Vrste lambda sondi

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • mr_W
    CBC Član
    • 17.06.2005
    • 65
    • Beograd

    Vrste lambda sondi

    Kako lambda kontrol sistemi (koji se kod nas ugradjuju) reaguju na razlicite vrste lambda sondi ?

    Govorim o osnovnoj razlici izmedju titaniumskih i cirkonijumskih, jer im je princip funkcionisanja prilicno razliciti -> http://en.wikipedia.org/wiki/Oxygen_sensor
    MUD IS ALL WE NEED
    http://www.srbija4x4.com
  • *IvanT*
    CBC Senator XXL
    • 30.01.2005
    • 3234
    • Srbija, Beograd, Kara

    #2
    Bitan je napon koji sonda generise. Podrzane vrednosti napona su :

    0-1 V
    1-0 V
    0-5 V
    5-0 V
    0,8-1,6 V

    Za Wideband sonde nije moguce ugraditi lambda kontrolu, zbog specificnog nacina rada sonde, tako da je za takve automobile obavezna ugradnja sistema za ubrizgavanje gasa.
    http://www.lovatogas.co.rs

    Comment

    • mr_W
      CBC Član
      • 17.06.2005
      • 65
      • Beograd

      #3
      Problem mozda postoji u tome sto Titania sonde ne proizvode napon, vec im se menja otpor od 1k za bogatu smesu, do 20k za siromasnu. A kompjuter u kolima salje impulse od 5 volti jednom u sekundi, i uz pomoc tih impulsa, meri otpor.

      Sonda jeste uskopojasna, ali eto, funkcionise na malo drugaciji nacin.
      MUD IS ALL WE NEED
      http://www.srbija4x4.com

      Comment

      • Dora
        Nadzornik!!!
        • 24.10.2004
        • 17451
        • Novi Sad
        • FIAT

        #4
        Te sonde jesu problem za lambda kontrolu i prepoznaju se po šarenim žicama raznih boja. Cirkonijske uvek imaju jednu crnu (minimum) pa jednu belu i dve sive ili kombinacija sive i bele u zavisnosti da li ima 2,3 ili 4 žice...
        Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

        https.autogas.rs

        Comment

        • mr_W
          CBC Član
          • 17.06.2005
          • 65
          • Beograd

          #5
          Hm, ok, a resenje za te problematicne sonde je .. ?

          Posebna kontrola, ili ugradnja jos jedne sonde ?

          igrom slucaja imam jos jednu Cirkonijsku sondu, nekoriscenu, neugradjenu, potpuno ispravnu. Ako bi napravio jos jednu rupu pre katalizatora, urezao navoje, ili zavario odgovarajucu maticu.. ? Mozda bi to resilo neke od problema ..


          Hvala na infou!
          MUD IS ALL WE NEED
          http://www.srbija4x4.com

          Comment

          • Dora
            Nadzornik!!!
            • 24.10.2004
            • 17451
            • Novi Sad
            • FIAT

            #6
            Dogradjom "obične" sonde rešavaš problem plina a ona stara ostaje za benzin...
            Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

            https.autogas.rs

            Comment

            • mr_W
              CBC Član
              • 17.06.2005
              • 65
              • Beograd

              #7
              Ok, znači u principu samo montiram dodatnu sondu negde blizu stare, u svakom slučaju pre katalizatora, sprovedem elektricnu instalaciju, grejanje i signal do lambda kontrole.. i to je to. Samo mi još nedostaje kontrola koju mogu sam da štelujem
              MUD IS ALL WE NEED
              http://www.srbija4x4.com

              Comment

              • *IvanT*
                CBC Senator XXL
                • 30.01.2005
                • 3234
                • Srbija, Beograd, Kara

                #8
                Na koji auto planiras da namontiras sondu?
                http://www.lovatogas.co.rs

                Comment

                • mr_W
                  CBC Član
                  • 17.06.2005
                  • 65
                  • Beograd

                  #9
                  Na moj auto, jeep 4.0 '90 godiste.
                  renix motor, titanijumska sonda.. :O

                  od '91 na dalje imaju uobicajene sonde..
                  MUD IS ALL WE NEED
                  http://www.srbija4x4.com

                  Comment

                  Working...
                  X