Razlika u potrosnji

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Dragan
    CBC Veteran
    • 18.09.2005
    • 184
    • U blizini Novog Sada

    Razlika u potrosnji

    Za vikend isao sam u Republiku Srpsku, tacnije u Prnjavor. U polasku sipao sam na Nisovoj pumpi pun rezervoar, 30 lit. (pre toga bio je prazan) Posle predjenih 329 km na pumpi u Prnjavoru nasuo sam 29 lit. Sto znaci 8,8 lit. na 100 km. Po povratku u Novi Sad posle predjenih 303 km. sipano je 22lit. sto je 7,2 lit na 100 km. Sad me interesuje da li je tolika razlika u kvalitetu gasa ovde i tamo, jel ima neko slicna iskustva, pri putovanju u okolne zemlje. Jos da napomenem da je u odlasku u kolima bilo nas dvoje, a u povratku cetvoro i pun gepek.

    Cene auto gasa u RS se krecu od 1,05 km - 1,20km (42,5din - 48,6din.)
    a MB 95 od 1,80km - 1,95km (72,9din - 79din)
  • Ladislav
    CBC Senator
    • 14.12.2004
    • 223
    • Kragujevac
    • Lada Niva 1.7i

    #2
    Ono sto jos moze da bude caka je i nepreciznost samog ventila za prekid tocenja. Ne zaustavlja on bas uvek na "80% straight", nego "tu negde". E sad, to kad si merio 8.8 mozda ti je prebacio tih 80% za malcice, a taj drugi put kad si merio 7.2 malo ti je podbacio ispod 80% i to je to.

    Ja uglavnom uvek sipam na istoj pumpi, a od poslednja dva puta kad sam dosao sa praznom bocom (vozeci na benzin) jednom je stalo okruglo 45, drugi put okruglo 46 litara.

    Ono... Naravno da se razlikuje i kvalitet plina kod nas i "kod njih", ali ipak mi se cini da je 7.2 litra /100Km sa prepunim autom "mission impossible".

    Comment

    • supic dejan
      CBC Veteran
      • 11.07.2006
      • 146
      • Novi Sad

      #3
      Moje iskustvo je takođe slično, mada nisam dugo išao preko, ali meni se pokazala još veća razlika, sa našim gasom, potrošnja do Mostara 12l na 100km, a sa ‚‚njihovim‚‚ 8.5l. S obzirom da meni ventil ne isključuje sipanje, nego staje 67.5l u bocu od 70l, mislim da ovo nije nemoguća misija.

      Comment

      • zoranbg
        CBC Senator XXL
        • 23.03.2005
        • 4098
        • Rooster's Hill , Beog
        • Grande Punto 1.2

        #4
        meni Corsa od 1000ccm na otvorenom trosi oko 6 litara a po gradu 8 .. tako da zavisi i od velicine motora,tezine auta i ushtelovanosti celog sistema.
        a zasto bi bilo cudno?...zar vam majstori nisu garantovali potrosnju do 20 % vecu nego na benzin?maxsimalno!!
        vecina automobila pa i starije konstrukcije ne prelazi 7-8 litara benzina na otvorenom ... ako je dobro namesteno znaci da ce trositi izmedju 8 i 9 do 10 na otvorenom .. i sta je tu cudno???
        pazite, prosla su vremena kad su majstori mogli da vas otkace sa pricom..."sto si stipsa Gas je dzabe KAKVE VEZE ima koliko trosi "

        prosla su ta vremena ,mora svi da se uozbilje i majstori i potrosaci...samo neznam kako da uozbiljimo prodavce Gasa ,da nam ne prodaju djubre i cist butan....!!
        i dokle vise drzava zmuri na Gas kao na gorivo!! .. niko zvanicno ne pominje cene gasa...,kao da nepostoji...neka bude koliko treba da bude..ali neka neko to kontrolise..kvalitet,cenu...itd.
        Lakota withdraw from treaties, declare independence from U.S.

        Comment

        • AreOut
          CBC Senator XXL
          • 22.07.2006
          • 590
          • Zabjelo

          #5
          Originally posted by Ladislav
          Ono sto jos moze da bude caka je i nepreciznost samog ventila za prekid tocenja. Ne zaustavlja on bas uvek na "80% straight", nego "tu negde". E sad, to kad si merio 8.8 mozda ti je prebacio tih 80% za malcice, a taj drugi put kad si merio 7.2 malo ti je podbacio ispod 80% i to je to.

