Koliko je verovati pokazivacu goriva?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • speedplus
    RIP Bio nam je drug!
    • 15.01.2007
    • 2419
    • LAZAREVAC

    #16
    Polako ljudi pogledajte malo bolje slike,stvari ne stoje baš tako loše.
    Prvo el.ventil plina ne landara nego je krutom vezom pri?vrš?en i spojen sa ispariva?em,drugo boca je kvalitetna i sasvim je ok,tre?e sve je spakovano bolje nego što bi 80 % majstora u Srbiji ugradili. primedba je Multiventil,jeste jedan od najgorih ali ajde da utešimo MR.CHOKS-a,to je najbolji Turski multiventil a i dovodna cev je loše postavljena i nedovoljno pri?vrš?ena

    Comment

    • Pole
      CBC Senator XXL
      • 05.10.2006
      • 363
      • Plandiste,Juzni Banat,Vojvodina/-/-/-/ Garaza: osmaja :)

      #17
      ako ti je za utehu ja sam menjao ceo sistem i ubacio LANDIRENCO

      ali mi je za uspomenu ostao stari MV kao tvoj

      navicices se vremenom kako radi,nemoj to da te sekira
      zasto krava nosi zvonce...?...?...?
      pa zato sto joj ne radi sirena :) :) :)

      Comment

      • choks
        CBC Član
        • 31.07.2007
        • 45
        • Pancevo

        #18
        Originally posted by zoranbg
        sto bi menjao boci ili multi ventil...navikni se da ti multiventili ponekad ostanu u nekom polozaju pa kad naidjes na rupu prorade...
        neces ti da vozis sa 5 litra gasa pa da ti je vazno da znas u gram koliko imas..opusti se malo i tankuj to par puta da vidis koliko trosi(nebi trebo preko 10 litara po gradu ) ,a ako bude cest ozaglavljivo ..ti reklamiraj.nema mesta panici.
        .. ali problem je sto u motornom prostoru je haos... ako u yuga tako redja delove..onda neznam sta radi sa automobilima u kojim je tesno za instalaciju..
        i sta ostavio ti je taj el.ventil od gasa da tako "landara" ?
        pa jel njemu dobro?

        ici ce to tako ,nece taj el.ventil da pobegne odatle..ali iskreno to jos nisam video,da se el.ventil ne pricvrsti uopste...
        I ja sam se zgranuo ,ali probao sam rukom da ga pomerim sa malo snage,pa malo vise.. stoji uz isparivac. Evo, od juce uvece,ventil pokazuje izgleda normalno, mozda je trebao da se stvori pritisak,sad lagano opada,ali stvarno lagano,danas oko 20-30km,pomerio se jedva 1mm.Ne znam sad koliko je to.Rekao mi je da posle 3 boce odem na kompjutersko stelovanje.Valjda ce tada biti bolje sve
        So Long And Thanks For All The Fish

        Comment

        • Hermes
          CBC Senator XXL
          • 14.02.2006
          • 1306
          • https://t.me/pump_upp
          • bemve

          #19
          Super ti je majstor kad te za najobicniji venturi salje na kompjutersko stelovanje....
          Savet: ne bacaj pare na to, nema svrhe ( al necu da ti objasnim zasto )
          https://t.me/pump_upp

          Comment

          • gorky
            CBC Senator XXL
            • 08.06.2007
            • 860
            • Vojvodina,Kikinda

            #20
            šta reći sem već viđeno,mnogo je bilo pisano o kvalitetnim i nekvalitetnim delovima ja jednostavno više nemam snage da čistim bunar.samo mogu da dam savet da se izmesti crevo od benzinskog ventila do karburatora jer će ga iseći oštar rub usisnika filtera vazduha,pa će posle biti upaliio se auto zbog gasa.

            Comment

            • choks
              CBC Član
              • 31.07.2007
              • 45
              • Pancevo

              #21
              Izgleda da sam digao frku,a evo ga sad lepo radi,a trosi ko upaljac,doduse vuce se ko slina,ali cekam da ispraznim tri boce,jebote pa ne mogu ni jedno jos da ispraznim smorice me voznja koju sam nekad voleo.
              So Long And Thanks For All The Fish

              Comment

              • Dora
                Nadzornik!!!
                • 24.10.2004
                • 17451
                • Novi Sad
                • FIAT

                #22
                Originally posted by speedplus
                Polako ljudi pogledajte malo bolje slike,stvari ne stoje baš tako loše.
                Prvo el.ventil plina ne landara nego je krutom vezom pri?vrš?en i spojen sa ispariva?em,drugo boca je kvalitetna i sasvim je ok,tre?e sve je spakovano bolje nego što bi 80 % majstora u Srbiji ugradili. primedba je Multiventil,jeste jedan od najgorih ali ajde da utešimo MR.CHOKS-a,to je najbolji Turski multiventil a i dovodna cev je loše postavljena i nedovoljno pri?vrš?ena

