Kablovi...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • lazzar
    CBC Član
    • 09.05.2007
    • 82
    • Beograd, Vidikovac

    Kablovi...

    Nešto se poslednjih dana na forumu više priča o svećicama, a osim jednog posta (naravno o svećicama) i Tesla kablovima, nisam našao ništa.
    Interesuje me gde se mogu nabaviti kvalitetni kablovi kod nas, koje su marke, kao se kreću cene...
  • Ladislav
    CBC Senator
    • 14.12.2004
    • 223
    • Kragujevac
    • Lada Niva 1.7i

    #2
    Kvalitetne kablove prodaje clan Foruma M-Power - ja kupio od njega.

    Comment

    • dranix
      CBC Senator XXL
      • 04.10.2004
      • 3079
      • Antwerpen/Belgium
      • Saab 9-3

      #3
      Jel su bar Tesla ti kablovi?

      Comment

      • Dishi68
        CBC Početnik
        • 09.05.2008
        • 9
        • aleksinac

        #4
        Koje silikonske kablove preporučujete?
        U jednoj radnji sam video da postoje 3 vrste silikonskih kablova: grafitni, indukcioni (oko jezgra obmotana takna žica) i grafitni sa ulivenim žicama.

        Comment

        • dranix
          CBC Senator XXL
          • 04.10.2004
          • 3079
          • Antwerpen/Belgium
          • Saab 9-3

          #5
          Za izbor kabla je pre svega bitna njegova otpornost pa tek onda u kojoj je tehnologiji pravljen i kog je kvaliteta i cene.
          Ja koristim zicane Beru.
          Sta ti znaci sto sam ti to rekao kad ti mozda ne mozes da ih nadjes tamo gde si gledao?
          Nisi rekao ljudima koji zive u Srbiji KOJE marke su ti kablovi koje si video. Verovatno neko od njih ima mozda pozitivna ili negativna iskustva sa nekom markom.
          I kako sad da ocekujes KORISTAN odgovor?
          Tebi treba, ne nama, a hteli bi smo da ti pomognemo oko izbora i da ne platis bespotrebno previse.
          Vozis na gas i vodi racuna da sve u vezi paljenja bude uvek besprekorno.
          Nije to nista tesko niti narocito samo ponavljam da je neophodno a i ustedi se neka kinta na razlici u ceni goriva.
          Valjda ce da se javi neki Nislija sa nekim konkretnim predlogom posto ti je BGD daleko zbog cene putarine.

          Comment

          • Dishi68
            CBC Početnik
            • 09.05.2008
            • 9
            • aleksinac

            #6
            Originally posted by dranix
            Za izbor kabla je pre svega bitna njegova otpornost pa tek onda u kojoj je tehnologiji pravljen i kog je kvaliteta i cene.

            Nisi rekao ljudima koji zive u Srbiji KOJE marke su ti kablovi koje si video. Verovatno neko od njih ima mozda pozitivna ili negativna iskustva sa nekom markom.
            I kako sad da ocekujes KORISTAN odgovor?

            Nisam mislio na to koje su marke kablovi, nego koje ja razlika između navedenih vrsta kablova. Ja sam kupio Silikonske grafitne naša proizvodnja sa američkim kablovima i to iz razloga što nisam mogao da odbijem rođaka i da tražim da mi nabavi Bošove kablove (što sam ga u šali pitao, ali odgovor nisam dobio). kod drugog lokalnog prodavca sam naišao na silikonske žičane koji kao imaju atest za plin takođe naše proizvodnje verovatno sa uvoznim kablovima. Malo mi je glupo da ponovo idem u radnju i da pitam za kablove ako neću da ih kupim ali ću učiniti to foruma radi.

            Comment

            • dranix
              CBC Senator XXL
              • 04.10.2004
              • 3079
              • Antwerpen/Belgium
              • Saab 9-3

