Moze li isparivac u putnicki prostor?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • nijebitno
    CBC Senator XXL
    • 14.03.2006
    • 629
    • Modrica

    Moze li isparivac u putnicki prostor?

    Ponosni sam vlasnik gore navedene koja nazalost jos nije u pokretu. Ali uskoro bi mogla da poleti, krece mi seja na faks pa bi moglo postati ekonomski opravdano, pogotovo sa plinom.

    Kao sto mnogi vjerovatno znaju njen motor je smjesten pozadi, i postoji mali prtljazni prostor iza zadnijh sjedista. Kao uostalom i kod cini mi se svih novijih Skoda prije Favoritke.
    Ali cini mi se da je Dora rekao da ugradnja boce tu ne moze dobiti atest, a ni ugradnja u prednji prtljaznik.Pretpostavljam da je slicno i za RS.

    Zato atest ne bih ni radio, a da se ne bih morao zezati sa tehnickim pregledom bilo bi jako zgodno ugraditi i isparivac u taj prostor.
    1. Naravno ako ne postoje neke ozbiljne zamjerke tome?

    Mada prostora ima i kod motora tako da skinuti i vratiti isparivac jednom godisnje ne bi bio veliki problem.
    Mjesto za tocenje se moze sakriti ispod resetke za usis vazduha,samo bi se ona morala napraviti pokretnom.

    2. Ugradio bih cilindricnu bocu, sa elektoventilom, kad smo vec kod toga da li bi mi uopste bio potreban el.ventil za plin, posto je boca prakticno odmah do isparivaca, cak i ako ga ugradim u motorski prostor?

    Na noj je jednogrli karburator, imao sam i neki polovan dvogrli, ali cale nije htio da ugradimo.

    3. Postoji li neki mjesac za nju ili bi dizna bila bolje rjesenje? Koliko je komplikovano ugraditi diznu, posto bi ostalo komotno mogli da odradimo sami?

    4. Ako je dvogrli znacajno bolji, postoji opcija da i njega stavimo, samo recite.

    Neko povecanje snage mi nije uopste prioritet, mada je slabasna: 900 i kusur cm na trecu, 42 konjica orginalno, sada je stavljen izduvna grana 4-2-1 umjesto 4-1 i malko povecan stepen kompresije brusenjem glave. Imam neko elektronsko paljenje koje se dogradjuje na postojeci sistem, pa se nadam da ce biti dovloljno za plin, mada ugradjivao se plin i prije ovih modernih sistema.

    5. U vezi sa ovom nemogucnoscu atestiranja, da li je to zbog blizine motora i boce, ili je ona fora ne moze boca u putnicki prostor, a karavanima cemo da tolerisemo?

    6. Gdje se moze provjereno nabaviti odgovarajuci Lovato kit, originalna crijevca, multiventil, isparivac itd. a da to ne kosta vise nego sto zaista kosta? I koliko otprilike kosta?

    7. Zna li mozda neko unaprijed kolika boca tu staje?Mada ja ugradjujem makar bilo 15 litara
    Difference between man and boys is the price of their toys
  • Dora
    Nadzornik!!!
    • 24.10.2004
    • 17451
    • Novi Sad
    • FIAT

    #2
    1. Nije problem samo treba da je dalje od auspuha 20 cm ili da se stavi lim kao zaštita izmedju ako je manje. Ili da se stavi manji isparivač ako se pregleda na mašincu u BG. Poslednje je ironija podrazumeva se.

    2. Koliko ja znam i boca može u motorni prostor i važe ista pravila kao za isparivač. Ćale ti je pametan momak.

    3. U jednogrli karburator je jednostavno ugraditi diznu a ni mikser ne bi bio problem, navijam za mikser. Za dvogrli obavezno mikser koji ne postoji

    4.Dvogrli je značajno lošija varijanta. Taj ne valja ni kad je nov.

