Vidim ovih dana ovde na forumu se puno prica o gasu i njegovom uticaju na motor i tako dalje i tako blize.....
Posto ja ne znam mnogo o tome (u stvari nista) ako ste raspolozeni za malo objasnjenja, neku raspravu i tome slicno....
Primer je sledeci:
pre tri godine drugar je na opela sa c20xe motorom ugradio plin, i posto je bio letnji period dosta se prelazilo i nikada nije bilo dovoljno gasa resio je da malo "zavrne slavinu". Da napomenem da je gas bio ekstra podesen, majstor je to veoma dobro uradio, performanse auta su ostale iste, potrosnja negde oko 15-16l plina sto je ekstra usteda u odnosu na 12L benzina ali njemu zinulo d.... pa je hteo jos manje.....
I tako mi krenemo na malo dalji put oko 300km, on "zavrne slavinu" auto se jedva vuce po zemlji, tacnije puni on obrtaje do kraja u svakoj brzini ali to traje vecnost, i sa tako "ustrojenim" autom i nas cetvoro u njemu on napuni 200km/h auto putem, kada smo stali ja pogledam auspuh kad on beo kao MLEKO, ali bukvalno, tako nesto u zivotu nisam video!!!
I tada mu je trosio oko 12l plina....
Auto je tako vozen par meseci dok mu nije dosadilo da mili po putu i onda ga je "malo" prestelovao ali i dalje nedovoljno od onoga kako ga je majstor ustelovao!
Po onome sto sam procitao ovde na forumu ukapirao sam da je tada u motoru ekstremno visoka temperatura i pretpostavljam da je to razlog totalnog unistenja gumica ventila jer mu sada auto tori 1l ulja za 7 dan....
Mozda ovo nekome bude od koristi, pa dobro razmisli pre nego sto "zavrne salavinu" da ustedi jos koji dinar....
Posto ja ne znam mnogo o tome (u stvari nista) ako ste raspolozeni za malo objasnjenja, neku raspravu i tome slicno....
Primer je sledeci:
pre tri godine drugar je na opela sa c20xe motorom ugradio plin, i posto je bio letnji period dosta se prelazilo i nikada nije bilo dovoljno gasa resio je da malo "zavrne slavinu". Da napomenem da je gas bio ekstra podesen, majstor je to veoma dobro uradio, performanse auta su ostale iste, potrosnja negde oko 15-16l plina sto je ekstra usteda u odnosu na 12L benzina ali njemu zinulo d.... pa je hteo jos manje.....
I tako mi krenemo na malo dalji put oko 300km, on "zavrne slavinu" auto se jedva vuce po zemlji, tacnije puni on obrtaje do kraja u svakoj brzini ali to traje vecnost, i sa tako "ustrojenim" autom i nas cetvoro u njemu on napuni 200km/h auto putem, kada smo stali ja pogledam auspuh kad on beo kao MLEKO, ali bukvalno, tako nesto u zivotu nisam video!!!
I tada mu je trosio oko 12l plina....
Auto je tako vozen par meseci dok mu nije dosadilo da mili po putu i onda ga je "malo" prestelovao ali i dalje nedovoljno od onoga kako ga je majstor ustelovao!
Po onome sto sam procitao ovde na forumu ukapirao sam da je tada u motoru ekstremno visoka temperatura i pretpostavljam da je to razlog totalnog unistenja gumica ventila jer mu sada auto tori 1l ulja za 7 dan....
Mozda ovo nekome bude od koristi, pa dobro razmisli pre nego sto "zavrne salavinu" da ustedi jos koji dinar....
Comment