Landirenzo switch-prekidac i problemi

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • dranix
    CBC Senator XXL
    • 04.10.2004
    • 3079
    • Antwerpen/Belgium
    • Saab 9-3

    #31
    Mekan akumulator. Ja ne znam na koliko bi volti trebalo da se podesi da se ne javljaju takve "oscilacije". Mozda na 6v. Izgleda da taj konstruktor nije racunao da akumulator moze da bude star ili da ga trosi preko noci alarm, pa ujutru.....
    Inace signal se ne dobija induktivnim principom ni sa kabla svecice vec kabl delimicno probija preko izolacije a ti namotaji sluze kao neka vrsta antene da pokupe taj napon.
    Takodje je u celoj prici vazno na koliko najmanje volti jos uvek sigurno okidaju elektroventili ili relei imajuci u vidu da je napon (struja) okidanja znatno veca nego sto je potrebno za drzanje u tom ukljucenom polozaju. Normalno sve to radi stabilno kad je dovoljno tvrd izvor napajanja ali kad nije...
    Takodje je moguce da postoje neke nesavrsenosti tj. malo veci kompromisi u konstrukciji sto ponekad stvara smetnje.

    Comment

    • npetar
      CBC Član
      • 21.08.2006
      • 98
      • Beograd

      #32
      Evo novosti...
      Nasao sam malo vremena i svratio do servisa. Na moju zalbu, jedan od majstora je odmah izvadio prekidac i krenuo po novi. Odmah sam pitao mogu li da dobijem drugi prekidac TAMONA, na sta je majstor rekao da ce mi mozda biti treca sreca i otisao po novi prekidac. Dok su mi popunjavali garantni list, insistirao sam da dobijem TAMONA prekidac. Sluzbenici su mi ispricali odmah kako ima fabrickih gresaka sa LANDIRENZO prekidacima ali i da ako hocu TAMONA prekidac, morao bih da doplatim 500 din i zakazem ugradnju. Posto mi je bilo vec mrsko, pitao sam da li mogu da mi izmeste zavojnicu na - bobine ? Odgovorili su da u tom slucaju prekidac ne bi radio.
      Pitam ja sada vas... da li posto sam vec dobio nov prekidac, smem da izmestim sam zavonicu na - bobine i da li ce biti problema pri tome (da ne kvikne prekidac ponovo) ? Ili mi je sigurnije da samo kupim nove visokonaponske kablove? Mislim, uredjaj je pod garancijom 2 godine i najlakse mi je da cekam da crkne ponovo i da im stalno "naplacujem" menjanje prekidaca posto su se vec pokazali nekorektno na neki nacin (traze doplatu). A i njihovo je da srede da sve radi kako treba a ne da se ******m sam oko montiranja-prespajanja zica.

      Poz!
      Dacia Logan 1.5dci, Opel Corsa A 1.2...Korsidzon ide kao zmaj

      Comment

      • dranix
        CBC Senator XXL
        • 04.10.2004
        • 3079
        • Antwerpen/Belgium
        • Saab 9-3

        #33
        Ne shvatam jedno zasto se slepo drzis garancije? Pa to je Balkan. Da sam na tvom mestu ja bi KUPIO taj bolji prekidac i odjebao bi i njih i njihovu garanciju a signal premestio na bobinu makar i sam. Jos ces ti imati problema kako je pocelo. Samo polako. Duge su 2 godine. Daj boze da nisam u pravu. Sledeci put pamet u glavu i pazi kome ces da poklonis svoje poverenje. Stvarno bi bilo cudno da moze normalno da se razgovara sa pojedinim majstorima. Sta su oni hteli da kazu? Da je taj drugi TAMONA prekidac 500 dinara a da ovaj novi koji su ti montirali ne kosta nista? S obzirom na probleme koje stvara mozda stvarno i "ne kosta nista". Tebe kosta i vremena i zivaca, tako da ne znam koliko se to sve isplati. Posavetuj se sa nasim drugarima majstorima ovde pa ce ti neko od njih sve najbolje reci (vec su pisali o tome).
        Na kraju, sta znaci to da mora da se ponovo zakazuje za eventualnu zamenu za Tamona prekidac? Pokazali su ti posredno da bi to nerado uradili. Sta znaci zamena riknulog prekidaca sa istim takvim novim? Sta posle isteka garancije? Koliko puta ces jos da dodjes kod njih na intervenciju kad ti i ovaj crke i onda kad to bude NJIMA odgovaralo? Mislim, gubis svoje vreme. Ako si vec "ustedeo" ugradivsi instalaciju kod njih onda plati jos tih 500 din (trebao si da se dogovoris) i mirno spavaj. Ti uopste ne slusas sta ti se pise. Jedno citas, drugo radis. Zasto onda ljudi pisu ovde? Zasto bi neko nekome na nekomercijalnom forumu kao sto je ovaj zeleo nekome da pomogne ako taj sam to nece ali ipak pita u cemu je problem? Ne shvati ovo nista licno jer kad vec pisem nadam se da ovo citaju mnogi pa da cisto steknu utisak o svetu u kome zive a u nadi da ce bez oklevanja izabrati "pravo" resenje bez kolebanja. Nekome se u zivotu MORA verovati. E sad, kome....

