i zakljucili da su neki ventili koji se nalaze na kucistu filtera za vazduh daleko postavljeni (nije moglo drugacije) i preporucili mu da ugradi jos 2 takva ventila.
4 sigurnosna ventila!............................e to je vec neshto!
vidi sta uradi jedna detonacija.
Svi su pukli a jaja na plafonu.
I moja su na plafonu kad je detonacija usred centra Ade podigla
sve suknjice na djevojkama,a ostali me caste pivom,KAO TO MAJSTORE,
a mene sramota,nesmem da stanem da vidim sta mi rasturi.
Sada mirnije spavam jer promenih kablove za svecice i Opel mi vise ne
trza na benzinu,a Plin nesmem ni da ukljucim.
Budite mi debeli svi,kao npr.ja.
Pozdrav
imao sam detonacije , na usisnoj grani naravno , ima zastitna gumica pa se samo smakne, ja je vratim i nikom nista. Al danas , posle 6 meseci nedetonacija , pukne , odma otvorim haubu da vratim gumicu na mesto , kad ono PLAMEN IZMEDJU POCETKA IZDUVNE GRANE I MOTORA NEGDE KOD TRECE SVECICE , doduse mali, dunem i ugasim ga. Sredio sam , znam , crevo od protokomera mi busno pa ga lepim povremeno. Zanima me otkud plamen na izduvnoj grani ako je uzrok fals vazduh? inace nije mi detonirao od nove godine, otkad lepim ono crevo (ne mogu da nadjem ni novo ni polovno po nishkim otpadima).
pozdrav
Originally posted by Valent Vudriga
ovde je dnevnica 20e a ne satnica...
Kako netko vozi auto s takvom dnevnicom, to fizicki nije moguce.
Culo se poznati pucanj i auto se sam ugasio kao i obicno. Odmah sam izleteo iz kola i digo haubu, video plamicak i ugasio ga. Od praska do gasenja je proslo 3-4 sec.
Originally posted by Valent Vudriga
ovde je dnevnica 20e a ne satnica...
Kako netko vozi auto s takvom dnevnicom, to fizicki nije moguce.
Ne bi trebalo nikako da je imalo sta da gori.
Da nije ulje prisutno u kucistu filtera ili u usisnom delu?
Auto ipak nije shporet pa da se otvoreni plamen vidi ili da bilo sta gori.
Uslikaj nam to da vidimo majstorovo delo. Mozda neko sa foruma ima drugaciju ideju.
Pitao si za kablove.
Nemoj biti sto posto siguran da ces samo zamenom kablova u potpunosti resiti problem detonacija. Auto sa izrazenom tendencijom detoniranja iz razloga o kojima je pisano ovde na forumu treba znati i voziti na specifican nacin.
Znam zasigurno da je tako jer imam u familiji nekog kod koga poveremeno detonira a kod mene isti taj auto , gle cuda, nikada a patosiram u petoj namerno naglo i slicne fore. Razmisli i o tome malo.
Ne tvrdim nista ali znam da je jako moguce i to.
Obicno se detonacija po prici desava prilikom prelaska preko lezeceg policajca pri vrlo maloj brzini na granici da se motor ugasi ili prilikom kretanja unazad i prilikom manevra parkiranja.
Poenta je da smesa NIJE siromasna i da je sistem paljenja u perfektnom stanju pa se opet desava. Znaci...... Naravno, ne valja auto
Imao sam do pre 6 meseci detonacije dok nisam zakrpio crevo za vazduh (najdeblje crevo od filtera vazduha). Od tada nijednu do ove, a posle nje opet nijednu. A bas sam ga maltretirao s namerom da izazovem pucanje. Nece on kad ja 'ocu, ima karakter!! Zanima me samo sta je moglo da se zapali na pocetku izduvne grane , bas gde se grana spaja sa motorom?
Frka mi da ga upalim, a kamoli da vozim. 2 majstora nemaju pojma sta se desilo a ja planiram da idem na more kolima. Na forumu nisam nasao da se nekom desilo nesto slicno.
Usput, jel moguce da se na motoru nahvata nesto prljavstine pa da se ona zapali usled temperature motora? Jel motor treba povremeno oprati?
Ovaj moj sigurno nije pran 18 godina, nije verovatno bilo potrebe.
Originally posted by Valent Vudriga
ovde je dnevnica 20e a ne satnica...
Kako netko vozi auto s takvom dnevnicom, to fizicki nije moguce.
Comment