Hmmm, jel' i ja treba da razmisljam o tome?
Rezervni delovi
Collapse
X
-
Ne, ti imaš te Egasove kojima smo zamenjivali te matrixe
Comment
-
-
Originally posted by sri98Hmmm, jel' i ja treba da razmisljam o tome?
Matrix koji je dolazio uz E-g@s je najbolji Matrix i skoro da nepravi probleme.
Moze se očistiti povremeno, preventive radi.
Comment
-
-
Treba da budu fixirane preko metalnog nosača sa silent blokovima koji se dobiju uz njih. Obavezno fixirane za metalni motorni deo, nikako za plastiku...Made je kod tebe full grupa, tako da sve 4 "udare" odjednom, pa i to povećava buku...
Comment
-
-
MED brizgači skoro neuništivi, radni vek oko 400-500kkm. Mana je što su bučni i glomazni, a pored toga i skupi...VW über alles.
Comment
-
-
Može u bilo kom servisu
Ivane prvo da Vam se još jednom zahvalim za savet i pomoć a prvom prilikom kada budem dolazio u Bg svratiću do servisa da vam se odužim na neki način.Elem danas sam vas zvao više puta upravo zbog naslova ove poruke.Ovom lokalnom majstoru je danas sve bilo jasno osim što malo teže sporeduje sa računarom ali da ne bih davio sa detaljima i još nekim mojim otkrićima kada smo skinuli matrix uglavnom se dobilo ono što se htelo.Auto radi bez senzora pritiska dobro osim što negde između 2000-2300 obrtaja u trećoj-četvrtoj i petoj brzini kao da mu zafali plina pa tu treba biti nežniji na gasu.U prvoj i drugoj brzini prima gas extra. Kada pređe 2300 o/min u višim brzinama pa čak i ispod 2000 o/min počinje lepo da vuče iz 3-4-5.Kao da samo u ovih 300 obrtaja ima neki zastoj ali na kraju krajeva nisam mogao više da stojim i gledam klasično neznanje.Ubo ga je nekako tu gde jeste a i ovo skoro da se ne primećuje prilikom vožnje.Ovu muku završismo tek pre pola sata.
Opet HVALA!
Comment
-
-
Drago mi je da smo uspeli u on-line objašnjavanju i da je auto proradio. Rupe koje se javljaju na određenim obrtajima se mogu "ispeglati" u mapi ubrizgavanja gasa i sve to može još lepše raditi. Sve u svemu, dobro je ispalo iz dva telefonska razgovora.
P.S. Nema na čemu i drugi put
Comment
-
-
Originally posted by biliMED brizgači skoro neuništivi, radni vek oko 400-500kkm. Mana je što su bučni i glomazni, a pored toga i skupi...
BTW
Dobar dan, mi smo dobro...
Comment
-
-
Ukoliko se čuju samo u takvim uslovima, onda će varijanta sa izolacijom sigurno pomoći i još ublažiti buku od brizgača.
Neka slika instalacije bi još pomogla, da se vidi gde su brizgači namontirani.
PS: greška shvaćena i, nadam se, ispravljena.
Comment
-
-
Teško će ti tu pomoći izolaciaj na haubi, ovo se prenosi kroz požarni zid, tu bi trebao eventualno nešto staviti, suviše su blizu.
Comment
-
-
da li neko zna gde mogu da nabavim BRC ''smart distributor'' za BRC Flying injection, deo koji je prethodio zasebnim diznama na sekventu (kocka u kojoj se nalaze ventili,iz koje se dalje plin vodi za svaki cilindar ponaosob). ko sa foruma radi sa brc-om?"dok ne probam lava, za mene je svinja kralj zivotinja!"
Comment
-
Comment