pitanje za majstore

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • nand
    CBC Član
    • 26.11.2006
    • 29

    pitanje za majstore

    danas sam cuo izjavu jednog majstora
    radi se o ugradnji plinskog uredjaja u automobil bmw mislim da se radilo o trojci iz 92 93 godine
    majstor je izjavio da se u taj model bmw mora ugraditi brc skuplji sistem od 1200 heroja, na pitanje da li moze da se ugradi nesto stariji sekvencijalni sistem istog proizvodjaca koji kosta 600 heroja majstor je odgovorio da je to nemoguce i da ugradjuje samo ovaj sistem
    e sada nijesam siguran o kojem se modelu radilo ali je izjavio da je to brc sekvent,
    da li bi ste mogli da postavite jedan topic o skevent sistemu koji bi ste zakljucali kao onaj o lovato sistemu,takodje koje su osnovne razlike izmedju sistema,pretpostavljam da je princip isti a da se radi samo o tehnologiji izvodjenja
  • *IvanT*
    CBC Senator XXL
    • 30.01.2005
    • 3234
    • Srbija, Beograd, Kara

    #2
    Daj makar reci koji je motor u pitanju.... BMW 3ojka iz `92-3 je sta? E30, E36? 316, M3?
    http://www.lovatogas.co.rs

    Comment

    • Vlada_nbgd
      CBC Senator XXL
      • 11.09.2005
      • 1066
      • Novi Beograd/Topcider
      • ford focus sport pack

      #3
      Verovatno e36,neki sestak
      FORD FOCUS 1.6 16V SPORT PACK 2008god. LPG

      Comment

      • nand
        CBC Član
        • 26.11.2006
        • 29

        #4
        mislim da je E36 ali nijesam siguran za kubikazu,siguran sam da je bio cetvorocilindricni
        po njegovoj prici cijena ide i do 1600 heroja ako ima vise od 4 cilindra
        i sad me zanima malo vise o tom starijem sekvent modelu koji nije htio da ugradi jer kako kaze ne ugradjuje sa na ovom modelu i koja je razlika izmedju toga staroga brc ili kojeg vec sekvent modela i novoga
        osim u cijeni naravno

        Comment

        • *IvanT*
          CBC Senator XXL
          • 30.01.2005
          • 3234
          • Srbija, Beograd, Kara

          #5
          Stariji koji ima cenu od oko 600 E nije ubrizgavanje gasa, vec lambda kontrola, koju verovatno majstor nije hteo da ugradi jer se radi o motoru sa plasticnom usisnom.
          Nigde nema staro, jeftino i dobro.
          http://www.lovatogas.co.rs

          Comment

          • nand
            CBC Član
            • 26.11.2006
            • 29

            #6
            hoces da kazes da ovaj stariji model nije sekvencijalni nego vakumski, tj onaj klasicni

            Comment

            • *IvanT*
              CBC Senator XXL
              • 30.01.2005
              • 3234
              • Srbija, Beograd, Kara

              #7
              Da, upravo tako.
              http://www.lovatogas.co.rs

              Comment

              • nand
                CBC Član
                • 26.11.2006
                • 29

                #8
                jos jedno pitanje
                znaci sa ovakvim sistemom ne moze da radi tj radi slabijenego sa sekvent,a da li je realna cijena vakumskog sistema od 600 eura za ovu ili bilo koju masinu

                Comment

                • *IvanT*
                  CBC Senator XXL
                  • 30.01.2005
                  • 3234
                  • Srbija, Beograd, Kara

                  #9
                  Prvo, nisi mi odgovorio koji je motor u pitanju.

                  U zavisnosti od tipa motora venturi sistem sa lambda kontrolom na motorima tih godina neretko predstavlja i vise nego sto vlasnik hoce da plati.
                  Kod motora sa 4 cilindra iz te genaracije lambda kontrola je najcesci izbor vlasnika, jer predstavlja neki kompros u pogledu cena/kvalitet.

                  Ako je motor sa 6 cilindara i 24V, obavezno je ugraditi ubrizgavanje gasa, jer se radi o motoru sa plasticnom usisnom granom.