        Comment

        • npetar
          CBC Član
          • 21.08.2006
          • 98
          • Beograd

          #34
          Vidi covek, hteo ja da kupim taj novi prekidac i sam namontiram ali su mi rekli da mora da se menja instalacija. Zato bi trebalo da se zakaze da oni to urade (verovatno i naplate ugradnju po svemu sudeci). Pitao sam i koliko kosta Landirenzo prekidac, 2950 din.
          Naravno da hocu da resim problem ali kazem, ako sam nesto iscackam zezace me posle za garanciju. Zato sam i pitao ovde jos jednom da li bi zamenom visokonaponskih kablova resio problem. Jer ako u uputstvu stoji da mora zavojnica da se namota, tada mora sve i da radi tako.

          Znaci, jos jednom pitam ljude koji znaju da li bi zamenom visokonaponskih kablova resio problem na duze staze ili je definitivno resenje da uzimam taj famozni Tamona prekidac? Ako je JEDINO resenje u novom prekidacu, tada ne znam sta da kazem (%^$&* Landirenzo). Nije meni problem da sam povezem i na - bobine, ali ako su mi oni rekli da nece raditi znaci da ce tako i da bude (pretpostavljam da znaju kako su izveli strujnu instalaciju i iz tih razloga znaju da ne moze na - bobine, a s druge strane ja ne bih da napravim nesto jos gore).

          Znam da sam vas smorio, izvinjavam se.

          Ae!
          Dacia Logan 1.5dci, Opel Corsa A 1.2...Korsidzon ide kao zmaj

          Comment

          • dranix
            CBC Senator XXL
            • 04.10.2004
            • 3079
            • Antwerpen/Belgium
            • Saab 9-3

            #35
            Ma nista. Ocigledno postoje razlicita iskustva sa razlicitim prekidacima. Sad ce nasi majstori da kazu svoje. Mislio sam da na duze staze resis sebe bede i glupog problema. Nadam se da ce neko znati koliko kosta taj prekidac stvarno i koja je to razlika u instalaciji izmedju njega i Tamona prekidaca. Sto se tice zamene visokonaponskih kablova tu ti ni bog ne moze pomoci ako ne nadjes neki dobar (originalni) produkt koji je uzgred i prilicno skup. U principu radi se samo o onom kablu koji ide sa bobine do razvodne kape koji je tebi eventualno kritican. Naravno, ako su ti ostali kablovi uopste dobri a verovatno jesu kad nemas problema jos uvek. Naravno da je veoma relativno koliko namotaja treba da se namota da je dovoljno a da nije previse da bi crkao prekidac. Na osnovu cega to oni utvrde? Mere li? Postoji masa raznoraznih visokonaponskih kablova koji imaju razlicite izolacije i po debljini i po materijalu od kojih su napravljeni. Ispada da bi trebalo izvrsiti probu na KONKRETNOM kablu merenjem da bi se bilo sigurno da nece da prodje previsok napon i spali prekidac. Nemam razloga da ne verujem da su ljudi u tvom servisu to i uradili ali ocigledno da nisu cim ti je prekidac ipak crko. U realnom slucaju bi poslusao savet IvanaT u vezi broja namotaja i stisnuo palceve da sve bude kako treba. Znaci, prebroj namotaje pa uporedi. Ispada da niko nije kriv ali TI IMAS PROBLEM (rizik) mozda jos uvek. Ne verujem da je to ikome u interesu da traje tako i dalje.
            Problem je ipak da treba spreciti da svecica ne upali svaki put a to se radi preventivnom kontrolom svecica (eventualno za 0,20mm) manji zazor od predvidjenog za benzin, dobra razvodna kapa i ruka i dobri kablovi. E za ovo zadnje ne mozes nikada da budes siguran osim da ih menjas na 100k preventivno i to uvek dobrom markom i originalom sto je tesko utvrditi a i skupo je. Dakle, opet kompromis. Prebacivanjem signala na minus bobine nestaju mnogi problemi (mozda svi) vezani za prekidac. Naravno, to ne znaci da je dobro imati lose kablove ali ako ti koji pocne da prekida nece crknuti prekidac SIGURNO nego ces osetiti da nesto ne valja pa ces zameniti po potrebi sta treba. Kad se sagledaju svi faktori ispada da nije nikako dobro resenje uzimati signal sa visokonaponskog kabla. Pitam se otkud nekome samo takva ideja uopste.
            Uputstva za montazu postoje da se citaju i da se pridrzava. Zato se i priznaje garancija jer proizvodjac placa greske svog kooperanta koji je pogresno konstruisao taj prekidac a tebe ta u principu jevtina greska moze da ostavi na putu a sigurno da ti vec grebe po zivcima. Da si hteo da se vozis na benzin ne bi investirao u gasnu instalaciju. Ebiga, nije fer.