                Mene je uvek zanimalo kako majstorima uspeva da onu duplu niplu zavrnu tako da ventil stoji uspravno, mislim kako se baš uvek (ve?inom) pogodi vertikala. Drugo pitanje koje me zanima je kako se posle menja filter na tako montiranom ventilu kad treba primeniti prili?nu silu da se odvrne ona ?ašica odole, kako se ne razdrma ili ne polomi spoj izmedju ventila i ispariva?a. Isto tako me zanima kako može bez spirale
                Eto ovo sam oduvek hteo da pitam ali ne o?ekujem odgovor
                Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                https.autogas.rs

                Comment

                • dranix
                  CBC Senator XXL
                  • 04.10.2004
                  • 3079
                  • Antwerpen/Belgium
                  • Saab 9-3

                  #23
                  Svaki put se skida ventil skroz prilikom zamene filtra.
                  Ja sam bar razmrdao spojeve i pustalo je a mozda neko zna i neznije.
                  Protiv toga sam da ventil nije pricvrscen za svoje ushi ma koliko takva montaza bila komplikovanija a jeste ponekad znatno.
                  Spirale i sluze da cev "radi" izmedju dve cvrsto fiksirane tacke a to su isparivac i ventil. Imam zamerku takodje na radijus po kome su savijene cevi. Trebalo bi da je veci jer se uvek bira da je u skladu sa dijametrom cevi a samim tim i njenom cvrstocom. Namotana na suvise mali dijametar nema nikakvu funkciju osim da ima viska koji se moze upotrebiti kad pukne na spoju a to NIJE primarni cilj spirale. Ovo sve ukoliko uspe da je ispravi kad je vec na tako mali dijametar namotana.
                  Pet (5) centimetara treba da je NAJMANJE unutrasnji precnik spirale za cev 6x4mm.
                  Za onu od 15-16mm (nema veze sa autima ali ima sa gasom) je 10cm cisto radi poredjenja. Ruzno je to, znam, ali takve su norme.

                  Comment

                  • Dora
                    Nadzornik!!!
                    • 24.10.2004
                    • 17451
                    • Novi Sad
                    • FIAT

                    #24
                    Ma znam, pitao sam ironi?no, grozim se montaže ventila na ispariva? sem kad je to baš konstrukcijski rešeno...
                    Vidiš da kaže sve je uredu i auto radi ko sat, malo troši ko lon?i?..
                    To što ide ko slina nema veze a što ma drugu klasu škarta od ventila pa još pogrešan broj takodje nema veze. To je ugledan servis i tako dalje u beskraju...
                    Od danas pa nadalje i ubudu?e ugradnja karburatora je 300 evra.... Kad mi psuju mater bar da znam zašto žena štuca...
                    Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                    https.autogas.rs

                    Comment

                    • speedplus
                      RIP Bio nam je drug!
                      • 15.01.2007
                      • 2419
                      • LAZAREVAC

                      #25
                      mr.Doro
                      znam dobro da nije sve namontirano kako dolikuje jednom dobrom i pedantnom majstoru,ali kakvih ima ... ovaj je bar nau?io da fiksira bocu i ispariva? a to je ve? nešto.Jer ako probaš da se prera?unaš koliko dobrih majstora za TNG ima u Srbiji podi?i?eš cenu na 500eu za Yuga,jer ako u Kragujevcu mogu da naplate 180eu ono ?ubre od Voltrana sa nekom smrdljivom bocom i sve to ugrade tako da se drži na 2 holšrafa koja su kupljena na buvljaku od Rumuna,koliko onda vredi majstor koji se trudi da sve uradi po JUS-u.Problem je uvek bio u tome što se veruje onome ko je najjeftiniji jer se takvi kao sekiraju za narod pa rade za džabe i onda na kraju godine im se javi višak od 200.000 eu.
                      Na kraju hteo sam da kažem da gore navedeni majstor t.j. njegov rad(bar na ovom autu) nije toliko loš,mada je daleko od dobrog za pohvalu.

                      Comment

                      • Predraquez
                        CBC Član
                        • 21.01.2007
                        • 27
                        • Beograd
                        • Smart ForFour 1.3

                        #26
                        Posto se ovde ipak pokrenula tema oko boce i pokazivaca, ja bih da pitam jedno blic pitanje koje ima neke veze s tim...

                        Interesuje me zasto se preporucuje da se prvo punjenje boce ne vrsi do maksimuma, vec recimo do pola?
                        Ne vidim tu ni jedan deo koji kao treba da se "formira", da se navikne na pritisak ili sta god. Boca i ventil su ili dobri ili ne.
                        Ja to nisam znao pa sam prvi put sipao do vrha, pa se pitam dal sam pogresio. Mada je za sad sve u potpunom redu.

