Trazim 100 litarsku bocu u dzepnom izdanju!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • swiftko
    CBC Početnik
    • 21.03.2005
    • 7
    • Beograd

    Trazim 100 litarsku bocu u dzepnom izdanju!

    Koliko sam razumeo citajuci o nacinu kako plin iz boce dospeva do isparivaca, posto nema pumpu, izvesna kolicina plina uvek ostaje na dnu rezervoara neupotrebljiva. Vazno mi je da znam kolika je tacno ta kolicina jer planiram da stavim toroidalnu bocu ali ne vecu od 32 l, na zalost. Pa posto se tankuje do 80% zapremine izgleda mi da cu cesto u red za plin kakve cesto vidjam na OMV pumpi kod Ade.

    U vezi s tim je i pitanje da li je potrosnja zavisna od pritiska tj. trenutne kolicine plina u rezervoaru jer sam nacuo da je bolje imati sto vecu bocu zbog manje potrosnje?!
  • sw.brick
    CBC Senator XXL
    • 09.10.2004
    • 8141
    • Beograd, barajevo-zemun
    • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

    #2
    potrosanj nema veze jer je pritisak uvek isti, i regulisanom radom isparivaca-reduktora.

    auto ne radi na pritisak u boci, niti moze.

    a postoje i gasni uredjaji koji imaju pumpu u rezervoaru samo su nesto skuplji, to nesto je dovoljno da zaboravis.
    volvo
    945 SE turbo lpg
    344 GL lpg

    Comment

    • Dora
      Nadzornik!!!
      • 24.10.2004
      • 17451
      • Novi Sad
      • FIAT

      #3
      Re: Trazim 100 litarsku bocu u dzepnom izdanju!

      Originally posted by swiftko
      U vezi s tim je i pitanje da li je potrosnja zavisna od pritiska tj. trenutne kolicine plina u rezervoaru jer sam nacuo da je bolje imati sto vecu bocu zbog manje potrosnje?!
      Potrošnja ne zavisi od veličine rezervoara. Komfor duže vožnje zavisi. Velike boce imaju manu u zimskom periodu da pri kraju imaju mali pritisak. Toroidni rezervoari imaju manu da su pljosnati pa gorivo lakše beži ispod cevčice kad je gorivo pri kraju.
      Sve u svemu to nije toliko preblem da bi se nešto značajno osetilo, više ti ovo pišem da bi prestao da se sekiraš što imaš mogućnost za mali rezervoar. U svakom slučaju nećeš vući 100 kola na zadnjem delu što je ipak prednost.
      Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

      https.autogas.rs

      Comment

      • Jovan HF
        CBC Veteran
        • 13.02.2005
        • 145
        • BGD-Karaburma

        #4
        Koliko sam razumeo citajuci o nacinu kako plin iz boce dospeva do isparivaca, posto nema pumpu, izvesna kolicina plina uvek ostaje na dnu rezervoara neupotrebljiva. Vazno mi je da znam kolika je tacno ta kolicina jer planiram da stavim toroidalnu bocu ali ne vecu od 32 l, na zalost. Pa posto se tankuje do 80% zapremine izgleda mi da cu cesto u red za plin kakve cesto vidjam na OMV pumpi kod Ade.
        Ako se stavi oreginalni multiventil za tu bocu kolicina plina koja ostaje je zanemarljiva, bitno je da cev od multiventila ode do samog dna boce to kazem zbog divljaka. A sto se tice tankovanja retko kad staje 80% jer se pritisci na pumpi razlikuju tako da staje nekad i do 100% sto nije preporucljivo. Plin iz boce izlazi dok ima plina tj. pritiska u njoj.

        Pozdrav!!!

        AUDI A3 1.8T-20V+CHIP
        www.lovatogas.co.yu

        Comment

        • zec
          CBC Senator XXL
          • 05.01.2005
          • 450
          • bgd

          #5
          Originally posted by jovan84
          Ako se stavi oreginalni multiventil za tu bocu kolicina plina koja ostaje je zanemarljiva, bitno je da cev od multiventila ode do samog dna boce to kazem zbog divljaka. A sto se tice tankovanja retko kad staje 80% jer se pritisci na pumpi razlikuju tako da staje nekad i do 100% sto nije preporucljivo. Plin iz boce izlazi dok ima plina tj. pritiska u njoj.

          Pozdrav!!!
          cekaj cekaj nisam bas razumeo! ako postoji taj multi ventil na vozilu da li on igra ulogu sigurnosnog ventila za punjenje boce? znaci ako je napunis vise od neke kolicine on se otvori i ispusti visak (recimo ako bocu zagrejes zgnjecis ili bilo sta drugo) ili mozda gresim?
          "If everything seems under control, you're just not going fast enough."

          Comment

          • Dora
            Nadzornik!!!
            • 24.10.2004
            • 17451
            • Novi Sad
            • FIAT

            #6
            Originally posted by zec
            cekaj cekaj nisam bas razumeo! ako postoji taj multi ventil na vozilu da li on igra ulogu sigurnosnog ventila za punjenje boce? znaci ako je napunis vise od neke kolicine on se otvori i ispusti visak (recimo ako bocu zagrejes zgnjecis ili bilo sta drugo) ili mozda gresim?
            Ne, on ima jednu funkciju medju ostalima da spreči pinjnje boce više od 80 procenata. To ne funkcioniše iz mnogih razloga uvek a njčešće je neispravna pumpa gde se toči.

            Ako se napuni više on neće ispustiti višak gasa. Za to je zadužen jedan drugi njegov deo koji se zove sigurnosni ventil. On će reagovati na pritisak od 30 bara i ispustiti višak pritiska u atmosferu. Puna boca na normalnoj temperaturi nikad nema taj pritisak.
            Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

            https.autogas.rs

            Comment

            Working...
            X