elektro ventili na + 5 volti??

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • sw.brick
    CBC Senator XXL
    • 09.10.2004
    • 8141
    • Beograd, barajevo-zemun
    • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

    #16
    nije dobra instalacija PRE bobine definitivno.
    dakle, dolazni napon sa aku na kontakt bravu je +12V.
    napon dolaska na bobinu pri neopterecenom stanju je takodje +12V a pri opterecenom stanju +5V.
    jasno je da razlika oznacava pad napona kao posledicu protoka struje, dakle postoji negde neki otpor proticanju struje.

    da je bobina neispravna povukla bi dovoljno vremenski dugo struju i pregoreo bi do sada osigurac, kontakt brava, istopila se zica..nesto vrlo ozbiljno.

    pitanje je zasto je nastao pada napona, odnosno gde je otpor.
    ili na nekom kontaktu, losi spojevi ili postoji ispred bobine PREDOTPOR koji sluzi da omoguci lakse paljenje.

    proveri da li imas i u kakvom je stanju predotpor (otpornik) i izmeri pad napona na njemu.

    takodje, ako vec zelis da tu odvojis +12V onda to uradi tako da uzmes struju pre predotpora a ne posle njega /direktno sa bobine.

    sirena je sasvim deseti strujni krug, nema nikakve veze pa ni merenje napona na sireni nema nikakve veze sa bobinom, ili problemom koji postoji.


    nekada je predotpor za bobinu integrisan/montiran spolja na automatu anlasera ( i to proveriti kako je za tvoj konkretan auto).
    volvo
    945 SE turbo lpg
    344 GL lpg

    Comment

    • zoranbg
      CBC Senator XXL
      • 23.03.2005
      • 4098
      • Rooster's Hill , Beog
      • Grande Punto 1.2

      #17
      Upravu si @Brick bas je tako kako si rekao sto se tice ponasanja bobine i instalacije pre bobine.
      logicki je najcudnije : kako to da je jedan napon +5 V kad je auto ugasen i na kontaktu a +12 V kad je upaljen iradi...a kljuc je i u jednom i u drugom slucaju na istoj poziciji na kontakt bravi.
      Sto se tice sirene nju sam spomenuo jer mi je ona bila najpristupacnija u motornom prostoru u blizini kabla koji ide sa prekidaca iz kabine ka autogas el.magnetima(gasni,benzinski,sauk),a da ispunjava tri uslova.
      1.da ima uvek stabilnih +12 V ( i na kontaktu i kad auto radi)
      2.da je izvor preko osiguraca
      3.i da kad auto nije na kontaktu nema struje.(meni sirena neradi ako auto nije na kontaktu ili nije upaljen).

      sada se cuje kad dam kontak jako TAK ( da se ukljucio gasni.el ventil) i cuje sa TAK kad stisnem dugme GAS-SAUKA.
      pre se iz kabine el.ventil nije ni cuo(mada je otvarao i na tih +5 V) ,a GAS-SAUK nije uopste ni radio(zato ga najverovatnije celu zimu i palim na benzin ,jer na gas nije hteo,mada sam ja stiskao gas-sauk..ali izgleda neuspesno )

      kad si pomenuo anlaser,imam na njemu DVE zice koje dolaze sa buksnom,i jedna debela ??
      OK debela se zna staje
      jedna tanka je sa kontakt brave ali sta je druga tanka??

      da ti kazem..ovde kod mene je bio neki alarm pa je demontiran pa je neki drugi montiran pa je blagi uzas od instalacije ..da se prestavis kad vidis...gomila nekih cvikovanih zica ..itd..itd.
      Lakota withdraw from treaties, declare independence from U.S.

      Comment

      • Dragan
        CBC Veteran
        • 18.09.2005
        • 184
        • U blizini Novog Sada

        #18
        Ne verujem da je 5V normalan napon kad je bobina pod kontaktom.To je dva i po puta manje od normalnog napona.U toku okretanja anlasera napon bi pao za jos 1V sto je 4V.Pa onda bi sekundarni napon bobine bio 3x manji.

        Comment

        • zoranbg
          CBC Senator XXL
          • 23.03.2005
          • 4098
          • Rooster's Hill , Beog
          • Grande Punto 1.2

          #19
          E da je Pera odma pogledao u Autodatu

          ignation coil make : AC Delco
          type : 3 474 200
          ignation coil supply voltage +with ballast V: 4,5+
          ballast resistance Ohm : 1,8
          Primary resistance Ohm : 1,2 - 1,6
          Secondary resistance Ohm : 7000

          Evo sve lepo pise,i da ima otpornik od 1,8 oma , i da je voltaza za snadbevanje bobine +4,5 V (moj unimer bi rekao +5 V ..ali to je to )
          sutra cu samo da premerim otpor primarnog i sekundarnog namotaja ...cisto da budem full-siguran..mada nema potrebe(dokon pop i goveda krsti )

          ucesnici u razgovoru jel se slazete da je to-to da se razilazimo ?

          NARAVOUČENIJE :
          Majstori i Amateri za auto-gas obratite paznju koja se voltaza uzima za pokretanje el.ventila , jer na 5 Volti slabo rade,a kod mene sauk-gasa nije uopste ni radio sa tom voltazom.
          Lakota withdraw from treaties, declare independence from U.S.

          Comment

          • BOOST
            Founder - Admin od Začetka
            • 29.09.2004
            • 8726
            • Gislaved//Sweden
            • SAAB 9000 AERO R; SA

            #20
            Jasno, kad imas vezan u seriju otpor kao jos jedna bobina.. zato, to ima uvk na kontaktu sem kad palis.
            U pitanju je nisko omska bobina i taj je napon normalan za nju pod uslovom da je indukciono opterecena. Otpornik uzima i pravi pad napona da je nebi spalio zajedno sa instalacijo.
            Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
            move your mind

            Comment

            • BOOST
              Founder - Admin od Začetka
              • 29.09.2004
              • 8726
              • Gislaved//Sweden
              • SAAB 9000 AERO R; SA

              #21
              Poruka za naravoucenije nije potrebna majstorima, oni to znaju , prvo sto gledaju je da li je linija sa balastom ili bez
              Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
              move your mind

              Comment

              • Dora
                Nadzornik!!!
                • 24.10.2004
                • 17451
                • Novi Sad
                • FIAT

                #22
                Da, majstori znaju ili mere, a amateri paaa, zato su amateri
                Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                https.autogas.rs

                Comment

                • zoranbg
                  CBC Senator XXL
                  • 23.03.2005
                  • 4098
                  • Rooster's Hill , Beog
                  • Grande Punto 1.2

                  #23
                  Originally posted by BOOST
                  Poruka za naravoucenije nije potrebna majstorima, oni to znaju , prvo sto gledaju je da li je linija sa balastom ili bez
                  jel to engleski humor?

                  Lakota withdraw from treaties, declare independence from U.S.

                  Comment

                  • BOOST
                    Founder - Admin od Začetka
                    • 29.09.2004
                    • 8726
                    • Gislaved//Sweden
                    • SAAB 9000 AERO R; SA

                    #24
                    A jel ovo bio kviz
                    Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                    move your mind

                    Comment

                    Working...
                    X