Problem sa paljenjem na gas kad je motor haldan

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • bigfoot
    CBC Senator
    • 13.04.2005
    • 224
    • Lower Hutt, New Zealand

    Problem sa paljenjem na gas kad je motor haldan

    Kao prvo pozdrav svima, jer sam ovde prvi put. Imam jedno pitanje za vas.
    Na floridi sa elektronskim sauhom i Lovatom gas uredjajem imam problem sa paljenjem kad je motor hladan. Znaci kada se motor ohladi skroz, prvo jutarnje paljenje, ja moram da rucno dodam gas (crveno dugme na komadnom modulu pored volana). Kasnije kad se motor zagreje auto se pali samo na kljuc i to odmah.
    Ono sto mene zbunjuje to sto u toku voznje sauh radi kako treba, ali prilikom ovog prvog paljenja ne radi nikako. Moj kolega koji je ugradio na istom mestu gas, u ladu koja ima rucni sauh, samo podigne sauh u upali auto bez pritiskanja onog "crvenog dugmeta". Znaci mene interesuje da li to tako treba da radim prilikom paljenja ili nesto nije dobro uradjeno?
    “Alfa Romeo is something special. It occupies a place apart...It is a way of life...”
  • zoranbg
    CBC Senator XXL
    • 23.03.2005
    • 4098
    • Rooster's Hill , Beog
    • Grande Punto 1.2

    #2
    zdravo.
    koliko ja razumem tebi je sve uredu.
    1.ti sauk nemozes da povuces jer je elektronski,sam se povlaci.
    2.ako za prvo paljenje treba da stisnes gas sauk(crveno dugmence),i to je normalno.neki cak moraju da ga stisnu svaki put kad se motor bar malo ohladi.
    3.vazno je da ti znas kako da ga upalis svaki put,to jest da imas Svoj metod.i da to radi.
    Lakota withdraw from treaties, declare independence from U.S.

    Comment

    • zoranbg
      CBC Senator XXL
      • 23.03.2005
      • 4098
      • Rooster's Hill , Beog
      • Grande Punto 1.2

      #3
      Jeli prijatelju ,koliko si platio tu floridu,jel fabricki gas i klima?
      koliko trosi?
      jesi generalno zadovoljan?
      Lakota withdraw from treaties, declare independence from U.S.

      Comment

      • bigfoot
        CBC Senator
        • 13.04.2005
        • 224
        • Lower Hutt, New Zealand

        #4
        Sto se tice auta ja sam zadovoljan, jer je ovo bila serija 1.3CW Buissenes za izvoz, tako da posle 30.000km za auto imam samo reci hvale,samo da ga ne ureknem . Potrosnja plina je 10.5l u gradu a na otvorenom 8l. Nikad me nije nigde ostavila, paljene na benzin je fenomenalno, ovaj automatski sauh radi super, menjac radi odlicno cak ubacuje u prvo u toku voznje bez problema. Ok naravno da ima mane, a najveca joj je sto je Zastava jer uvek ima nekih glupih sitnih kvarova.
        Klimu je imala ali je izvadjena prilikom kupovine jer ovo auto kupila moja firma a ja sam je dobio po "veoma dobrim uslovima i cenom" nakon testiranja. Da sam trebao da puknem punu cenu dobro bih se razmislio, ali mislim da ne bi pogresio i da sam platio punu cenu jer tesko bih nasao dobrog polovnjaka za te pare, a bilo sta novo je duplo skuplje. Ali najbitnije da ako postoji mogucnost testiranja auta jer kvalitet Zastave itekako zavisi od primerka do primerka.

        Inace imam jos jedno pitanje u vezi paljenja. Sad kad je hladno ponovo izjutra (ispod 10C) desava mi se da cak ni sa pritiskom na crveno dugme auto nece da upali na plin pa moram da prebacim na benzin!!! Jel to crveno dugme treba pritiskati samo kada se da kontakt a ne u toku verglanja, ili obrnuto ili nesto trece?
        “Alfa Romeo is something special. It occupies a place apart...It is a way of life...”

        Comment

        • Dora
          Nadzornik!!!
          • 24.10.2004
          • 17451
          • Novi Sad
          • FIAT

          #5
          Originally posted by bigfoot
          Inace imam jos jedno pitanje u vezi paljenja. Sad kad je hladno ponovo izjutra (ispod 10C) desava mi se da cak ni sa pritiskom na crveno dugme auto nece da upali na plin pa moram da prebacim na benzin!!! Jel to crveno dugme treba pritiskati samo kada se da kontakt a ne u toku verglanja, ili obrnuto ili nesto trece?
          Ako stiskaš dugme bez kontakta nema efekta. U principu to zavisi od raznih faktora, ali je bitno da ne držiš dugo to dugme jer će naduvati gasa u granu pa će još teže upaliti. Temperatura oko 10 ne bi trebala da zahteva saug na gasu (crveno dugme). Nisi napisao da li si menjao skoro gasni filter i kakav je vazdušni.
          Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

          https.autogas.rs

          Comment

          • bigfoot
            CBC Senator
            • 13.04.2005
            • 224
            • Lower Hutt, New Zealand

            #6
            Ja sam gas ugradio pre nekih mesec ipo, tako da sto se tice filtera trebalo bi sve da je ok jer sam tada promeni i vazdusni filtar. Znaci i na temperaturi oko 10, a kad je motor skroz hladan nakon stajanja vise od 3 sata, auto bi trebalo da pali bez sauha za gas (crveno dugme), jer ako je tako onda mi ovi nisu dobro ugradili gas?
            “Alfa Romeo is something special. It occupies a place apart...It is a way of life...”

