Interface za podesavanje ili diagnostiku za LPG

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Nikola
    CBC Senator XXL
    • 29.09.2004
    • 975
    • Indjija/Vojvodina

    #31
    Interfejs testiran i sa LovEco (bez Pro ) sistemom, i ovde nije bilo nikakvih problema sa komunikacijom....

    e sad ja imam dva pitanja:
    1. TPS je koliko sam razumeo signal sa leptira gasa.... zbog cega je kod mene, na leru ova vrednost oko 0.44? Na drugom testiranom autu, na leru, ova vrednost je 0...
    2. Vrednost temperature kod LovEco Pro sistema... na koju se temperaturu odnosi? Malo je cudno da kod mene, kad je auto skoro hladan, ovde pokazuje oko 120 ili 150 stepeni C.
    .:Cuore Sportivo:.
    Alfa Romeo 145 1.6 Boxer 103HP 96`

    Comment

    • GRK
      CBC Početnik
      • 30.05.2005
      • 7
      • Indjija

      #32
      I ja da se ukljucim,jer je Nikola testirao moj Loveco. Lambda sonda je namestena na napon 0 -5 V inverted. Sonda je od juga kao kod njega,a kod njega je namesten napon 0 - 1 v. Takodje smo primetili da lampice koje se pale prilikom dodavanja gasa ne setaju,odnosno samo se pali i gasi naradzasta lampica u konbinaciji sa crvenom.Da li neko zna u cemu je razlika? Odnosno od cega zavisi podesavanje pomenutog napona? Trebalo bi da zavisi od sonde,pa mi nije jasno zasto je onda razlicito namesten napon?

      Comment

      • Nikola
        CBC Senator XXL
        • 29.09.2004
        • 975
        • Indjija/Vojvodina

        #33
        Jos samo da dodam da je kod Grka lambda vrednost uvek u rasponu do 1V, tako da je i meni nelogicno zasto mu je sonda podesena da bude 0-5V inverted. Kada smo promenili vrednost za sondu i stavili da bude od 0-1V, "proradile" su i signalne lampice za lambda vrednost...
        Naravno, vratili smo vrednost za sondu na 0-5 inverted, dok ne cujemo sta majstori kazu....
        .:Cuore Sportivo:.
        Alfa Romeo 145 1.6 Boxer 103HP 96`

        Comment

        • *IvanT*
          CBC Senator XXL
          • 30.01.2005
          • 3234
          • Srbija, Beograd, Kara

          #34
          Pogresno uneta vrednost.

          Mada ako je sonda menjana, moze biti da je ranije bilo dobro nastelovano, a da je prilikom zamene, namontirana neodgovarajuca sonda. Neodgovarajuca sonda moze da pravi probleme na benzinu, jer je generasini napon sa sonde u drugacijem opsegu, nego li na prvobitnoj sondi.


          Dobro ste uradili, pa sada opet vratite na 0-1V i prilikom rada na gas ce sve biti u najboljem redu.
          http://www.lovatogas.co.rs

          Comment

          • GRK
            CBC Početnik
            • 30.05.2005
            • 7
            • Indjija

            #35
            Menjana je sonda,pa je sigurno zaboravljeno da se promeni ta vrednos! Sondu samo koristim za gas,odnosno dodata je naknadno pri ugradjivanju gasa. Tako da nece smetati radu na benzin. Promenicemo sutra napon!

            Comment

            • risticig
              CBC Član
              • 04.05.2005
              • 29

              #36
              Probao sam danas i sa DTR/DSR linijama, ali ista stvar. Kada stisnem test port (COM1) napise mi OK TEST ESEGUITO, ali nece da pokrene softver. Ako zaredom nekoliko puta stisnem TEST posle nekoliko puta napise TEST FALLITO. Razmisljam da nije mozda do racunara (win xp), probacu sutra na starijem laptopu (win 98).
              Ako je neko imao slicnih problema neka pomogne.

              Hvala i pozdav.

              Comment

              • GRK
                CBC Početnik
                • 30.05.2005
                • 7
                • Indjija

                #37
                Promenili smo vrednost napona. Da li bi neko mogao da mi pojasni sta se desavalo do sada? Predpostavljam da je LovEco dobiao pogresne podatke odnosno da je smesa bila prebogata ili slaba. Hoce li doci do promene potrosnje posle promene napona ili...

                Comment

                • *IvanT*
                  CBC Senator XXL
                  • 30.01.2005
                  • 3234
                  • Srbija, Beograd, Kara

                  #38
                  U zavisnosti od podesenog napona LOVECO, na osnovu napona koji dobija od sonde regulise step motor. Kada je napon podesen na 0-1V, a i sonda generise taj napon, LOVECO pri vrednostima napona 0-0,25V smtra da je smesh siromasna i "otvara" protok gasa. Kod napona od 0,55-0,9V (1V), smesa je bogata i protok se zatvara.
                  Kada sonda generise napon od 0-1v, a LOVECO je nastelovan kao da je sonda 0-5V (invertovana 0V bogata, a 5V siromasna smesa), LOVECO smatra da je smesa uvek bogata, jer napon ne moze da predje 1V.
                  Step motor se zatvara na manji broj koraka (obicno 12-25% od nekog fixnog broja koraka), pa postoji mogucnost da je taj auto nakon zamene sonde radio sa siromasnom smesom.
                  Dugom exploatacijom to moze da bude relativno opasno, jer siromasna smesa dovodi do nesto vise temperature sagorevanja, pa "izgore" ventili, gumice....