            Comment

            • npetar
              CBC Član
              • 21.08.2006
              • 98
              • Beograd

              #36
              Ja bih vrlo rado da resim problem ali vidis i sam da ima razlicitih misljenja. Jedni kazu ovo, drugi ono...A ja sta da radim? Koga da slusam a da ne pogresim? Ili da probam, pogresim pa posle placam iz dzepa. Nadam se jos da ce nko da iskomentarise to sto su mi rekli da ne moze na - bobine. Vi ste svi rekli da moze a oni da ne moze. Ko je u pravu? Kome da verujem? Nadam se sad da me razumes dranix zasto oklevam.
              Dacia Logan 1.5dci, Opel Corsa A 1.2...Korsidzon ide kao zmaj

              Comment

              • ABARTH
                CBC Senator XXL
                • 19.07.2006
                • 364
                • Vršac,Banat,Vojvodin
                • SKALA 65

                #37
                Tamona K5 košta 500.00din Možeš ga kupiti u firmi:
                Ekolula-key , Zorina 5 ili!!!

                Pitaj Ivana on sigurno ima

                Comment

                • Dora
                  Nadzornik!!!
                  • 24.10.2004
                  • 17451
                  • Novi Sad
                  • FIAT

                  #38
                  Problem sa prekidačima je što svako pravi svoju instalaciju pa ako se menja mora nova instalacija ili seckati žice i prespajati. U svakom slučaju nije to dobro da radiš sam zbog garancije. Ne znam tačno da li bi smetalo da se stavi direktno na bobinu. Lovato je davno imao takav prekidač koji je mogao na zavojnicu i direktno ali su to izbacili i sad se kači direktno na obrtaje. Dranix je veći stručnjak za elektroniku pa je objasnio kako i šta radi taj prekidač, ja opet mislim da je veći problem proboj kabla ili nestabilan viskoki napon na bobinskom kablu nego direktno prikopčavanje na minus pol bobine.
                  IvanT ti je rekao šta da uradiš, pošto on ima servis za LandiRenzo, verujem da ti ne bi rekao nešto što nije tačno.
                  Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                  https.autogas.rs

                  Comment

                  • dranix
                    CBC Senator XXL
                    • 04.10.2004
                    • 3079
                    • Antwerpen/Belgium
                    • Saab 9-3

