Ima li (stetnih i kakvih) posledica po motor voznja na plin pri visokim obrtajima. Naravno, mislim na dugorocne.
Visoki obrtaji pri voznji na plin
Collapse
X
-
Shtetne posledice po motor pri takvoj vozhnji, koliko god da ih ima, su sigurno manje izrazhene nego pri visokoj turazhi motora tokom sagorevanja benzina. A narochito dizela
Bitno je da sagorevanje plina ostavlja neuporedivo manje shtetnih materija u motoru od benzina (nema sumpora, olova, vode...). Na visokim turazhama motora se efekat samo pojachava, shto znachi neuporedivo manje shtetnih posledica po motor u jedinici vremena (vozhnje) u poredjenju sa vozhnjom na benzin. Ja bar tako rezonujem...
Comment
-
-
A zasto su stetnije posledice pri sagorevanju dizela? Zbog goriva?
Ne, nego zbog konstrukcije motora, a gorivo je to koje zahteva takvu konstrukciju....
Tacno je da je u benzinu vise sumpora nego u plinu, ali olova prakticno nema, noralno u bezolovnom benzinu, a vode...? E pa vode ima mnogo vise kao posledice sagorevanja plina, a ta voda bas i nije toliko stetna za motor koliko za izduvnu granu i auspuh...
Generalno, voziti na plin i na benzin pri visokom broju obrtaja je vise manje isto stetno, sa tim da posto plin sporije sagoreva, manja je sansa da ces doci do istog broja obrtaja na plin!!!!
NE citiraj post iznadŠkoda Superb 2.0 TDI 190 bhp DSG 4x4 2020
Volkswagen Tiguan 2.0 TDI 150 bhp Carat 2017
Comment
-
-
Nema [tetnih posledica ukoliko ima dovoljno gasa. Kod "slavina" sistema kad sa malo zavrne ybog stednje moze biti malo povecana temperatura sagorevanja. No to isto vazi i za benzin ali tamo je bolja regulacija....
Comment
-
Comment