ISPARIVAC - Ciscenje istog

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • gloginjaR
    CBC Član
    • 02.10.2006
    • 69
    • Split

    #16
    ((

    ...ok' strpljen spašen!
    Vozim GolfIII 1.6i GT(97g) 74kw,
    Plin:LandiRenzzo (BRC)
    Potpis nije po pravilima foruma...

    Comment

    • BARTONE
      CBC Senator XXL
      • 25.09.2006
      • 398
      • Bor

      #17
      A koji šaraf se odvrće da se ispusti. Onaj mesingani??


      sraf za ispustanje ulja bilo mesingani ili plasticni je sa donje strane isparivaca

      Comment

      • dranix
        CBC Senator XXL
        • 04.10.2004
        • 3079
        • Antwerpen/Belgium
        • Saab 9-3

        #18
        Zasto pitate kako se menja filter? Sta vam to znaci da znate? Prvo, kad se rasklopi kuciste u kome se filter nalazi ima "samo" 4 dihtunga (gumice) i jos nesto sto vam ne smem reci sta je. Sta ako se neka gumica pokida? I ako imate nov filter za zamenu ostajete bez auta. Objasnjavali smo kako se to radi u vise navrata ranije pa trazite. Otkud vam filter kad ih ima vise vrsta a niste otvorili kuciste da vidite kakav je kod vas?
        Setite se uvek da je macku ubila radoznalost.

        Comment

        • Nikola
          CBC Senator XXL
          • 29.09.2004
          • 975
          • Indjija/Vojvodina

          #19
          A desi se da se "zaboravi" zavrnuti nesto, ako nemas el. nesto, pa ostanes bez necega
          .:Cuore Sportivo:.
          Alfa Romeo 145 1.6 Boxer 103HP 96`

          Comment

          • dranix
            CBC Senator XXL
            • 04.10.2004
            • 3079
            • Antwerpen/Belgium
            • Saab 9-3

            #20
            Ops. Nisam video nesto. Kazes 70 eura za membrane za BRC. Dobro, i rad uracunat u cenu. Gde li taj nabavlja membrane?
            Bas me nasmeja. Kupi ti blago meni kad dodje vreme Lovato nov isparivac i ako moras sam ga montiraj i proveri sapunicom i da te ne boli glava a taj BRC baci ako tebi vise ne bude trebao. Nemoj da ga poklanjas da cinis medvedju uslugu nekome. Ti stari modeli su nesto sto bi zaobisao obavezno u sirokom luku. Kazu novi su bolji ali bi zaobisao i njih iz principa.

            Comment

            • nikolans78
              CBC Senator
              • 16.03.2006
              • 277
              • Vankuver, Kanada

              #21
              Ja sam svojevremeno imao isparivac "tartarini", kupljen jos 1979. Moj cale je kasnije pisao pismo u fabriku kako moze da servisira taj isparivac, i oni su mu poslali uputstvo na nekih 10 strana, sve korak po korak, sa svim zazorima, spiskom alata, pritiscima na odredjenim mestima itd. Ovo je naravno podrazumevalo zamenu membrana i nekih ventilica, ali su takodje napisali da ako su membrane u dobrom stanju, ne treba ih menjati, samo oprati u benzinu, ali ih ne drzati u benzinu duze od nekoliko minuta (ne secam se tacno koliko). Trenutno je taj isparivac van upotrebe jer je nabavka membrana skoro nemoguca (postanski troskovi su 3 puta veci od cene delova). Da, naravno, isparivac je nekoliko puta servisiran drzeci se uputstva i nije bilo nikakvih problema. Eto, toliko

              pozdrav

              Comment

              • prolupator
                CBC Senator XXL
                • 02.09.2005
                • 3968
                • Zemun

                #22
                Sve je moguce napraviti u kuci, ako se ima alat i materijal, pa cak i atomsku bombu... (filosofski, a?).
                Vise je pitanje da li zelis da to radis SAM, da li to znas ili zelis da naucis i da li ti se to isplati ?
                Meni se ne isplati, remont isparivaca je preporucljivo raditi na oko 50K km, mada se ne desava nista drasticno ni do 100K km (osim sto slabije vuce, vise trosi i sporije hvata gas...), filter se menja na oko 10K km, a remont isparivaca i zamena filtera kosta ispod 50eur.
                Pre 20ak dana uradih i jedno i drugo, filter 600 din, remont isparivaca 3700din, u servisu Rasic (Visnjicka ulica, Bgd)
                OPEL KLUB SRBIJA - http://www.opelclub.rs - dođi, vidi ...

                prolupator.mojblog.rs

                Comment

                • Goranp
                  CBC Senator XXL
                  • 28.06.2006
                  • 436
                  • Banja Luka

                  #23
                  @prolupator Pod remontom misliš na zamjenu membrana???

                  A dranix neću da mijenjam nešto što mi radi, ja sam ovo pitao jer čitajući i slušajući šta ljudi pišu i govore skontao da bi treba da radim taj "redovni" remont i pitao sam da li se može odraditi u fazonu "sam svoj majstor".
                  Definitivno da to neću raditi,ali moje je bilo da pitam

                  Nego neko reče da je onaj mesingani za ler gas! Tačno???