                    #39
                    Ovo je stvarno dilema. Ja bi licno zamenio prekidac a ti poslusaj IvanaT.Vodi takodje jako racuna o stanju elektrike stalno. Eto. Svi su u pravu ali ti moras da izaberes samo jedno. Izaberi onda "legalno". Ne bi da te plasim ali se "stvari" UVEK desavaju kad je noc, hladno, pada kisa ili sneg, kad je nedelja, kad imas dete u autu, kad si daleko od kuce, nemas trenutno dovoljno kesha u dzepu, ispraznjene baterije u mobilnom..... Nisam pesimista nikada ali mi se i pored svega desavalo svasta. Uvek ima spasa a treba malo i srece.
                    Uvek se pitam kako to da majstori ugradjuju tamo neki bezvezni prekidac iz tamo neke PM (Estonije li?) a imaju na raspolaganju italijanski "original". Vidis da ta zezalica nije nova ni za Lovato kao da su kopirali sve jedni od drugih i to sa "ugradjenom" greskom. Da vidis cuda, mozda i jesu

                    Comment

                    • *IvanT*
                      CBC Senator XXL
                      • 30.01.2005
                      • 3234
                      • Srbija, Beograd, Kara

                      #40
                      Da vidis cuda, mozda i jesu
                      Za sve njih elektroniku radi AEB, pa je sve isto samo u "drugom pakovanju".

                      Ti Petre zameni te kablove i nediraj dugmice.
                      http://www.lovatogas.co.rs

                      Comment

                      • zoranbg
                        CBC Senator XXL
                        • 23.03.2005
                        • 4098
                        • Rooster's Hill , Beog
                        • Grande Punto 1.2

                        #41
                        zakaci na bombinu..pa ako ide kako valja vozi i uzivaj..ako nevalja ili se nesto zezne ,vrati kako je bilo pa idi kod njih i kukaj... .
                        zasto tolika drama oko toga?..ako bas nisi ni malo vičan,onda nediraj ništa.
                        Lakota withdraw from treaties, declare independence from U.S.

                        Comment

                        • npetar
                          CBC Član
                          • 21.08.2006
                          • 98
                          • Beograd

                          #42
                          Ovako, resio sam da uzmem nove kablove. Molim za savet koje i eventualno gde da uzmem (proizvodjac, model ili na sta vec da obratim paznju...vodite racuna da nemam mnogo para)? I jos jedno pitanjce, da li da ostavim 5 namotaja ili da povecam i na koji broj ?
                          Hvala jos jednom svima.
                          Dacia Logan 1.5dci, Opel Corsa A 1.2...Korsidzon ide kao zmaj

                          Comment

                          • npetar
                            CBC Član
                            • 21.08.2006
                            • 98
                            • Beograd

                            #43
                            Sta da vam kazem, posle 2.5 meseca rada bez problema, crkao je i treci prekidac Sad sam stavio Tamona K-5 pa cemo videti (i dalje sve pod garancijom, nikakvih dodatnih troskova mi nisu zaracunali).
                            Poz!
                            Dacia Logan 1.5dci, Opel Corsa A 1.2...Korsidzon ide kao zmaj

                            Comment

                            • lakyb
                              CBC Član
                              • 21.05.2007
                              • 57
                              • Novi Becej

                              #44
                              Re: Landirenzo switch-prekidac i problemi

                              Jest da je zadnje postovanje bilo pre 3 godine, ali da nastavim temu. Imam Tamona k-5 prekidac koji kada je prebacen na benzin radi i svetli zuta sijalica, i otvara benzinski ventil. Ali kada ga prebacim na polozaj II, odnosno na plin i treba da se upali zelena sijalica sa vremenskim ogranicenjem pustanja gasa - mrtav konj. Ne desava se nista. Niti se pali sijalica, niti se cuje da je ventil "skljocnuo", i pustio plin. Kad anlasujem opet nista. Da li smem da pogadjam. Crkao je. Ili nije. Koji mu je moj?
                              Sve u svemu je radio toliko da potrosi nekih 20 litara gasa. Proslavio se.
                              Jel ima spasa za njega.
                              Braon zica je vezana direktno na kontakt bobine koji dovodi struju. Nije namotan na kabel za svecicu. Montirao sam tako posto i u semi za montazu postoji i jedna i druga opcija.

                              Comment

                              • Dora
                                Nadzornik!!!
                                • 24.10.2004
                                • 17451
                                • Novi Sad
                                • FIAT

                                #45
                                Re: Landirenzo switch-prekidac i problemi

                                Proveri stopicu na elektroventilu, možda nema dobar kontakt.
                                Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                                https.autogas.rs

                                Comment

                                Working...
                                X