Zasto pitate kako se menja filter? Sta vam to znaci da znate? Prvo, kad se rasklopi kuciste u kome se filter nalazi ima "samo" 4 dihtunga (gumice) i jos nesto sto vam ne smem reci sta je. Sta ako se neka gumica pokida? I ako imate nov filter za zamenu ostajete bez auta. Objasnjavali smo kako se to radi u vise navrata ranije pa trazite. Otkud vam filter kad ih ima vise vrsta a niste otvorili kuciste da vidite kakav je kod vas?
Setite se uvek da je macku ubila radoznalost.
Ops. Nisam video nesto. Kazes 70 eura za membrane za BRC. Dobro, i rad uracunat u cenu. Gde li taj nabavlja membrane?
Bas me nasmeja. Kupi ti blago meni kad dodje vreme Lovato nov isparivac i ako moras sam ga montiraj i proveri sapunicom i da te ne boli glava a taj BRC baci ako tebi vise ne bude trebao. Nemoj da ga poklanjas da cinis medvedju uslugu nekome. Ti stari modeli su nesto sto bi zaobisao obavezno u sirokom luku. Kazu novi su bolji ali bi zaobisao i njih iz principa.
Ja sam svojevremeno imao isparivac "tartarini", kupljen jos 1979. Moj cale je kasnije pisao pismo u fabriku kako moze da servisira taj isparivac, i oni su mu poslali uputstvo na nekih 10 strana, sve korak po korak, sa svim zazorima, spiskom alata, pritiscima na odredjenim mestima itd. Ovo je naravno podrazumevalo zamenu membrana i nekih ventilica, ali su takodje napisali da ako su membrane u dobrom stanju, ne treba ih menjati, samo oprati u benzinu, ali ih ne drzati u benzinu duze od nekoliko minuta (ne secam se tacno koliko). Trenutno je taj isparivac van upotrebe jer je nabavka membrana skoro nemoguca (postanski troskovi su 3 puta veci od cene delova). Da, naravno, isparivac je nekoliko puta servisiran drzeci se uputstva i nije bilo nikakvih problema. Eto, toliko
Sve je moguce napraviti u kuci, ako se ima alat i materijal, pa cak i atomsku bombu... (filosofski, a?).
Vise je pitanje da li zelis da to radis SAM, da li to znas ili zelis da naucis i da li ti se to isplati ?
Meni se ne isplati, remont isparivaca je preporucljivo raditi na oko 50K km, mada se ne desava nista drasticno ni do 100K km (osim sto slabije vuce, vise trosi i sporije hvata gas...), filter se menja na oko 10K km, a remont isparivaca i zamena filtera kosta ispod 50eur.
Pre 20ak dana uradih i jedno i drugo, filter 600 din, remont isparivaca 3700din, u servisu Rasic (Visnjicka ulica, Bgd)
@prolupator Pod remontom misliš na zamjenu membrana???
A dranix neću da mijenjam nešto što mi radi, ja sam ovo pitao jer čitajući i slušajući šta ljudi pišu i govore skontao da bi treba da radim taj "redovni" remont i pitao sam da li se može odraditi u fazonu "sam svoj majstor".
Definitivno da to neću raditi,ali moje je bilo da pitam
Nego neko reče da je onaj mesingani za ler gas! Tačno???
Pa on radi kao spoljni saradnik (ako mogu tako da nazovem) u ovlašetnom servisu i distributeru za BRC opremu
Gdje nabavlja nemam pojma,da li je kinesko/tursko... isto tako nemam pojma
Rekao mi je 60 evra materijal a samo 10 ruke
za BRC model AT90 ( ima E i P ) pod 1. je mesto gde ispustas "ulje" ..znaci odvrnes ga skroz - skines ...
ja imam pored mesinganog srafa samo jedan otvor za imbus kljuc i on nesluzi za nikakvo stelovanje.. ti vidim imas dva otvora.. i to ti je ovaj iznad mesinganog srafa koji kako rece IvanT sluzi za ler..onaj levi(u odnosu na mesingani sraf),nije za nikakvo stelovanje
Lakota withdraw from treaties, declare independence from U.S.
Vakumski BRC isparivac (sa vakumskom membranom i P oznakom, Pneumatic ), nema stelovanje lera imbusom, vec ima samo jedan mesingani srafcic, za stelovanje minimuma, dok isti taj isparivac sa E (Electronic), oznakom, stelovanje minimuma ima preko imbus 4 kljuca, a mesingani sraf je za stelovanje osetljivosti membrane niskog pritiska.
Postupak je sledeci, za to stelovanje, pa ko hoce neka se igra :
The reducer has already been adjusted electronioo.lly and it aIoesn't need any intervention. If the reducer needs to be adjusted, you must follow these rules:
1) Close completely the screw of the idi ing speed adjuster.
2) Stop the engine and remove the gas pipe.
Then excite the coil of the reducer and of the LPG solenoid valve by a temporary connection which is directed to the battery.
3) Act on the screw of the sensitivity adjuster tili the LPG flux stops.
4) Adjust it for a second time and do not close this screw too much.It's better to have a slight leak than to close the screw excessively.
5) Disexcite the coils by removing the temporary connection.
6) Loosen the screw of the idling speed adjuster (a revolution and ahalf).
7) Restore the electrical and mechanical connections.
8) Start the engine and adjust the idiing speed only by means of that screw.
Nadam se da svi znate engleski, pa da ne prevodim.
Comment