                  Pa on radi kao spoljni saradnik (ako mogu tako da nazovem) u ovlašetnom servisu i distributeru za BRC opremu
                  Gdje nabavlja nemam pojma,da li je kinesko/tursko... isto tako nemam pojma
                  Rekao mi je 60 evra materijal a samo 10 ruke
                  Banjaluka Blog
                  http://gradbanjaluka.blogspot.com
                  Tattoo Picture
                  http://tattooaco.blogspot.com

                  Comment

                  • *IvanT*
                    CBC Senator XXL
                    • 30.01.2005
                    • 3234
                    • Srbija, Beograd, Kara

                    #24
                    Nego neko reče da je onaj mesingani za ler gas! Tačno???
                    Netacno.

                    Regulacija minimuma se vrsi imbus kljucem 4 pored ovog koji se okrece rukom, a sluzi za stelovanje osetljivosti membrane niskog pritiska.
                    http://www.lovatogas.co.rs

                    Comment

                    • Uros Piperski
                      CBC Senator XXL
                      • 31.01.2005
                      • 2978
                      • Beograd

                      #25
                      Puuu majku mu, zato ja nikako da nastelujem ler na Ladi


                      RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.

                      Comment

                      • Goranp
                        CBC Senator XXL
                        • 28.06.2006
                        • 436
                        • Banja Luka

                        #26
                        @ IvanT Predpostavio sam to, jer sam vidio da majstor tamo čačka ali je kod mene malo zapeklo ili šta već pa je zbog toga spomenuo remont isparivača

                        Nego kada si već tu reci zašto služi taj mesingani pa da znamo za ubuduće

                        @Uroš Pokušaj sada
                        Banjaluka Blog
                        http://gradbanjaluka.blogspot.com
                        Tattoo Picture
                        http://tattooaco.blogspot.com

                        Comment

                        • gloginjaR
                          CBC Član
                          • 02.10.2006
                          • 69
                          • Split

                          #27
                          Originally posted by IvanT
                          Nego neko reče da je onaj mesingani za ler gas! Tačno???
                          Netacno.

                          Regulacija minimuma se vrsi imbus kljucem 4 pored ovog koji se okrece rukom, a sluzi za stelovanje osetljivosti membrane niskog pritiska.
                          Pa baš gledam u mene i ima dva imbusa i jedan ovaj ....


                          a proba sam da nadjem ovaj ventil za ispustit ulje!! (s donje strane)!!!
                          i nikako da ga "napipam!? Kako izgleda taj ventil za ispustit ulje!?
                          Vozim GolfIII 1.6i GT(97g) 74kw,
                          Plin:LandiRenzzo (BRC)
                          Potpis nije po pravilima foruma...

                          Comment

                          • BLABLABLA
                            CBC Član
                            • 26.10.2005
                            • 78
                            • Ljubljana

                            #28
                            Imam ugrađen lovatov isparivač, kakav je na zvaničnoj lovato stranici

                            http://www.lovatogas.com/abacoCMS/lovat ... PL.jpg.jpg

                            Zanima, me dali ima i kdje šrauf za izpoštanje parafinskog ulja. Prema rječima servisera taj isparivač nema tog šraufa.

                            Dali je to istina ili nije.

                            Pozdrav

                            Matjaž


                            Pozdrav

                            Matjaž PLINFARER

                            Comment

                            • zoranbg
                              CBC Senator XXL
                              • 23.03.2005
                              • 4098
                              • Rooster's Hill , Beog
                              • Grande Punto 1.2

                              #29

                              za BRC model AT90 ( ima E i P ) pod 1. je mesto gde ispustas "ulje" ..znaci odvrnes ga skroz - skines ...
                              ja imam pored mesinganog srafa samo jedan otvor za imbus kljuc i on nesluzi za nikakvo stelovanje.. ti vidim imas dva otvora.. i to ti je ovaj iznad mesinganog srafa koji kako rece IvanT sluzi za ler..onaj levi(u odnosu na mesingani sraf),nije za nikakvo stelovanje
                              Lakota withdraw from treaties, declare independence from U.S.

                              Comment

                              • *IvanT*
                                CBC Senator XXL
                                • 30.01.2005
                                • 3234
                                • Srbija, Beograd, Kara

                                #30
                                Da budem precizan.

                                Vakumski BRC isparivac (sa vakumskom membranom i P oznakom, Pneumatic ), nema stelovanje lera imbusom, vec ima samo jedan mesingani srafcic, za stelovanje minimuma, dok isti taj isparivac sa E (Electronic), oznakom, stelovanje minimuma ima preko imbus 4 kljuca, a mesingani sraf je za stelovanje osetljivosti membrane niskog pritiska.

                                Postupak je sledeci, za to stelovanje, pa ko hoce neka se igra :

                                The reducer has already been adjusted electronioo.lly and it aIoesn't need any intervention. If the reducer needs to be adjusted, you must follow these rules:
                                1) Close completely the screw of the idi ing speed adjuster.
                                2) Stop the engine and remove the gas pipe.
                                Then excite the coil of the reducer and of the LPG solenoid valve by a temporary connection which is directed to the battery.
                                3) Act on the screw of the sensitivity adjuster tili the LPG flux stops.
                                4) Adjust it for a second time and do not close this screw too much.It's better to have a slight leak than to close the screw excessively.
                                5) Disexcite the coils by removing the temporary connection.
                                6) Loosen the screw of the idling speed adjuster (a revolution and ahalf).
                                7) Restore the electrical and mechanical connections.
                                8) Start the engine and adjust the idiing speed only by means of that screw.

                                Nadam se da svi znate engleski, pa da ne prevodim.
                                http://www.lovatogas.co.rs

                                Comment

                                Working...
                                X