Ponosni sam vlasnik gore navedene koja nazalost jos nije u pokretu. Ali uskoro bi mogla da poleti, krece mi seja na faks pa bi moglo postati ekonomski opravdano, pogotovo sa plinom.
Kao sto mnogi vjerovatno znaju njen motor je smjesten pozadi, i postoji mali prtljazni prostor iza zadnijh sjedista. Kao uostalom i kod cini mi se svih novijih Skoda prije Favoritke.
Ali cini mi se da je Dora rekao da ugradnja boce tu ne moze dobiti atest, a ni ugradnja u prednji prtljaznik.Pretpostavljam da je slicno i za RS.
Zato atest ne bih ni radio, a da se ne bih morao zezati sa tehnickim pregledom bilo bi jako zgodno ugraditi i isparivac u taj prostor.
1. Naravno ako ne postoje neke ozbiljne zamjerke tome?
Mada prostora ima i kod motora tako da skinuti i vratiti isparivac jednom godisnje ne bi bio veliki problem.
Mjesto za tocenje se moze sakriti ispod resetke za usis vazduha,samo bi se ona morala napraviti pokretnom.
2. Ugradio bih cilindricnu bocu, sa elektoventilom, kad smo vec kod toga da li bi mi uopste bio potreban el.ventil za plin, posto je boca prakticno odmah do isparivaca, cak i ako ga ugradim u motorski prostor?
Na noj je jednogrli karburator, imao sam i neki polovan dvogrli, ali cale nije htio da ugradimo.
3. Postoji li neki mjesac za nju ili bi dizna bila bolje rjesenje? Koliko je komplikovano ugraditi diznu, posto bi ostalo komotno mogli da odradimo sami?
4. Ako je dvogrli znacajno bolji, postoji opcija da i njega stavimo, samo recite.
Neko povecanje snage mi nije uopste prioritet, mada je slabasna: 900 i kusur cm na trecu, 42 konjica orginalno, sada je stavljen izduvna grana 4-2-1 umjesto 4-1 i malko povecan stepen kompresije brusenjem glave. Imam neko elektronsko paljenje koje se dogradjuje na postojeci sistem, pa se nadam da ce biti dovloljno za plin, mada ugradjivao se plin i prije ovih modernih sistema.
5. U vezi sa ovom nemogucnoscu atestiranja, da li je to zbog blizine motora i boce, ili je ona fora ne moze boca u putnicki prostor, a karavanima cemo da tolerisemo?
6. Gdje se moze provjereno nabaviti odgovarajuci Lovato kit, originalna crijevca, multiventil, isparivac itd. a da to ne kosta vise nego sto zaista kosta? I koliko otprilike kosta?
7. Zna li mozda neko unaprijed kolika boca tu staje?Mada ja ugradjujem makar bilo 15 litara
Kao sto mnogi vjerovatno znaju njen motor je smjesten pozadi, i postoji mali prtljazni prostor iza zadnijh sjedista. Kao uostalom i kod cini mi se svih novijih Skoda prije Favoritke.
Ali cini mi se da je Dora rekao da ugradnja boce tu ne moze dobiti atest, a ni ugradnja u prednji prtljaznik.Pretpostavljam da je slicno i za RS.
Zato atest ne bih ni radio, a da se ne bih morao zezati sa tehnickim pregledom bilo bi jako zgodno ugraditi i isparivac u taj prostor.
1. Naravno ako ne postoje neke ozbiljne zamjerke tome?
Mada prostora ima i kod motora tako da skinuti i vratiti isparivac jednom godisnje ne bi bio veliki problem.
Mjesto za tocenje se moze sakriti ispod resetke za usis vazduha,samo bi se ona morala napraviti pokretnom.
2. Ugradio bih cilindricnu bocu, sa elektoventilom, kad smo vec kod toga da li bi mi uopste bio potreban el.ventil za plin, posto je boca prakticno odmah do isparivaca, cak i ako ga ugradim u motorski prostor?
Na noj je jednogrli karburator, imao sam i neki polovan dvogrli, ali cale nije htio da ugradimo.
3. Postoji li neki mjesac za nju ili bi dizna bila bolje rjesenje? Koliko je komplikovano ugraditi diznu, posto bi ostalo komotno mogli da odradimo sami?
4. Ako je dvogrli znacajno bolji, postoji opcija da i njega stavimo, samo recite.
Neko povecanje snage mi nije uopste prioritet, mada je slabasna: 900 i kusur cm na trecu, 42 konjica orginalno, sada je stavljen izduvna grana 4-2-1 umjesto 4-1 i malko povecan stepen kompresije brusenjem glave. Imam neko elektronsko paljenje koje se dogradjuje na postojeci sistem, pa se nadam da ce biti dovloljno za plin, mada ugradjivao se plin i prije ovih modernih sistema.
5. U vezi sa ovom nemogucnoscu atestiranja, da li je to zbog blizine motora i boce, ili je ona fora ne moze boca u putnicki prostor, a karavanima cemo da tolerisemo?
6. Gdje se moze provjereno nabaviti odgovarajuci Lovato kit, originalna crijevca, multiventil, isparivac itd. a da to ne kosta vise nego sto zaista kosta? I koliko otprilike kosta?
7. Zna li mozda neko unaprijed kolika boca tu staje?Mada ja ugradjujem makar bilo 15 litara

Comment