Jbg moja honda je za Americko trziste, tako da nisam uspeo da nadjem odgovarajuci emulator, pa mi lampica bode oci
Pa jel to tebi pravilo neke probleme? Ili ti je samo lampica smetala. Ja se svaki dan vozam barem po nekolko km i stvarno ne primecujem bilo kakne smetnje u radu motora ili bilo cega
taj auto nema 70ks nego 74 kw tj. 100ks
evo ti link za Rasic http://www.lovatogas.co.yu/, imas pod kontakt brojeve telefona, trazi Ivana i pitaj ga da li ima emulator za tvoj motor-dual point ubrizgavanje, ili ti jedna glavna dizna i jedna pomoćna...ako ima nece biti problem da to stigne do tebe, snacicemo se vec nekako
Pa odkud sad to,
u saobracajnoj pise 51 kw a tako pise i na nekoliko internet stranica koje sam nasao
e pa ovako, kod Honde to stvarno zna da bude zbunjujuce, posto isti motor(blok) ima potpuno razlicite karakteristike za razlicita trzista...
d15b1 je u modelu za kanadsko trziste, stvarno imao 70ks, tako sto je originalnom motoru(90-100 ks) smanjena kompresija, stavljena ocajna bregasta i postavljen restriktor u usis izmedju tb-a i usisne grane.Tako su dobili potpunu lenstinu od motora koja je mali potrosac....takva verzija(asmaticna) motora nema sanse da se ponasa tako kao sto ti pricas, pa ta vectra 2.0 ima 115 ks, kako mislis da si mogao da ga predjes sa 45 ks manje?(sve i da nije u dobrom stanju vectra je opet mnogo jacha)...sto bi reklo da nemas asmatichnu verziju nego normalnu, a u saobracajnu su ti upisani podatci od kanadjana...pazi ovo je samo moja pretpostavka, ne mogu da tvrdim, samo zakljucujem iz tvoje price
e pa ovako, kod Honde to stvarno zna da bude zbunjujuce, posto isti motor(blok) ima potpuno razlicite karakteristike za razlicita trzista...
d15b1 je u modelu za kanadsko trziste, stvarno imao 70ks, tako sto je originalnom motoru(90-100 ks) smanjena kompresija, stavljena ocajna bregasta i postavljen restriktor u usis izmedju tb-a i usisne grane.Tako su dobili potpunu lenstinu od motora koja je mali potrosac....takva verzija(asmaticna) motora nema sanse da se ponasa tako kao sto ti pricas, pa ta vectra 2.0 ima 115 ks, kako mislis da si mogao da ga predjes sa 45 ks manje?(sve i da nije u dobrom stanju vectra je opet mnogo jacha)...sto bi reklo da nemas asmatichnu verziju nego normalnu, a u saobracajnu su ti upisani podatci od kanadjana...pazi ovo je samo moja pretpostavka, ne mogu da tvrdim, samo zakljucujem iz tvoje price[/quote]
Znas kako, ne mogu da budem siguran da je ovaj Vectru gazio do kraja ali je bio veoma agresivan.
A naravno da bi mi prijalo da je stvarno jaca verzija. Ja sam vec negde pitao pa evo i tebe - postoji li nacin da se utvrdi stvarna snaga? Rekli su mi da *DYNO* meri to sto ja hocu, da li je to tacno, gde to ima?
I jos nesto, niko mi nije rekao da li sam vozeci 90 km/h u drugoj brzini presao 5000 obrtaja? Sta ti mislis?
da jedini pravi nacin ti je dyno, imas u Bg centar Boban, kontakt ti je Egon sa foruma, ima i neki popust za clanove foruma
sto se tiche pitanja da li si isao preko 5000rpm sa 90 u drugoj, pa 99% da jesi, u suprotnom bi to bio neki neverovatno razvucen menjach, ali to bi primetio posto bi autu ubrzanje bilo ravno 0......
Comment