                  Nadam se da sam bio jasan. Ako nesto nije bilo najjasnije, pojasnicemo.
                  http://www.lovatogas.co.rs

                  Comment

                  • *IvanT*
                    CBC Senator XXL
                    • 30.01.2005
                    • 3234
                    • Srbija, Beograd, Kara

                    #39
                    Hoce li doci do promene potrosnje posle promene napona ili...
                    Nakon promene bi potrosnja treblo malo da se poveca. Ali na tome ne treba stedeti, jer je smesa idealna sa lambda kontrolom. Nije cilj da potrosnja bude sto manja, vec da smesa bude idealna.
                    http://www.lovatogas.co.rs

                    Comment

                    • GRK
                      CBC Početnik
                      • 30.05.2005
                      • 7
                      • Indjija

                      #40
                      @IvanT

                      Hvala!! Sve mi jasno. Valjda nije doslo do pomenutih ostecenja. Pre 4 meseca je promenjena sonda. Da se Nikola zainteresovao ranije,pre bi bio resen ovaj problem!

                      Comment

                      • duki_pa
                        CBC Početnik
                        • 14.11.2006
                        • 7
                        • Paracin

                        #41
                        Interface za podesavanje ili diagnostiku za LPG

                        Ljudi,
                        koja mi je zica za K i L line? Imam LOVECO-Pro. Ili na koje pinove treba dovesti iste, zica crvena je jedino oznacena brojem 8 na konektorcicu.



                        Pozdrav iz ZAGADJENOG PANCEVA.

                        Comment

                        • ABARTH
                          CBC Senator XXL
                          • 19.07.2006
                          • 364
                          • Vršac,Banat,Vojvodin
                          • SKALA 65

                          #42
                          Ovo moze jos nekome da koristi! (Dukiju je pomoglo)
                          foto1
                          foto2
                          foto3
                          - LPG Diagnostic Interface which connects to the PCs RS232 (comport)
                          - Includes 7 ready made cables for different LPG ECU's (For some others cables must be obtained
                          seperate or made yourself)

                          Compatible LPG systems:
                          AC - STAG 50, STAG 100
                          AG - RAZMUS, SIROCCO
                          AI LGC-700
                          AUTRONIC - AL-700, AL-800
                          BIGAS - SGIS N, ELC '92, ELC PEGASO
                          D.T. GAS - DATEC BASIC, DATEC SUPER, GAS-TECH
                          EMMEGAS - ICS-03
                          ELPIGAZ - VOILA PLUS, STELLA/ELIZA, MILENIUM, NICOLAUS, LEONARDO
                          KME - BINGO, DIEGO
                          LANDI LES 98, LES 98A, LES01, LIS
                          LANDI-RENZO LCSA1/05, LCS/2, LCSE, IGSYSTEM, OMEGAS
                          LECHO - AGNES
                          LOVATO LOC-ECO, LOV-ECO PRO
                          OMVL - DREAM XXI N
                          PROTEC DIGITAL - ORION
                          ROMANO - RIS
                          TARTARINI TEC97, TEC99PRO, SFI, ETAGAS
                          Package Contains - LPG Interface
                          - 7 cables for connecting LPG ECU's

                          Smanjuj velicinu fotografija i linkova, zbog bolje preglednosti foruma. Sada sam ja editovao, sledeci put ti. IvanT

                          Comment

                          • ABARTH
                            CBC Senator XXL
                            • 19.07.2006
                            • 364
                            • Vršac,Banat,Vojvodin
                            • SKALA 65

                            #43
                            UPS

                            Ok hocu

                            Comment

                            • uglavnom.bezopasni
                              - 42 -
                              • 03.02.2005
                              • 2235
                              • Novi Sad

                              #44
                              Mene interesuje odakle potiče izraz L i K line, šta znači i zašto se koristi u stručnom auto svetu?

                              U mom svetu se to zove RX i TX i kad praviš konektor za drugi uređaj ustanoviš + i GND, a RX/TX se ubodu, neće se nista strašno desiti i ako ih obrneš samo neće raditi.
                              Fifteen years of research he'd filed from one planet alone and they'd cut it to two words. "Mostly Harmless."
                              11.04. 0:12 #2
                              Rule #51: Sometimes — You're Wrong!

                              Comment

                              • ABARTH
                                CBC Senator XXL
                                • 19.07.2006
                                • 364
                                • Vršac,Banat,Vojvodin
                                • SKALA 65

                                #45
                                Originally posted by uglavnom_bezopasni
                                Mene interesuje odakle potiče izraz L i K line, šta znači i zašto se koristi u stručnom auto svetu?
                                trebalo bi da je ovako:
                                Prvi im je dao ime Bosch,u njihovom objasnjenju
                                stoji:

                                K je od kanal (linija koja ima dvosmernu komunikaciju,auto->PC i PC->auto).
                                L je od linija na Nemackom (ona ima jednosmernu komunikaciju samo PC->auto
                                i sluzi za ubrzanje prenosa podataka kroz K liniju).

                                kroz K liniju idu podaci,a L je pomocna i kroz nju ne idu podaci,t.j K je
                                glavna.

                                Comment

                                Working...
                                X