Na vozilu DACIA-logan ugrađen LOVATO-fast sa MATRIXOM umesto dizni.Na tom MATRIXU postoji senzor pritiska i temperature gasa koji nemože nigde da se kupi a Futog nema rešenje.
Rezervni delovi
Collapse
X
-
Može da se napravi da radi bez senzora, ali se ostaje bez opcije automatskog prebacivanja na benzin u slučaju nestanka gasa.
-
-
H V A L A !
Puno Vam hvala za odgovor i izdvojeno vreme da bi mi pomogli.Možda će ovo sada zvučati kao ''Daš mu prst a on sada hoće celu šaku'' ali da li možete ili hoćete da mi kažete malo više o tome kako da se napravi da radi bez senzora.Da li se tu vrši samo programiranje računara ili je potrebno i neko prevezivnje na elektro-instalaciji na samom sistemu za gas?Inače na ovom sistemu još kod ugradnje nije zadat parametar za automatsko prebacivanje sa gasa na benzin prilikom nestanka gasa.Sada trenutno sa benzina na gas se može prebaciti samo u vožnji na oko 3000 obrtaja i to uz jak trzaj motora kao da se gasi pa prihvati.Posle toga može da se vozi ali nesme da ti broj obrtaja padne ispod 15oo jer se odmah ugasi.
Unapred HVALA bez obzira na vaš cenjeni odgovor !
Comment
-
-
Forum služi za dobijanje informacija i odgovora...
Da bi se funkcija senzora izbegla, potrbno je izvršiti prevezivanje na elektro instalaciji od gasnog uredjaja. Nakon toga je neophodno uraditi kalibraciju uredjaja.
Posle toga može da se vozi ali nesme da ti broj obrtaja padne ispod 15oo jer se odmah ugasi.
Comment
-
-
Može u bilo kom servisu, ako ima bližih. Odeš do servisa, nazovete me, kažem šta i kako da se uradi i rešen problem.
Comment
-
-
Originally posted by *IvanT*Može se pokušati sa čišćenjem, a najverovatnije je da su "odradili" svoj posao.Lancia Kappa 2.0 20v
Comment
-
-
Ta vrsta brizgača je.... Od 20k pa do ne zna se ali su se vrlo loše pokazali...
Comment
-
-
Matrix brizgači koje je lovato isporučivao su iz najlošije serije. Kao što Dora napisa od 20kkm( nekada i kraće), pa do rekordnih 150kkm( u par slučajeva). Potrebno ih je redovno čistiti i to bar na svakih 15kkm, jer su izuzetno osetljivi na ulje kojeg ima u gasu.
Isporučivali su i ostali proizvođači Matrix brizgače (E-gas, LandiRenzo, Zavoli...), ali iz skroz drugih serija sa dodatnim oprugicama na klackalici brizgača. Manje su osetljivi na ulje i traju duže. Ne kvare se ni približno kao Ovi koje je Lovato isporručivao.
Mana svih Matrix brizgača je ta, što kada jedan izgori, mora se menjati ceo rail. Prednost je što su najbrži i tihi.
Niko više (ili skoro niko) u svojim kitovima ne isporučuje Matrix brizgače.
Rail i Valtek brizgači, vek od 80-100kkm, nakon čega se u njima menja set gumica i opet u krug. Nečujni, brzi, menja se svaki zasebno, nesmeta im ulje...Jeftini,Odlični..
MED brizgači skoro neuništivi, radni vek oko 400-500kkm. Mana je što su bučni i glomazni, a pored toga i skupi...
Keihen isto kao za MED sa nešto manjom deklarisanom kilometržom. Oko 350-400kkm...
Ako nekoga interesuje još neki tip brizgača, neka pita.
Comment
-
-
Ivan Ja sam pročitao na DE forumima, da je i Keihin imao jednu izuzetno lošu seriju brizgača???.
Moji Lovato (crni mislim da su matrix) još rade sad kad imam 50kkm. Jedini problem je kod jutranjeg 1 prebacijavja, jer jim treba možda 1-2 sekundi dok prorade, nakon preklapanja benz-gas. Onda rade BP.
Možeš napisati šta preporučuješ ako moji brizgači izdahne neki dan i možda okviru cenu.
Comment
-
-
Keihen jeste imao seriju brizgača koji su puštali na svim mogućim spojevima, ali je to brzo rešeno. BRC je najčešće koristio te brizgače, a najviše su nahebale mušterije (bar ovde u Srbiji) koje su ugradile BRC uređaje sa tom serijom, jer uvoznik nije hteo da ih menja u garantnom roku.
Doduše, slična stvar se desila i sa Matrixima koje je isporučivao Lovato, pa sam ja npr. morao sam da finansiram preko 30 novih Matrix railova, koji su zamenjeni u garantnom roku. Fabrika i uvoznik mi ni dan danas nisu vratili ni jedan. Možda pročitaju ovo, pa se sete da daju po neki..
edini problem je kod jutranjeg 1 prebacijavja, jer jim treba možda 1-2 sekundi dok prorade, nakon preklapanja benz-gas. Onda rade BP.
Comment
-
-
Originally posted by BLABLABLAIvan Ja sam pročitao na DE forumima, da je i Keihin imao jednu izuzetno lošu seriju brizgača???.
Moji Lovato (crni mislim da su matrix) još rade sad kad imam 50kkm. Jedini problem je kod jutranjeg 1 prebacijavja, jer jim treba možda 1-2 sekundi dok prorade, nakon preklapanja benz-gas. Onda rade BP.
Možeš napisati šta preporučuješ ako moji brizgači izdahne neki dan i možda okviru cenu.
Najednostavnija zamena kod tebe bi bila sa matrix diznam koje je isporučivao DT gas, sve je isto samo je dodat jedan vod za toplu vodu kroz njih (to bi morao dodati) i to bi radilo bez prepravki. Izgledaju isto samo imaju još dva dodatka (cevi) sa strane za vodu.
Drug varijanta je Egas dizne, isti je priključak samo su nešto skuplje, ovde su bile znatno skuplje i dosta smo ih montirali umesto onih gecrknutih.
Što se apela za zamenu tiče (uvoznik) sumnjam da čita
Comment
-
-
Originally posted by Srdjan@IvanT
A koji su kod mene?
Što se apela za zamenu tiče (uvoznik) sumnjam da čita
Comment
-
Comment