Elektrolizator i TNG(LPG)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Dora
    Nadzornik!!!
    • 24.10.2004
    • 17451
    • Novi Sad
    • FIAT

    #31
    Re: Elektrolizator i TNG(LPG)

    Samo je u tom slučaju radni vek jedan ciklus....
    Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

    https.autogas.rs

    Comment

    • Stratos
      CBC Senator XXL
      • 10.09.2008
      • 2594
      • Novi Sad

      #32
      Re: Elektrolizator i TNG(LPG)

      Nisam probao,nemam dobrovoljca a nitroglicerin ću da drpim babi jer ga troši zbog srca...
      Pa nek ide život!!!Mislim na život motora

      Comment

      • barda74
        CBC Član
        • 14.07.2009
        • 52
        • Beograd

        #33
        Re: Elektrolizator i TNG(LPG)

        Originally posted by Stratos
        Što se tiče brzine zatvaranja ventila,ona je ista za isti motor taman i nitroglicerin trošio kao gorivo.
        pa tako sam nešto i ja mislio a sad šta sam rekao...

        Obzirom da Honda ima veće, agresivnije ili kakve već bregove brzina naleganja ventila je valjda veća nego kod ''normalnih'' motora pa zato možda i jede siceve malo više.

        Comment

        • Dora
          Nadzornik!!!
          • 24.10.2004
          • 17451
          • Novi Sad
          • FIAT

          #34
          Re: Elektrolizator i TNG(LPG)

          Što više obrtaja manje vreme naleganja ventila na sic da bi predao toplotu na glavu. Za što više obrtaja treba što manja pokretna masa pa se štedi na svemu od materijala do "veličine" komada time je i sic ventila stanjen a površina naleganja još manja itd... Ortajima se postiže i znatno veća temperatura pa se sve to dodtano uželatinozi da ne kažem postane mekano i onda kad opali o sedište spljeska se a time se smanji zazor izmedju brega i ventila. Mic po mic dodje do bez zazora ili da se vrlo kratko zadržava na glavi i jednog dana njegovo veličanstvo brener mladji prosvira ventil i šta? Ne valja LPG a oni prave aljkave motore
          Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

          https.autogas.rs

          Comment

          • barda74
            CBC Član
            • 14.07.2009
            • 52
            • Beograd

            #35
            Re: Elektrolizator i TNG(LPG)

            + što je više ventil otvoren duže vreo vazduh prelazi preko njega i sica i greje ih, +...

            Pominješ temperaturu.
            Čitao sam interesantnu raspravu, kad se u cilindru stvara najviša temperatura? Na visokim obrtajima ili u trenutku kad motor daje najveći moment. Na visokim obrtajima se emituje više toplote (jer se spali više goriva u više ciklusa), al se na delu max obrt. momenta u cilindar ubrizgava najveća količina goriva po taktu, tako da tu baš i nije sve čisto.
            A možda i jeste al neki ne znadu!

            Comment

            • painter
              Banovan
              • 04.03.2010
              • 738
              • beograd,m.mostanica

              #36
              Re: Elektrolizator i TNG(LPG)

              Originally posted by demios

              Sto se tice mana, navode se:

              1. mogucnost korozije - neka neko ovo objasni ako ima bolji uvid u hemiju, jer mi ovaj koncept ne deluje sasvim ispravno. Mora da je ovo neko pomesao sa ubrizgavanjem vodene pare u cilindar. Tada moze doci, valjda, do korozije. Ova primedba mi nema smisla (mogucnost korozije), posto bi onda povecano prisustvo O2 usled instaliranja turbopunjaca imalo iste negative efekte tj. rdjanje usled vece kolicine O2.

              2. poseban izvor elektricne energije neophodan za napajanje h2o2 uredjaja.

              3. neophodnost takozvanog h2-on-demand uredjaja koji pusta struju u h2o2 uredjaj samo kada stisnete papucicu gasa, jer se h2o2 gas ne moze efikasno i generalno ne treba cuvati u tankovima, a i stedi se el.energija.

              Bas me zanima sta vi mislite. Pozdrav.
              Nema korozije,ne brini. Mozda jedino u auspuhu,ali ne u motoru. Izvor el. energije je postojeci na vozilu. Ne treba podesavati proizvodnju gasa sa pedalom aceleratora. On demand znaci da se ne skladisti a ne da se steluje proizvodnja.

              Comment

              • painter
                Banovan
                • 04.03.2010
                • 738
                • beograd,m.mostanica

                #37
                Re: Re:

                Originally posted by barda74

                Druga stvar je korišćenje ''lean fuel'' tehnologije odnosno siromašne smeše. Ako je u ''normalnom'' motoru taj odnos 14,7:1, a u nekim Hondinim (npr K20 i-Vtec) i preko 60:1, dal je onda ovde sagorevanje gasa dosta sporije pa pravi problema na otvorenim izduvnim ventilima?
                Tesko da je smesa 60 : 1 ! Naftasi bi ih pojeli! Pa taj auto bi trosio ko upaljac! Nisam obavesten ali to mi je bas sumnjivo...

                Comment

                Working...
                X