Zaprljane dizne(brizgaljke) - da li je zbog gasa?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • antap
    CBC Član
    • 28.07.2006
    • 62
    • Beograd

    Zaprljane dizne(brizgaljke) - da li je zbog gasa?

    Pitanje: Megane 1.6 multipoint se gasi na leru kada radi na plin, malo bolja je situacija kada radi na benzin, ali ako je ukljucena klima, ili jos neki strujni potrosac i auto je hladan - obavezno se prilikom kocenja ugasi. Proveravao sam sve sto sam mogao - zamenio step motor, filter vazduha, strujne kablove, stavio nove svecice - i posle toga isto. U servisu mi majstor rece da su sigurno dizne zaprljane. Ali ja sam te dizne cistio jos prosle godine (40EUR) i da li je moguce da su se opet zaprljale uz minimalu voznju na benzin - uglavnom na gas. Da li prljav gas moze da zaprlja dizne (da li gas uopste tuda prolazi) - pitam jer na gas uredjaju ne postoji filter gasa. Da li je moguca naknadna ugradnja filtera i da li bi mi to mozda pomoglo, da se dizne ne prljaju (mislim ciscenje dizni svake godine - malo mnogo, a benzin kupujem iskljucivo na OMV)

    Istorijat: pre godinu ipo kupio sam Megane 1.6 sa plinom ugradjenim u Holandiji. U dokumentaciji sam nasao da je to sistem Vialle.
    Prodavac ga je vozio neko vreme po Srbiji pre nego sto sam ga ja kupio. Posle mesec-dva voznje na gas, imao sam samo pozitivne utiske, potrosnja ispod 10 litara - milina, bez ikakvih problema.
    E onda je auto samo stao - ispostavilo se da je crk'o kompjuter ubrizgavanja - polovan 230 EUR. Zamenio mi ga je covek iz ovlascenog Renoovog servisa na Starom Sajmistu. Tada mi je rekao da je problem napravio kompjuter gasa. Iskljucio ga je i vozio sam samo na benzin jer koga god sam pitao - niko nije znao ko to moze da popravi.
    Onda su mi u PANe gas-postavili BRC prekidac i emulatore dizni i nastavio sam tako da vozim. Ovog puta sam dobio vecu potrosnju, ali sta da se radi. Ako bi mi ugradnja gas-filtera mogla pomoci, svakako bih potrazio drugog majstora - oni iz Vinogradarske nisu mi ostavili pozitivan utisak
    vlasnik Xsare Picasso 1.8 + plin
  • M-power
    Moderator
    • 10.01.2005
    • 10060
    • Bg; Banovo Brdo
    • CorsaC, astra H,

    #2
    Ne....gas ne prolazi kroz benziske dizne pa ih ne moze zaprljati na taj nacin

    Sto se tice gasenja pri stajanju i raskrsnicama sledi ti ispiranje u**** i leptira kod nekoga ko je to vec radio jer je motor (usis) dosta slozen i potreban je adekvatan alat i znanje.
    Ako nije frka postavi sliku motora da ti potvrdim dal se radi o motoru na koji mislim i resenju problema koji sam naveo.

    Sva ostala pitanja vezana za postavljanje filtera zarad cuvanja cistoce dizni je suvisna i nece dovesti do smanjenja potrosnje.
    Filter gasa bi svakako treblo da vec imas u gasnoj fazi.
    To date there has never been a faster car built for the public road and,
    it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

    Comment

    • antap
      CBC Član
      • 28.07.2006
      • 62
      • Beograd

      #3
      Originally posted by M-power
      Ne....gas ne prolazi kroz benziske dizne pa ih ne moze zaprljati na taj nacin.
      OK, to je jasno

      Originally posted by M-power
      Sto se tice gasenja pri stajanju i raskrsnicama sledi ti ispiranje u**** i leptira kod nekoga ko je to vec radio jer je motor (usis) dosta slozen i potreban je adekvatan alat i znanje...Filter gasa bi svakako treblo da vec imas u gasnoj fazi.
      Stelovao sam ler-gas pre 3-4 meseca u AC Rasic, gde je decko koji je pregledao sistem konstatovao da uopste ne postoji filter gasne faze.(Izgleda da je prethodni vlasnik svasta budzio) Da li to moze biti problem - posto predlazes ispiranje u**** - gas prolazi tuda i ako nema filtera - tu ostavlja prljavstinu. Mislim nije problem da uradim opet ciscenje usisne grane (to sam vec radio prosle godine), nego bih da sprecim uzrok prljanja pre toga

      Originally posted by M-power
      Ako nije frka postavi sliku motora da ti potvrdim dal se radi o motoru na koji mislim i resenju problema koji sam naveo.
      Hocu, postavicu cim u istom trenutku budem u posedu auta i fotoaparata. Inace ovo je Renaultov motor sa 8 ventila. Hvala
      vlasnik Xsare Picasso 1.8 + plin

      Comment

      • Dora
        Nadzornik!!!
        • 24.10.2004
        • 17451
        • Novi Sad
        • FIAT

        #4
        Re: Zaprljane dizne(brizgaljke) - da li je zbog gasa?

        Originally posted by antap
        - pitam jer na gas uredjaju ne postoji filter gasa. Da li je moguca naknadna ugradnja filtera i da li bi mi to mozda pomoglo, da se dizne ne prljaju (mislim ciscenje dizni svake godine - malo mnogo, a benzin kupujem iskljucivo na OMV)
        Ako postoji elektroventil za gas a treba da postoji onda ima filter, jedino ako ga je neko izvadio.
        Ako ga nema svakako ga treba staviti.
        Ostatak je da ne valja nešto sa ili oko ler motora, zaprljano ili neki senzor za merenje protoka vazduha brljavi ako ga ima.
        Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

        https.autogas.rs

        Comment

        • antap
          CBC Član
          • 28.07.2006
          • 62
          • Beograd

          #5
          OK, shvatio sam da treba da montiram gas filter. Nadam se da posle toga i ciscenja u****, nece vise (tako skoro) doci do njegovog ponovog prljanja
          Hvala
          vlasnik Xsare Picasso 1.8 + plin

          Comment

          Working...
          X