              #7
              Kako mislis koja je razlika u kablovima?
              Obicno je razlika u ceni pre svega a onda i u otporu po duznom metru.
              Pa je onda razlika u KVALITETU izolatora kao i provodnika bilo da je metalni ili ugljeni (grafitni).
              Ako je cena seta dobrih kablova recimo oko 80 eura u proseku onda mozes imati predstavu o kojim ciframa se tu radi.
              Naravno da ces u Srbiji naci kablove koji su znatno jevtiniji i ne tako losi za te pare.
              Kablovi koje ja koristim su oko 6-8 eura po komadu zavisno od duzine.
              Ali pazi. Oni "specijalni" za VW od tog istog kabla kostaju i 15-16 eura. Hocu da kazem da se radi od cistoj "politici" sto nema veze sa tehnickim detaljima.
              Svaki dobar kabl uz koriscenje kontakata zadovoljavajuceg kvaliteta je dovoljan da se napravi solidan VN kabl.
              To ljudi u Srbiji vise znaju i trebalo bi da im preciznije kazes sta si ti to nasao na lokalnom trzistu mozda neko KONKRETNO koristi nesto od toga ili je probao pa tacno zna da li valja ili ne.
              U svakom slucaju ne kupuj na pijaci i preterano jevtine stvari.
              Ne opterecuj se time da li je kabl metalni ili karbonski cak i da vozis ne znam ni ja koji auto a ne Yugo.
              Ebiga kad ni nas drugar sa foruma "M-power" nikada nije rekao sta je to sto prodaje od kablova i po kojoj ceni okvirno. Doduse verovatno ga to nikad niko nije ni pitao ovde na forumu nego licno ili telefonom.
              Tebi je problem to sto je on u BGD.
              Sve se nadam da ce se neko javiti i pomenuti neku marku koja se tamo prodaje pa da znas TACNO sta da trazis ali izgleda mrka kapa.
              Mislim na neku marku koja nije Champion, NGK, Beru, Bosch, Bougiecord i slicne za koje znamo da su sve do jedne super kvaliteta a u skladu sa tim im je i cena koja je po meni realno visoka s obzirom sta je to ustvari.
              Medjutim, bez toga se ne moze pa platis i klatis najmanje 100k km BEZ PROBLEMA GARANTOVANO.
              Iako je kabl za one koji voze na gas veoma vazan a nista manje od svecice ipak u ovom delu foruma NIKO NIKADA za ovolike godine vec nije napisao KOJI KABL od onih sto se nalaze tamo na trzistu a o svecicama se pisalo nasiroko.
              Razumem ja da je trziste malo konfuzno kod vas ali nema bas toliko dobavljaca za tako malu populaciju. Ipak se znaju neke stvari.

              Comment

              • Dishi68
                CBC Početnik
                • 09.05.2008
                • 9
                • aleksinac

                #8
                U pitanju su bili Teslini kablovi i tačno ima ih tri vrste: copper, resistance, inductive. Za Yugo 45 je: cables made of blue ø7mm cable with resistive core Ove tri vrste verovatno zavise od vrste paljenja. To sam samo hteo da saznam. Ja sam kupio neke Flash kablove koje proizvodi neka beogradska firma
                http://www.tesla-blatna.cz/en/vyrobky-s ... ametry.php

                Comment

                • Flavio
                  CBC Senator XXL
                  • 13.06.2006
                  • 1926
                  • 012 Centar
                  • KaraWagon 1.4T.Spark

                  #9
                  Bilo je price na CBu zimus gde je receno da su ti Flash kablovi relativno solidni a nisu papreni .

                  Comment

                  • dranix
                    CBC Senator XXL
                    • 04.10.2004
                    • 3079
                    • Antwerpen/Belgium
                    • Saab 9-3

                    #10
                    http://www.yugofanclub.com/forum/viewto ... &start=500

                    Comment

                    • Dishi68
                      CBC Početnik
                      • 09.05.2008
                      • 9
                      • aleksinac

                      #11

                      Comment

                      • prle
                        CBC Senator
                        • 04.09.2006
                        • 223
                        • Beograd - Konjarnik

                        #12
                        kad sam zvao prodavnice da pitam za kablove cuo sam za neke nemačke hik, kaže odlični kablovi, mada nemam pojma kako se piše to hik, nisam našao na netu!

                        a takođe sam naišao i na obične tesla, i neke "pojačane" tesla, za plin...na teslinom sajtu postoje dve vrste kablova za moj auto, i jedna je with copper core, a druga with resistive core.

                        jel neko zna nešto o ovome?

                        Comment

                        • dranix
                          CBC Senator XXL
                          • 04.10.2004
                          • 3079
                          • Antwerpen/Belgium
                          • Saab 9-3

                          #13
                          Pa pise za Yugo da treba "H" oznakom a to su "resistive core".
                          Za gas bi bilo bolje (efikasnije) mozda bakarni ali ne znam kako bi se to odrazilo na radio smetnje.
                          U svakom slucaju ne koristiti visekrake svecice.
                          Jednostavno, ako je sve fabricki kao za benzin i u odlicnom stanju nece biti problema sa radom na gas ali je izvestan oprez ipak potreban i smislu kontrole svecica (na 10k).
                          Mnogi zaboravljaju da recimo NGK V-power svecica "istupi" ivice i BRZE nego obicna i poveca zazor. To ne mora da znaci da je opasno ali ako jos i kablovi nisu najbolji onda vec postaje problematicno sve.
                          Nema govora o tome da motor trokira iz bilo kog razloga i da to bude zadovoljavajuce. Nikakve knedle i slicno NISU dozvoljene ni na benzin ni na gas. Svejedno da li se radi o problemu sa strujom ili gorivom.
                          Tako slabasan motor pa jos i na gas i da trokira. To je KATASTROFA a ne nesto sto bi se tolerisalo. Mislim da je uzrok problema banalan samo ga treba otkriti. Ne treba NIKAD zaboraviti da se moraju redovno stelovati ventili. Ostalo prakticno nema sta da se radi u toku eksploatacije u smislu posebnog odrzavanja pored obaveznog redovnog.
                          Svaki motor bi morao da konstantno prima gas bilo u kom rezimu rada. Ako to nije tako onda postoji obicno problem sa gorivom. Problemi sa strujom se uglavnom bolje osete pri manjem gasu. Mislim na raskliman razvodnik paljenja recimo. Ostale sitnice uopste i ne uzimam u obzir jer se redovno odrzavanje PODRAZUMEVA. Sto to uvek nije slucaj to je vec druga stvar. Za to ne krivite majstore za gas.
                          Ko nije u stanju da podesi dva srafa ... onda ebiga.

