realni gubici na snazi?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • virko
    CBC Član
    • 02.08.2006
    • 38
    • Hrvatska

    realni gubici na snazi?

    Znaci u svom BMW-u 320i imam klasicni sistem, koji je ugradio bivsi vlasnik. Iako auto ima katalizator i lambda sondu, nije stavljen plin sa lambda kontrolom, iako me neki nagovaraju da ga nadogradim na taj sistem.
    Mene zanima koliko realno auto gubi na snazi kad mu je ugradjen standardni sistem, i dali auto nakon ugradnje plina gubi snagu i na benzinu (smanjenje u****) ?
  • dranix
    CBC Senator XXL
    • 04.10.2004
    • 3079
    • Antwerpen/Belgium
    • Saab 9-3

    #2
    Auto najvise gubi na zivahnosti tj. na brzini reakcije na naglo dodavanje gasa. Ako je usis reduciran moze se osetiti tek na velikim brojevima obrtaja. U principu se to oseca i da nije reduciran jer se fiksna slavina podesava na nekih 3000rpm ili max na 3500 a visoki obrtaji su negde od 5-6000 na gore. Tako da.... Ako vec nemas sekvencijalni sistem gasa ne bi mozda bilo lose da se ugradi slavina sa lambda kontrolom. Ipak je to BMW pa da malo ozivi. Rec je o nekih stotinak eura.

    Comment

    • virko
      CBC Član
      • 02.08.2006
      • 38
      • Hrvatska

      #3
      uglavnom....trebam napraviti atest uredjaja pa sam mislio posto vec radim sve to da ugradim i tu lambda kontrolu. Moze li mi netko napisati realne prednosti ako to napravim?

      Comment

      • dranix
        CBC Senator XXL
        • 04.10.2004
        • 3079
        • Antwerpen/Belgium
        • Saab 9-3

        #4
        Pisano je vec o tome vise puta.

        Comment

        • overspeed
          CBC Senator XXL
          • 24.05.2005
          • 2779
          • Kosovska Mitrovica

          #5
          Upravo tako, upotrebi Search opciju, pisano je nashiroko o tome...

          U jednoj rechenici, realne prednosti su nizha potroshnja i malo "zhivlji" auto zbog kvalitetnije smeshe, zbog onog prvog ce ti se ulozhen novac vratiti u relativno kratkom roku. Dakle, just do it
          http://www.bmw.tv

          Comment

          • Dren
            CBC Senator XXL
            • 24.08.2005
            • 1068
            • Sarajevo

            #6
            Hajd' da ne skrtarimo na rijecima, ipak je nova godina...

            Ukratko se nadovezujem na vec data objasnjenja, to znaci da ce motor dobijati optimalnije dozirano gorivo (plin), u skladu sa trenutnim parametrima rada, za razliku od sada ugradjene fixne slavine za propustanje... Dakle na momente ce dobijati manje plina, kada mu manje treba, a kada mu trebadne vise, dobijace vise nego bez toga...

            Ugradjuj i bog te veselio...

            Comment

            • virko
              CBC Član
              • 02.08.2006
              • 38
              • Hrvatska

              #7
              i da necu moram to ugradit jer ne mogu na atest s ovakvim tipom uredjaja.

              Comment

              • Hermes
                CBC Senator XXL
                • 14.02.2006
                • 1306
                • https://t.me/pump_upp
                • bemve

                #8
                Kako ne mozes na atest sa tim tipom uredjaja?
                https://t.me/pump_upp

                Comment

                • virko
                  CBC Član
                  • 02.08.2006
                  • 38
                  • Hrvatska

                  #9
                  auto ima REG-KAT a moj uredjaj je bez lambda controla

                  Comment

                  • Dora
                    Nadzornik!!!
                    • 24.10.2004
                    • 17451
                    • Novi Sad
                    • FIAT

                    #10
                    Kad bi Virko napisao lokaciju utvrdilo bi se da je iz Hrvatske ili Slovenije a tamo je obavezna lambda kontrola za vozila koja imaju katalizator.
                    Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                    https.autogas.rs

                    Comment

                    Working...
                    X