Vec treci put mi se desava da mi usled detonacija prsne crevo za vazduh koje vodi vazduh (pa i plin) od filtera za vazduh do u**** motora.
Kada otegnem selnu koja steze ovo crevo za mesac, prilikom detonacije crevo samo spadne, ali na tom mestu (kada je selna otegnuta) ulazi fals vazduh i auto neravnomerno radi.
Hteo bih da ugradim neki jednopropusni ventil u crevo, koji ne bi povlacio fals vazduh, a koji bi ispustao zapaljenu smesu u motor i time spasavao crevo od pucanja (jedno crevo kosta 30e, ja vec cetvrto kupujem za 2 godine).
U servisima za plin sam video da stavljaju nekakvu klapnu, ali mi ona deluje veoma neozbiljno i mislim da vuce vise fals vazduha, nego crevo bez selne.
Hteo bih da stavim ventil koji bi se otvorio prilikom detonacije, ispustio smesu i auto nastavio da radi. Nervira me sto svaki put kad se desi detonacija, moram da stanem, dignem haubu, namestim crevo, pa tek onda nastavim da vozim.
Kada otegnem selnu koja steze ovo crevo za mesac, prilikom detonacije crevo samo spadne, ali na tom mestu (kada je selna otegnuta) ulazi fals vazduh i auto neravnomerno radi.
Hteo bih da ugradim neki jednopropusni ventil u crevo, koji ne bi povlacio fals vazduh, a koji bi ispustao zapaljenu smesu u motor i time spasavao crevo od pucanja (jedno crevo kosta 30e, ja vec cetvrto kupujem za 2 godine).
U servisima za plin sam video da stavljaju nekakvu klapnu, ali mi ona deluje veoma neozbiljno i mislim da vuce vise fals vazduha, nego crevo bez selne.
Hteo bih da stavim ventil koji bi se otvorio prilikom detonacije, ispustio smesu i auto nastavio da radi. Nervira me sto svaki put kad se desi detonacija, moram da stanem, dignem haubu, namestim crevo, pa tek onda nastavim da vozim.
Comment