Jednopropusni ventil

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • gari55
    CBC Član
    • 26.03.2005
    • 72
    • Pirot
    • Honda Accord 2.0

    Jednopropusni ventil

    Vec treci put mi se desava da mi usled detonacija prsne crevo za vazduh koje vodi vazduh (pa i plin) od filtera za vazduh do u**** motora.
    Kada otegnem selnu koja steze ovo crevo za mesac, prilikom detonacije crevo samo spadne, ali na tom mestu (kada je selna otegnuta) ulazi fals vazduh i auto neravnomerno radi.
    Hteo bih da ugradim neki jednopropusni ventil u crevo, koji ne bi povlacio fals vazduh, a koji bi ispustao zapaljenu smesu u motor i time spasavao crevo od pucanja (jedno crevo kosta 30e, ja vec cetvrto kupujem za 2 godine).
    U servisima za plin sam video da stavljaju nekakvu klapnu, ali mi ona deluje veoma neozbiljno i mislim da vuce vise fals vazduha, nego crevo bez selne.
    Hteo bih da stavim ventil koji bi se otvorio prilikom detonacije, ispustio smesu i auto nastavio da radi. Nervira me sto svaki put kad se desi detonacija, moram da stanem, dignem haubu, namestim crevo, pa tek onda nastavim da vozim.
  • ABARTH
    CBC Senator XXL
    • 19.07.2006
    • 364
    • Vršac,Banat,Vojvodin
    • SKALA 65

    #2
    Da postoji,ugradjuje se zastitna klapna sa gumom ,na tom crevu i nebi trebalo da vuce fals vazduh ako se sve odradi kako valja.
    postoje i takvi ventili kakve ti zelis da ugradis ,aluminijumski ili mesingani sa navojem i u sebi ima ventil, sic,opruga i dihtuju lepo ,samo ako se moze ugraditi.
    A nisi se zapitao sto ti se javljaju te detonacije
    PS:Usput okaci neku sliku, i napisi o kom je autu rec???? jel to ta Vectra????

    Comment

    • Dora
      Nadzornik!!!
      • 24.10.2004
      • 17451
      • Novi Sad
      • FIAT

      #3
      Kako reče kolega Abarth (nemoj i ti da mi se uvrediš) ta klapna je namenjena da spreči štetu koliko može. Problem je što je detonacija kako kad ali ume da ima brzinu brizantnog eksploziva a to mnog hiljada metara u sekundi pa oduva i klapnu ili ventil, to jest ne stigne da reaguje.
      Pravi lek je naći uzrok detonacije.
      Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

      https.autogas.rs

      Comment

      • gari55
        CBC Član
        • 26.03.2005
        • 72
        • Pirot
        • Honda Accord 2.0

        #4
        Originally posted by ABARTH
        postoje i takvi ventili kakve ti zelis da ugradis ,aluminijumski ili mesingani sa navojem i u sebi ima ventil, sic,opruga i dihtuju lepo ,samo ako se moze ugraditi.
        A nisi se zapitao sto ti se javljaju te detonacije
        PS:Usput okaci neku sliku, i napisi o kom je autu rec???? jel to ta Vectra????
        Pre remonta motora sam zamenio, kablove i svecice (stavljene odgovarajuce jednokrake NGK) i opet je detoniralo.
        Pre nedelju dana sam radio remont glave motora (usled prezupcivanja zupcastog kaisa) i zamenjene su sve vodjice ventila i sve gumice ventila. Za sada detonacija nema. Verovatno je uzrok predjasnjih detonacija bio lose zaptivanje usisnih ventila.
        Jednopropusni ventil (ili vise njih) bi stavio radi prevencije pucanja creva ako do detonacije nekada dodje.
        Gde se mogu naci ti aluminijumski ili mesingani jednopropusni ventili.
        Tu klapnu sa gumom sam i video i deluje mi neozbiljno. Probao sam da duvam kroz nju u smeru u kojem bi trebala da dihtuje i propustala je vazduh.

        Auto je Vectra B 1.6 16V, sa dugackim usisnim crevom (duzine preko 80cm)

        Comment

        • dekac
          CBC Početnik
          • 01.08.2006
          • 3
          • pancevo

          #5
          isplativost ??

          4x30 e za creva + kablovi NGK + svecice +?? - Jos malo pa razlika u ceni do sekvencijalnog sistema

          Comment

          • Dora
            Nadzornik!!!
            • 24.10.2004
            • 17451
            • Novi Sad
            • FIAT

            #6
            + Muka + što može opet sutra da se desi, taj motor je zbog konfiguracije rodjen za detonaciju....
            Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

            https.autogas.rs

            Comment

            • gari55
              CBC Član
              • 26.03.2005
              • 72
              • Pirot
              • Honda Accord 2.0

              #7
              Re: isplativost ??