                  Cena od 600E za lambda kontrolu je tu negde, na gornjoj granici.
                  http://www.lovatogas.co.rs

                  Comment

                  • nand
                    CBC Član
                    • 26.11.2006
                    • 29

                    #10
                    kolika je realna cijena sekvent sistema
                    da li se moze ugradjivati lambda kontrola sa vakumskim sistemom

                    Comment

                    • ale944
                      CBC Senator XXL
                      • 20.03.2006
                      • 1457
                      • Beograd

                      #11
                      nisi naveo lokaciju , pa kako onda da ti neko kaze koliko kod tebe kosta gas?

                      u Srbiji su cene uredjaja sa ubrizgavanjem od 700-800 do preko 2000 eur, u zavisnosti od vrste uredjaja i motora na koji se ugradjuje.
                      konkretno za tvoj model ili koji te interesuje okrenes telefon servisa i pitas

                      lambda kontrola se i ugradjuje samo sa "venturi" sistemom, ako na njega mislis kad kazes vakuumski.
                      neko pod vakuumskim sistemom podrazumeva stare isparivace koji su imali vezu sa vakuumom usisne grane koji je bio zamena za ventil na novijim generacijama isparivaca, a i jedni i drugi su za venturi sistem.
                      http://www.novaspeed.rs CHIPTUNING & FAP/DPF Off

                      Comment

                      • nand
                        CBC Član
                        • 26.11.2006
                        • 29

                        #12
                        ma nijesam sasvim siguran od skora sam redovan na ovome forumu ali nigdje nijesam naisao na jasno definisanu podjelu
                        za dio topica se podrazumijeva sa si u najmanju ruku dobro informisan
                        1 znam da postoje sekvent i vakuumski
                        ali niko nije postavio jasnu podijelu,tj da kaze taj i taj proizvodjac proizvodi vakumski, sekvent
                        2 koje vrste imamo sekvent sistema
                        3 koje vrste imamo vakumskih sistem
                        4 koja je medjusobna razlika
                        5 na venturi ide lambda kontrola, da li ide na jos neki sistem i kako se izvodi kod vakuumskog (ako je moguca)
                        takodje bih bio zahvalan ivanuT ili Dori ako bi postavili slike ugradjenih sistema, tj vakumskih (lovato, vantura,.....) i sekvent (........)
                        hvala unaprijed

                        Comment

                        • ale944
                          CBC Senator XXL
                          • 20.03.2006
                          • 1457
                          • Beograd

                          #13
                          sekvent je skraceno od uredjaja za sekvencijalno ubrizgavanje gasa, dakle svaka dizna otvara nezavisno. inace ne rade svi uredjaji sa ubrizgavanjem u sekvencijalnom rezimu , mogu raditi i u batch (full group, istovremeno ubrizgavanje, obicno kod starijih motronica i sl.)
                          dakle pogresno ih je zvati sekvent , jer su to uredjaji sa ubrizgavanjem, bilo je o tome vec reci, prelistaj malo.

                          pored njih, postoje i venturi uredjaji koji imaju venturi mesac-mixer.
                          isparivac za njih moze biti vakumski ili "elektronski".
                          razlika je sto kod "elektronskog" postoji el.ventil na isparivacu koji blokira dovod gasa u isparivac kad je auto ugasen ili se vozi na benzin, a kod vakumskog opruga/membrana zatvaraju klackalicu i izlaz gasa iz isparivaca kad auto ne radi, kad se auto upali, vakum iz usisne grane otvara klackalicu i omogucuje isticanje gasa iz isparivavca. eto.

                          lamda kontrola ide na venturi, i moras imati lambda sondu.
                          http://www.novaspeed.rs CHIPTUNING & FAP/DPF Off

                          Comment

                          • Dora
                            Nadzornik!!!
                            • 24.10.2004
                            • 17451
                            • Novi Sad
                            • FIAT

                            #14
                            Nand,
                            Da bi ti odgovorio na 1-5 treba da prepišem ovaj forum a i malo više. Zato prvo malo pročitaj one lepljive ali redom. To su teme na početku.

                            Za cenu nazoveš konkretan servis pa ti kažu. Da li je bolji sekvent ili venturi je opisano mnogo puta pa i to možeš pročitati.
                            Da li ti treba da znaš razlikovati baš svaki sistem od svakog proizvodjača a svi proizvode sve sisteme, nisam baš siguran.
                            Svi svetski proizvodjači imaju svoje sajtove sa dovoljnim informacijama za potencijalnog kupca.
                            Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                            https.autogas.rs

                            Comment

                            Working...
                            X