Masinski fakultet - atest gasne instalacije

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • dranix
    CBC Senator XXL
    • 04.10.2004
    • 3079
    • Antwerpen/Belgium
    • Saab 9-3

    #16
    Vidis Doro.
    Ako nista drugo postoji sto posto norma za gas uopste iz koje se samo uoblici na gas u vozilima. Gas se jos najmanje i koristi u vozilima. Znaci, da koren postoji. Koliko se svakome poznato atesti se daju na osnovu MERENJA uglavnom i probe. Sad ce neko nekome da kaze da nesto ne valja a covek se vozi na gas vec deset godina i sad je recimo otisao na atest. Cak i da je boca setajuca po gepeku i da se nista nije desilo znaci da moze i tako. Karikiram ja to ali stoji da je ipak pritisak u sistemu relativno mali i da gas normalno nije opasan. To ne znaci da se radi bilo kako ali ne znaci da ti neko kaze u cm koliko da bude nesto udaljeno od cega jer niko zivi ne zna ima li mesta za ugradnju uopste u tom konkretnom vozilu. Ima tehnickog nacina da crevo za gas bude prislonjeno i na izduvnu granu.Ne verujete? Postoje danas takvi izolacioni materijali (veoma tanki) da se to lako moze. To je ono sto treba prepustiti savesti majstora ali MORA da potpise dokument o ugradnji. Znaci da preuzme odgovornost. E sada. Ako onaj na atestu odbije da primi takvu instalaciju neka vrsi merenje temperature pa da vidi da li moze ili ne. Zasto se zove atest? Da je to tako niko ne bi ni postavljao pitanje jer bi se sve "sumnjive" stvari proverile i pregledaci bi vremenom tacno stekli iskustvo sta je ok a sta ne cim vide golim okom. Ovako.....
    Ops, da ne zaboravim. Izolacijski materijal se zove "aerogel" i postoji da se kupi i u obliku zavoja. Nije jevtin, ali je zato......

    Comment

    Working...
    X