          Ja uglavnom uvek sipam na istoj pumpi, a od poslednja dva puta kad sam dosao sa praznom bocom (vozeci na benzin) jednom je stalo okruglo 45, drugi put okruglo 46 litara.

          Ono... Naravno da se razlikuje i kvalitet plina kod nas i "kod njih", ali ipak mi se cini da je 7.2 litra /100Km sa prepunim autom "mission impossible".
          Ako vozi nekog lakseg cetvorocilindrasa zasto bi bilo nemoguce na otvorenom?
          http://www.youtube.com/watch?v=plxNfU-PA2c

          Comment

          • Dragan
            CBC Veteran
            • 18.09.2005
            • 184
            • U blizini Novog Sada

            #6
            Ne zalim se ja na potrosnju , dal je puno ili malo, nego na razlici u domacem i bosanskom gasu. Sto se tice MV striktno sam pazio(kad dodje do 80% pocne jako da tandrlja i uspori tocenje.) cim pocne tandrljanje belezim da je puna boca. A po mom iskustvu svaki ispravni MV uvek odradi svojih 80%, samo je pitanje da li vozac primeti razliku,Kad kazem ispravan MV mislim na onaj koji nije prepravljan , doradjivan. Neki MV zaustavi odma ,neki samo uspori tocenje , neki i uspori i lupa (kao moj), al uglavnom svaki javi kad napuni 80%.
            U Nedelju idem u Suboticu pa ce da padne novo merenje.
            P.S. Auto je Florida 1,3 efi

            Comment

            • Uča
              CBC Veteran
              • 24.01.2008
              • 168
              • Kruševac

              #7
              Prvi put na forumu

              Pozdrav svima!
              Po prvi put se priključujem razgovoru na neku od tema jer do sada to nikako nisam znao kako se to radi - nadam se da me razumete i da nije sramotno neznati! Moja iskustva sa plinom su bas takva kao i vaša. Opel 1.6i mi troši od 10l pa do 13l u gradskoj vožnji. Utvrdio sam da je razlika u kvalitetu plina, ali i u načinu vožnje. Pošto volim da špricnem papučicu gasa, potrošnja mi je odmah veća.
              Prvo: Ja sam uvek u pravu. Drugo: I kad nisam u pravu poštuje se prvo pravilo

              Comment

              • RANK
                CBC Senator XXL
                • 28.02.2007
                • 1635
                • Beograd
                • FIAT MAREA WEEKEND 1

                #8
                Originally posted by Dragan
                Ne zalim se ja na potrosnju , dal je puno ili malo, nego na razlici u domacem i bosanskom gasu. Sto se tice MV striktno sam pazio(kad dodje do 80% pocne jako da tandrlja i uspori tocenje.) cim pocne tandrljanje belezim da je puna boca. A po mom iskustvu svaki ispravni MV uvek odradi svojih 80%, samo je pitanje da li vozac primeti razliku,Kad kazem ispravan MV mislim na onaj koji nije prepravljan , doradjivan. Neki MV zaustavi odma ,neki samo uspori tocenje , neki i uspori i lupa (kao moj), al uglavnom svaki javi kad napuni 80%.
                U Nedelju idem u Suboticu pa ce da padne novo merenje.
                P.S. Auto je Florida 1,3 efi
                ispravan MV zaustavi tocenje. tacka. sve drugo nije ispravan MV.
                "dok ne probam lava, za mene je svinja kralj zivotinja!"

                Comment

                • bili
                  CBC Senator
                  • 13.11.2007
                  • 208
                  • NS

                  #9
                  Meni MV na OMV pumpi u NS nikad ne isključi već počne da prducka. Na drugim pumpama isključi bez problema.

                  Inače na toj OMV pumpi nisam nikad nikog video da mu MV isključi, samo počnu da se oglašavaju.

                  Da li to znači da su svim tim ljudima neispravni MV?
                  Da li je i moj novi Tomasseto neispravan, a na drugim pumpama radi?
                  Ili je tu nešto drugo u pitanju?

