da ovo reklamiram (jes' da mi se ne mili da se opet bakćem s njima), ali, rekoh, nije zgoreg da proverim unapred da li je moguća zamena ovog ventila (nezavisno od boce) & da li da se bunim ako pokušaju da mi naplate ili možda skinu neki deo, k'o što sam načuo? (

Drugi, manji problem je što nema šanse da ga upalim na plin kad je hladan, čak ni na +15 C (a na benzin pali iz prve i na -20, za manje od 1s). Ovo zapravo i nije problem, čisto sam radoznao -- da li automatski saug ima veze s tim?
Da kucnem u drvo, auto troši oko 10.5 l gasa u gradu (+ neka količina benzina) i oko 9-10 na otvorenom, i to po zimi (eh, sad, baš za ovu zimu ne znam).
Comment