                        Comment

                        • Dora
                          Nadzornik!!!
                          • 24.10.2004
                          • 17451
                          • Novi Sad
                          • FIAT

                          #27
                          Ne vidim ni ja, svaku novu instalaciju napunim do vrha sem kad mušterija insistira na manje zbog para.

                          @speedplus
                          mr.Doro
                          znam dobro da nije sve namontirano kako dolikuje jednom dobrom i pedantnom majstoru,ali kakvih ima ... ovaj je bar nau?io da fiksira bocu i ispariva?
                          Nisi razumeo fabulu radnje....?ovek ima bocu od 360 a stavaljen je ventil za 315 plus koji ventil.
                          To što je on uradio pedantno a opasno po okolinu meni ne govori ništa dobro o njemu. Niti znam ?oveka niti znam koji je tako da me baš briga ali nadam se da ?e se ovakvim pisanjem vlasnici vozila bar malo opametiti ali ne nadam se previše iz ovde o?iglednog primera.
                          Zna?i jednostavno nema opravdanja da neko stavi ventil koji kad tad pušta te?ni gas na vretenima, samo je pitanje koliko koji meseci ili dana izdrži. Ja znam da ?e se na?i neko ko ?e napisati e meni radi ve? 43.6 godina ali ja sam ih li?no promenio pola tone a nekoliko tona je otišlo sa psovkom jer nisam hteo da zamenim samo taj mali deo što curi nego sam insistirao na celom ventilu.

                          Daklem da podvu?em moje mišljenje pa nek se vredja ko ho?e, taj koji stavi takav ventil treba da ide u zatvor.

                          Tužna strana ove pri?e je što ?e oni sa mašinca koji pocepaju dlaku da bi našli jaje- u 3mm iskošenom ventilu sasvim ladno propustiti ovaj ventil i da?e atest.

                          Druga tužna pri?a je što kad ode na atest ipak mislim da ne?e pro?i ovaj ventil ne zbog marke nego što nije odgovaraju?i za tu bocu tako da je to klasi?na prevara mušterije i zato pedantnost ne uti?e ništa na poboljšanju mog mišljenja o tom majstoru.

                          Tre?a tužna pri?a, kad neko bude pokušao da odvije onaj imbus odole da promeni filter ima 99% šansi da odvali sve sa ispariva?a a ako bude sve skidao svaki put, slede?i put mora stegnuti ja?e da ne bi puštalo i ventil ?e do?i pod drugim uglom nego što stoji na slici sada. Obzirom da ima mesta u pitanju je Jugo, ne vidim svrhu ovakve montaže.
                          O restrikciji u**** na Jugu da ne pri?am.....
                          Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                          https.autogas.rs

                          Comment

                          • speedplus
                            RIP Bio nam je drug!
                            • 15.01.2007
                            • 2419
                            • LAZAREVAC

                            #28
                            Ma kapiram ja odli?no poentu pri?e,i slažem se sa tvojim komentarom,ali sam hteo samo da kažem da je doti?ni majstor barem u?vrstio bocu i reduktor.Sve ostalo je smešno ,ali izgleda da Choks-u to odgovara i pokušava da se uteši,pa ako je tako ja sam dao svoj doprinos u tome.Kad bude kukao citira?u mu ovaj post a ostali ?e valjda izvu?i pouku iz njegove tvrdoglavosti(mislim da mi ne?e zameriti).

                            Comment

                            • choks
                              CBC Član
                              • 31.07.2007
                              • 45
                              • Pancevo

                              #29
                              Originally posted by speedplus
                              Ma kapiram ja odli?no poentu pri?e,i slažem se sa tvojim komentarom,ali sam hteo samo da kažem da je doti?ni majstor barem u?vrstio bocu i reduktor.Sve ostalo je smešno ,ali izgleda da Choks-u to odgovara i pokušava da se uteši,pa ako je tako ja sam dao svoj doprinos u tome.Kad bude kukao citira?u mu ovaj post a ostali ?e valjda izvu?i pouku iz njegove tvrdoglavosti(mislim da mi ne?e zameriti).
                              Ne tesim se ja,nisam cepidlaka,ako mi nesto zasmeta,reci cu mu,a verovatno cu traziti da mi stavi lovato multiventile. Meni je samo bitno da malo trosi i da je bezbedan.
                              So Long And Thanks For All The Fish

                              Comment

                              • speedplus
                                RIP Bio nam je drug!
                                • 15.01.2007
                                • 2419
                                • LAZAREVAC

                                #30
                                Najve?i problem kod tog multiventila je upravo bezbednost.Na ventilima može lako da popusti a sigurnosni može da otvori i na 12 bari pritiska a limitator ko zna dali radi jer je kao što kaže Dora stavljen f315 na bocu f360 pa je nosa? plovka baždaren od oka

                                Comment

                                Working...
                                X