Elektroventil i Filter

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Dora
    Nadzornik!!!
    • 24.10.2004
    • 17451
    • Novi Sad
    • FIAT

    #16
    Mislio sam na samo podešavanje u vezi membrane. Kad odviješ ler šraf membrana se lakše pokre?e, nije svejedno da li je ravnotežni položaj kad je šraf zavrnut do pola ili tri?etvrt...

    Pušta gas na kontaktu zato što je neispravan ili neodgovaraju?i prekida?. Ispravan prekida? drži ventil otvoren par sekundi pa ukine struju ako se ne upali auto.
    Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

    https.autogas.rs

    Comment

    • CannoN
      CBC Senator XXL
      • 15.09.2007
      • 485
      • Beograd

      #17
      Prekidac nije odgovarajuci.

      Hvala Dora,

      Odvrnucu ler sraf

      Comment

      • Dora
        Nadzornik!!!
        • 24.10.2004
        • 17451
        • Novi Sad
        • FIAT

        #18
        Nismo se razumeli... Hteo sam da kažem da od podešavanja, venturija, miksera ili dizne i sklopa motora zavisi gde ?e biti ler šraf. Na plinu ne možeš pove?ati ili smanjiti ler, to diktira motor ali od onog gore pobrojanog zavisi koliko ?e ler šraf biti odvrnut ili zavrnut. Nije svejedno ako ej na sredini svog hoda na po?etku ili na kraju.
        Što je više odvrnut lakši je odziv membrane i ve?a isporuka gasa u svim obrtajima a na višim onda sipa.

        Ako je venturi slab, posledica je da se ta ravnoteža može na?i samo pri kraju šrafa pa onda nastaje problem na višim obrtajima.
        Valjda sam sad jasniji.
        Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

        https.autogas.rs

        Comment

        • CannoN
          CBC Senator XXL
          • 15.09.2007
          • 485
          • Beograd

          #19
          Znaci; sto jaci venturi efekat to zavrnutiji sraf. Zato sam odvrnuo sraf(i ulje sam ispustio jedva-obliznuo mi sraf).

          Promena je znacajna!

          Sada puni u svim rezimima do kraja;
          Test staza kaze: oko 75km/h do fiksne tacke a posle do svih 6500rpm. Imam osecaj kao da se vrh obrtnog momenta pomerio malo ka gore na obrtomeru ali zato sada stize da isporuci svu konjazu posto se vrti visoko i pod opterecenjem.

          Da li je ispustanje ulja najvise doprinelo tome?

          Comment

          • dranix
            CBC Senator XXL
            • 04.10.2004
            • 3079
            • Antwerpen/Belgium
            • Saab 9-3

            #20
            Zavisi koliko je bilo ulja. Doprinelo jeste sigurno ako je ulja bilo bar 5cl.
            U svakom slucaju ipak najvise doprinosi opustanje hoda membrane (povecanje osetljivosti iste u tvom slucaju) sto ustvari i ima za cilj upravo to sto si dobio.
            E sad jos da utvrdis koja ti je srednja potrosnja pa da zaokruzis celu pricu.

            Sad samo zamislite koliko su sistemi lose prilagodjeni kad neko MORA da stavlja restrikciju vazduha da bi dosao u situaciju da uopste moze da podesi normalan protok gasa.
            Iz toga se jasno vidi kolika je nestrucnost pojedinih majstora i koliko ne znaju elementarne stvari. Nije uopste problem samo u delovima sa pijace.
            I tamo ima veoma upotrebljivih stvari samo ako se dobro odaberu i usklade.
            Mislim pre svega na funkcionalnost a ne na kvalitet i eventualno vek trajanja ili opste priznate norme.

            Comment

            • CannoN
              CBC Senator XXL
              • 15.09.2007
              • 485
              • Beograd

              #21
              Ulja je bilo i vise nego sto sam ocekivao-ovo mu je bilo prvo ispustanje.
              Do malopre sam prasio auto putem iz Nisa-potrosnja 11l.

              Prezadovoljstvo.

              Jako mi je drago da ovaj forum postoji-vec sam naucio svasta novo i korisno.

              Hvala drugari

              Comment

              • CannoN
                CBC Senator XXL
                • 15.09.2007
                • 485
                • Beograd

                #22
                Nisam hteo da otvaram novu temu jer imam pitanje koje moze da se provuce i kroz ovu,

                Desi mi se povremeno da nece da upali na lpg zato sto elektroventil ne otvori(ne cujem ono "cak"). Ovo se desi iskljucivo kada je motor zagrejan.

                Zanima me koliko kosta elektroventil gasa sa filterom, gde mogu da ga kupim i da li se menja rutinski(treba li na nesto da obratim paznju)?

                Comment

                • Dora
                  Nadzornik!!!
                  • 24.10.2004
                  • 17451
                  • Novi Sad
                  • FIAT

                  #23
                  Zavisi od proizvodjača od 15 evra pa nešto na više.
                  Bolje da je isti tip zbog cevi da ne bi morao prepravljati.
                  Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                  https.autogas.rs

                  Comment

                  • dranix
                    CBC Senator XXL
                    • 04.10.2004
                    • 3079
                    • Antwerpen/Belgium
                    • Saab 9-3

                    #24
                    Obrati paznju da nije slucajno razlog ne okidanja ventila nagli pad napona na akumulatoru.
                    Ne kazem da ventil ne moze da zaglavljuje ali ipak vodi racuna da ne menjas dzabe.
                    Mozda ima i ventila sa losom reputacijom pa i to mozda treba znati kod izbora jer se usteda od par eura isto ne isplati ako posle treba da zeza opet ili da nema da se kupi svuda filter za takav ventil.
                    Ako vec zelis da odrzavas sam to je sve posebno vazno.

                    Comment

                    • BARTONE
                      CBC Senator XXL
                      • 25.09.2006
                      • 398
                      • Bor

                      #25
                      Re: Elektroventil i Filter

                      Originally posted by CannoN
                      Sistem nema mesac a uvodnik je dobro postavljen.
                      Sistem je LandiRenco a motor je 1.4 - TU3, 85ks
                      samo sam malo radoznao pa pitam jel to motor sa obicnim karburatorom ili je monopoint?

                      Comment

                      • CannoN
                        CBC Senator XXL
                        • 15.09.2007
                        • 485
                        • Beograd

                        #26
                        Mudro zboris dranix,

                        Akumulator je odlican pa bih to iskljucio a problem se vise nije ponovio pa sam na "hold"-u za sada.

                        Motor se napaja preko karba bartone (TU3S).

                        Comment

                        Working...
                        X