Evo stigao i Ivan sa odmora, pa da pomogne prijateljima Hondasima.
Sto se tice emulatora za DPI Honda ubrizgavanje, isti nije potreban, vec se brizgaci iskljucuju obicnim releima. Medjutim neophodno je uraditi reset ECUa kod svakog paljenja, kao i gasenje MIL lampice prilikom voznje na gas.
Postupak sledeci:
Belo-plavu zicu, koja je na prvom pinu ECU, vezati preko relea, tako da umesto konstatnih +12v, ima kontaktnih +12V. Na taj nacin se ECU resetuje kod svakog startovanja motora i to je neophodno da bi motor radio ispravno na benzin.
Zeleno-narandzastu zicu, koja je na 13-stom pinu ECU, vezati tako da u trenutku prebacivanja na gas, bude prekinuta. Radi se takodje o obicnom releu, koji treba da odspoji kontakte u tom trenutku. Na ovaj nacin se gasi MIL.
Toliko, ako ima pitanja, kucajte.
Sto se tice emulatora za DPI Honda ubrizgavanje, isti nije potreban, vec se brizgaci iskljucuju obicnim releima. Medjutim neophodno je uraditi reset ECUa kod svakog paljenja, kao i gasenje MIL lampice prilikom voznje na gas.
Postupak sledeci:
Belo-plavu zicu, koja je na prvom pinu ECU, vezati preko relea, tako da umesto konstatnih +12v, ima kontaktnih +12V. Na taj nacin se ECU resetuje kod svakog startovanja motora i to je neophodno da bi motor radio ispravno na benzin.
Zeleno-narandzastu zicu, koja je na 13-stom pinu ECU, vezati tako da u trenutku prebacivanja na gas, bude prekinuta. Radi se takodje o obicnom releu, koji treba da odspoji kontakte u tom trenutku. Na ovaj nacin se gasi MIL.
Toliko, ako ima pitanja, kucajte.

Comment