                  Možda bi neko od pumpadžija mogao da kaže koju reč na ovu temu, kod njih ipak prođe mnogo više vozila nego što je nas ovde.
                  VW über alles.

                  Comment

                  • *IvanT*
                    CBC Senator XXL
                    • 30.01.2005
                    • 3234
                    • Srbija, Beograd, Kara

                    #10
                    Ispravna pumpa za točenje gasa prekida dotok na prvi "udar" multiventila. Tri tačke...
                    http://www.lovatogas.co.rs

                    Comment

                    • deki-ascona
                      Bio nam je drug! RIP
                      • 10.04.2007
                      • 2118
                      • NI , Trosharina

                      #11
                      Najvise mrzim one sto stoje pored gasadzije dok sipa , dal da ih ne pokrade il da slusaju multiventil , uglavnom trose moje vreme jer posle moram da ih cekam da odu i plate. Kad bi svi to radili uvek bi nam trebalo po sat vremena na pumpi.
                      priznajte da vas sve nervira kad neko drugi to radi. E sad kad sami dodjete na red ...

                      P.S. ne cini nikome ono sto ne bi voleo da tebi cine (cuo sam,al ne znam cija je recenica)
                      Originally posted by Valent Vudriga
                      ovde je dnevnica 20e a ne satnica...
                      Kako netko vozi auto s takvom dnevnicom, to fizicki nije moguce.

                      Comment

                      • bili
                        CBC Senator
                        • 13.11.2007
                        • 208
                        • NS

                        #12
                        Sve dok pumpadžije ne budu malo više tehnički obrazovane stajaću pored njih sve vreme točenja, jer verujte nije mi bilo sve jedno kada su mi na gore pomenutoj pumpi (o čemu sam već pisao) u bocu od 53 nagurali 52 litre, a na zadnjem sedištu sitna deca.
                        VW über alles.

                        Comment

                        • ljube-kugla
                          CBC Senator XXL
                          • 04.05.2006
                          • 1531
                          • batajnica

                          #13
                          sigurno je razlika u hvalitetu,a i ne bi bila Srbija ako se ne bi muljalo na pumpama,svaka ruka malo prekrsti i dok meni naspu bude fush gorivo,i benzin i plin,staroi iskustvo corsa 1.2eco,menjao sam cesto pumpe i potrosnja je isla od 10-16L benzina,uglavnom gradska voznja,na otvorenom oko 8L,naspem na novootvorenoj pumpi bezolovni 98 super plus,auto je isao 80% bolje,mirnije radio i potrosnja je bila mesovita sa prilicno zivahnom voznjom i nije presla 8L,sledeci put opet naspem i na prvom paljenju mi upali zutu lampicu i poce da otresa,od tad nikad vise nije radio tako,sto znaci nova pumpa pravo gorivo i posle idu na isplativost,losije gorivo,vise trosi i kome nego pumpadzijama,(bez uvrede)
                          ko na nas krene iz mesta je naje&o
                          a sto nas je vise,jaci smo

                          Comment

                          • Srdjan
                            CBC Senator XXL
                            • 30.09.2004
                            • 2416
                            • Bajina Basta/Beograd

                            #14
                            Evo ja sam imao istu dilemu. Da li je moguce da je kod nas toliko losiji gas u odnosu na CG. Situacija je bila sledeca. Lancia Kappa 2.0 20v napunjen pun i krenuo put Crne Gore, posle nekih 400km napunjen i prosecna potrosnja na otvorenom lagane voznje je bila 11litara/100km. Odmah je bio povratak i nazad posle 400km prosecna potrosnja je bila 8litara/100km. Dakle tek onda mi je bilo jasno kakav je nas plin. Od tada i ne merim vise potrosnju..
                            Lancia Kappa 2.0 20v

                            Comment

                            • zoranbg
                              CBC Senator XXL
                              • 23.03.2005
                              • 4098
                              • Rooster's Hill , Beog
                              • Grande Punto 1.2

                              #15
                              mozda si na tamo imao vise uzbrdo a kad si se vracao nizbrdo
                              meni uvek isto trosi ..neznam..
                              Lakota withdraw from treaties, declare independence from U.S.

                              Comment

                              Working...
                              X