              Originally posted by dekac
              4x30 e za creva + kablovi NGK + svecice +?? - Jos malo pa razlika u ceni do sekvencijalnog sistema
              Nista pametno mi nisi rekao. Kablove i svecice moras da menjas i kod sekvencijalnog sistema, isto kao i kod ovog obicnog.
              A ni taj sekvencijalni sistem nije svemocan, i kod njega dolazi do prljanja dizni, nemirnog rada na leru itd. Verovatno da ima mnogo manje problema nego ovaj obicni, ali je zbog doga i vise nego duplo skuplji.

              Dora: Zbog cega je ovaj motor sklon detonacijama. Da li ima nesto sto moze da se zameni, sto bi smanjilo rizik od detonacija.

              Da ne otvaram novu temu, posle remonta motora, desava mi se sledece: motor na benzinu, bilo da je hladan ili topao ima skoro savrseno stabilan ler. Na plinu je ler stabilan samo kada je motor hladan. Kada se motor zagreje i radi na plinu, na leru se osecaju kao nekakvi udari u motoru (obrtaji, na par sekundi naglo padnu na 700 i opet se vrate na 900). Kada se podigne hauba, u motoru se cuje kao nekakvo periodicno kliktanje.

              Comment

              • Dora
                Nadzornik!!!
                • 24.10.2004
                • 17451
                • Novi Sad
                • FIAT

                #8
                Zato što pored tih 80cm plastičnog creva ima isto toliko dugačku usisnu granu. Mesto za isparivač je daleko od miksera, bar zavisi od opreme auta pa to ispadne skoro 2 metra do cilindra. Tu svaka nepravilnost u montaži ili bilo kakava neispravnost motora može izazvati detonaciju.
                Takodje i stil vožnje ovde više dolazi do izražaja, mislim u lošem smislu.
                No, mnogi takvi motori rade godinama i nikom ništa, ne znaju šta je detonacija.
                Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                https.autogas.rs

                Comment

                • gari55
                  CBC Član
                  • 26.03.2005
                  • 72
                  • Pirot
                  • Honda Accord 2.0

                  #9
                  I sta je na kraju bilo, gde se moze naci taj jednopropusni ventil?

                  Comment

                  • Dora
                    Nadzornik!!!
                    • 24.10.2004
                    • 17451
                    • Novi Sad
                    • FIAT

                    #10
                    U Eurogasu, Yuwaxu, buvljaku i prodavnicama autogasne opreme...
                    Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                    https.autogas.rs

                    Comment

                    • sn00py
                      CBC Senator XXL
                      • 15.08.2005
                      • 851
                      • Belgrado

                      #11
                      Kupio sam prosle subote na bubnju za 450din nepovratni velntil... I montirao ga izmedju pumpe za benzin i karba... Da se ne vraca benzin, pri duzem stajanju...

                      BMS team

                      Comment

                      • gari55
                        CBC Član
                        • 26.03.2005
                        • 72
                        • Pirot
                        • Honda Accord 2.0

                        #12
                        Originally posted by Dora
                        U Eurogasu, Yuwaxu, buvljaku i prodavnicama autogasne opreme...
                        I koji mu je tacan naziv. Kako da ga trazim. Jednopsopusni ventil za sta...?

                        Comment

                        • vaskez
                          CBC Član
                          • 28.02.2010
                          • 18
                          • Beograd

                          #13
                          Re: Jednopropusni ventil

                          Da se nadovezem na pricu, imam identican problem na fordu escort-u 1.6 IV sa k-glavom. I ja sam se namenjao tih usisnih creva, bar 4 do sada.
                          Dora mi je mnogo pomogao na otklanjanju gresaka koje su mi majstori za plin napravili. Jedan mi je makar napravio dobru stvar i ugradio krace crevo (u mom slucaju savrseno je pasovalo sa opela tigre ) i na njega zastitnu klapnu sa gumom. Mogu samo da potvrdim da zastitna klapna vredi, a kod mene se sada desavaju detonacije samo kad se zanesem i upalim auto odmah na plin.
                          Ler gas mi je, kao i tebi, dok je auto hladan zakucan na idealnih 900 obrtaja i cim se zagreje pocne da osciluje izmedju 500 i 1000, a ponekad stoji zakucan na 1200. Ako se malo obrati paznja i na bezinu malo osciluje, ali ne u tolikoj meri i toliko primetno kao na LPG-u.
                          Automehanicar mi savetovao da ugradim karburator umesto k-glave i da bi mi to resilo problem. Buduci da je to dodatna investicija - cutim i vozim.
                          Nadam se da neko ima savet ili ideju sta bi moglo da bude, pa da nam pomogne obojici.
                          "I may not have gone where I intended to go, but I think I have ended up where I needed to be."
                          Douglas Adams

                          Comment

                          • Stratos
                            CBC Senator XXL
                            • 10.09.2008
                            • 2594
                            • Novi Sad

                            #14
                            Re: Jednopropusni ventil

                            Rešenju problema bi doprinelo da se mešač namontira direktno na leptir gasa,što je teže ali kvalitetnije rešenje i obavezno" antidetonacijska" klapna. Postoji sonic mešač u Euro gasu baš za tu namenu...

                            Comment

                            Working...
                            X