    5. Pogodak u sridu, ali bih jako voleo da čujem obrazloženje atestiraša, no su svi izgleda nempismeni komjuteraški pa ćemo nagadjati i dalje.


    6. Kod ovlašćenh uvoznika i košta oko 200 ojra sve što ti treba. Ima i na pijaci jeftinije ali nije komplet.

    7. Ako misliš na iza sedišta imaš bocu od 240 mm prečnika ali sad ne znam napamet koja je zapremina i od 270mm od 45 litara.
    Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

    https.autogas.rs

    Comment

    • nijebitno
      CBC Senator XXL
      • 14.03.2006
      • 629
      • Modrica

      #3
      Cini mi se da me nisi shvatio u potpunosti

      Pod 1. sam mislio da ugradim i isparivac u prostor iza sjedista, dakle u putnicki prostor, da li to prolazi tvoj atest? Cilj je da ga sakrijem, da ne moram da ga skidam na tehnickom.
      Nesto sam razmatrao i onaj medjuprostor izmedju motorskog i putnickog, mogao bi se i tu ugraditi ako se skine hladnjak, sto nije neki problem, problem bi bila stela poslije ugradnje.

      2. Ne rece mi mora li i elektroventil za gas ako je multiventil sa elektroventilom, ili se moze izostaviti posto je isparivac jako blizu boce?
      Difference between man and boys is the price of their toys

      Comment

      • Dora
        Nadzornik!!!
        • 24.10.2004
        • 17451
        • Novi Sad
        • FIAT

        #4
        Boca je zatvorena i ako ima pravilan ventil sa cevima za ventilaciju koje vode napolje, može stajati po meni bilo gde samo da je iza putnika i da je adekvatno učvršćena.
        Isparivač je mehanizam koji lako ispušta višak gasa i uopšte mu nije mesto u kabini sa putnicima.

        Treba i ventil jer je u njemu filter za gas. Ventil na boci samo zatvara bocu.
        Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

        https.autogas.rs

        Comment

        • savke
          CBC Senator XXL
          • 14.02.2006
          • 575
          • Novi Sad, Temerin
          • Laguna 2 ph2, Golf 3

          #5
          interesuje me jedna stvar, posto sam imao i skodu 105L...

          Kada sam za moju samaru kupovao mesac prvo sam dobio neki placticni sa aluminijumskim prstenima i na etiketi je pisalo lada/skoda koji mi naravno nije odgovarao jer mi je zatvarao bosne komore. Ali kod skode tih komora nema? Mislim da bi on pasovao za taj skodin dvogrli karburator..... ali:

          Ja sam na mojoj skodi imao taj dvogrli i kolega me ubedi da probamo da nabacimo stojadinov. Bilo je tu dosta posla oko prepravke za sajle gasa i sauga kao i jedna medju ploca, ali rad je bio neuporedivo bolji. Bolje pali, startnija je (inace ono L znaci "lenstina"), cak je i brze ubrzavala, a potrosnja nije prelazila 8L ni zimi , jednom recju drugi auto.

          Inace taj skodin jednogrli sam probao jednom prilikom i nisam bio zadovoljan ali mozda je bio neispravan.

          Inace nisam imao ugradjen gas i neznam kako se taj motor slaze sa njim ali vidim ih ponekad na pumpama pa znam da ih sigurno ima.
          Само замисли да је сваки нови дан бољи него јуче а лошији од сутра....!

          Comment

          • marinac
            CBC Senator
            • 13.03.2006
            • 277
            • Beograd
            • Alfa 156 JTS

            #6
            Ne stavljaj isparivac u putnicki prostor. Cak mislim da neces dobiti atest npr. na masinskom fakultetu.

            Comment

            • Timothy Leary
              CBC Senator XXL
              • 23.04.2006
              • 439
              • Beograd

              #7
              ne verujem da ce bilo gde dobiti atest sa isparivacem u putnickom prostoru....dora je lepo objasnio

              Comment

              Working...
              X