                          Comment

                          • Dishi68
                            CBC Početnik
                            • 09.05.2008
                            • 9
                            • aleksinac

                            #14
                            Originally posted by dranix
                            Pa pise za Yugo da treba "H" oznakom a to su "resistive core".
                            Za gas bi bilo bolje (efikasnije) mozda bakarni ali ne znam kako bi se to odrazilo na radio smetnje.
                            U svakom slucaju ne koristiti visekrake svecice.
                            Jednostavno, ako je sve fabricki kao za benzin i u odlicnom stanju nece biti problema sa radom na gas ali je izvestan oprez ipak potreban i smislu kontrole svecica (na 10k).
                            Mnogi zaboravljaju da recimo NGK V-power svecica "istupi" ivice i BRZE nego obicna i poveca zazor. To ne mora da znaci da je opasno ali ako jos i kablovi nisu najbolji onda vec postaje problematicno sve.
                            Nema govora o tome da motor trokira iz bilo kog razloga i da to bude zadovoljavajuce. Nikakve knedle i slicno NISU dozvoljene ni na benzin ni na gas. Svejedno da li se radi o problemu sa strujom ili gorivom.
                            Tako slabasan motor pa jos i na gas i da trokira. To je KATASTROFA a ne nesto sto bi se tolerisalo. Mislim da je uzrok problema banalan samo ga treba otkriti. Ne treba NIKAD zaboraviti da se moraju redovno stelovati ventili. Ostalo prakticno nema sta da se radi u toku eksploatacije u smislu posebnog odrzavanja pored obaveznog redovnog.
                            Svaki motor bi morao da konstantno prima gas bilo u kom rezimu rada. Ako to nije tako onda postoji obicno problem sa gorivom. Problemi sa strujom se uglavnom bolje osete pri manjem gasu. Mislim na raskliman razvodnik paljenja recimo. Ostale sitnice uopste i ne uzimam u obzir jer se redovno odrzavanje PODRAZUMEVA. Sto to uvek nije slucaj to je vec druga stvar. Za to ne krivite majstore za gas.
                            Ko nije u stanju da podesi dva srafa ... onda ebiga.
                            Do sada je dobro išao na trokrake bošove svećice. Da budem precizniji motor ne trokira pri dodavanju gasa nego cima. Sličan kvar kao kada platine nisu naštelovane, ali sada su platine naštelovane na strobu, ja gledao, ali moguće je (pošto kod mene ima dva repera) i da je na pogrešnom reperu naštelovano paljenje, već se dešavalo. Neko je napomenuo da kod mene puno troši, naprotiv trošio je oko 10 l plina u kombinovanoj vožnji autoput ,gradska i ekstremna terenska vožnja i to prilično natovaren auto (bavim se paraglajdingom, pa ko razume shvatiće) pa mislim da moj Yugo upšte ne troši mnogo ako se uzme u obzir da je iz orve godine proizvodnje tj. ima Fijatov blok motora, ali da bi izmerio potrošnju morao bih da potpuno istrošim plin i tek tada da izmerim potrošnju. Sve u svemu treba posetiti autolektričara i majstora za gas s obzirom da mi sledi prepravka zbog atesta.

                            Comment

                            • Dora
                              Nadzornik!!!
                              • 24.10.2004
                              • 17451
                              • Novi Sad
                              • FIAT

                              #15
                              Ako sitno cima na opterećenju (učestano ne da otkida motor) to je uvek znak da svećice ili nešto sa strujom (bobina) nije kako treba. Eventualno i platine, moguće da probijaju ako je loš kondenzator.
                              Mada će me maldji kolega gadjati tranvajem ali batali te trokrakrake i stavi makar Bosnine obične. Nije taj auto konstruisan za te svećice
                              Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                              https.autogas.rs

                              Comment

                              Working...
                              X