            Comment

            • vivicav
              CBC Član
              • 12.04.2005
              • 72
              • Pancevo

              #7
              Čim upali hladna, jel radi ravnomerno ili radi sa sitnim "dahtanjem". Ako radi sa "dahtanjem" probaj da malo redukujes protok na isparivaču (ler) ili na dovodu - reglažnom elementu prema karburatoru jer mi se čini da ti imaš prebogatu smešu. Ja sam cele zime palio na plin bez sauha (crveno dugme), s tim da uvek drzim malo pritisnutu pedalu gasa jer automatski sauh zatvori leptirove i samo oteža startovanje. Inače, imam isti auto samo u varijanti In.
              Yeah
              http://img285.imageshack.us/img285/3192/plin0tv.gif

              Comment

              • bigfoot
                CBC Senator
                • 13.04.2005
                • 224
                • Lower Hutt, New Zealand

                #8
                Sto se tice "dahtanja" kad upali hladna, to mi se prvenstveno zimus desavalo na benzinu. Cak i posle ponovnog stelovanja karburatora, prilikom paljenja hladnog auta dok je napolju minus (ili oko 0C), auto dahce dok se ne zagreje pa prestane nakon jednog minuta. Ali kad uspem da auto upalim na plinu dok je napolju hladno ja nisam priometio da mi je dahcao, da budem iskren nisam ni pokusavao da ga palim ispod 5C, jer po preporuci ne treba da se pali auto na plin kad je hladno zbog membrane isparivaca.
                Ali probacu ovu caku da ga upalim sa malo pritisnutim gasom, jer to nikada nisam pokusao, uvek sam slanjao nogu sa pedale gasa prilikom verglanja (navike zbog benzina i odlicnog paljenja na njemu )

                Kazi mi kolika ti je sada maksimalna brzina na auto putu sa plinom, jer meni skoro i da nece preko 145km/h?
                “Alfa Romeo is something special. It occupies a place apart...It is a way of life...”

                Comment

                • sw.brick
                  CBC Senator XXL
                  • 09.10.2004
                  • 8141
                  • Beograd, barajevo-zemun
                  • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                  #9
                  uvek sam slanjao nogu sa pedale gasa prilikom verglanja (navike zbog benzina i odlicnog paljenja na njemu )
                  onda si i na benzin pogresno startovao motor koji ima karburator. uvek tokom dana se karburatorski motor pali sa pritisnutom pedalom gasa oko 1/3, vec decenijama jer tako karburator radi.

                  samo pri povucenom cooku, ili automatskom kada se jednom pritisne pedala gasa do kraja, nije nuzno tokom verglanja stisnuti malo gas ali je i tu vrlo pozeljno.

                  inace, sve Zastave koje sam vozio (jedno 10tak komada) su imale katastrofalno paljenje na benzin, odmah iz fabrike, i uvek je morala da se pritiska pedala gasa uz povlacenje coka i po pravilu tek posel 3-4 paljenja motor se nekako stabilizuje i prestane da gasi sam od sebe.
                  rekli su mi da se radi o konstrukcionim greskama i da to "tako mora jer je Zastava, a sta bi vi hteli" od strane fabrickog servisera i majstora u KG, u samoj fabrici.

                  mislim, da se treba pomiriti sa time da Jugo i Zastavini motori nikada nece ispravno raditi odmah od samog starta i ako uopste mozete da upalite auto zimi, nista ne dirajte jer je i to vec zavidan uspeh.

                  bez zezanja, ako moze da se vozi, ja ne bih nista dirao jer se lako dogodi da motor uopste nije u stanju da upali.

                  ako se prica o KG ugradnji odnosno Zastavinim pokusajima ugradnje gasa, ono sto sam video na sajmu na oglednim primercima je nazalost toliko lose ugradjeno i zastarela oprema za jedan novi auto da je sramota da se uopste tako nesto javno prikazuje, pa jos na sajmu.
                  volvo
                  945 SE turbo lpg
                  344 GL lpg

                  Comment

                  • zoranbg
                    CBC Senator XXL
                    • 23.03.2005
                    • 4098
                    • Rooster's Hill , Beog
                    • Grande Punto 1.2

                    #10
                    brick,nije bas tako.imao sam juga 10 god i sa 45 i sa 55 motorom.palio mi je kao mina,narocito 55 jer je imao elektronsko paljenje.i na gas i na benzin.
                    bez obzira na vremenske uslove.
                    Lakota withdraw from treaties, declare independence from U.S.

                    Comment

                    • sw.brick
                      CBC Senator XXL
                      • 09.10.2004
                      • 8141
                      • Beograd, barajevo-zemun
                      • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                      #11
                      sta da ti kazem, ja nisam posedovao ali sam koristio pocevsi od 10km na satu, jedno 10tak Juga 55, Juga 101 i Jugo Poly svi sa 55 konja motorom i naravno elektronskim paljenjem i niti 1 (jedan jedini) nije nikada upalio iz prve. uvek kao upali, pa se zagrcne pa ugasi, pa onda opet upali, mozda pocne da radi nekako, jedva ili se najcesce opet ugasi.

                      e onda iz treceg ili cetvrtog pokusaja ipak upali ali i tada motor nema nikakvu snagu, mora da se saceka bar 10 sekundi da bi moglo normalno da se vozi.

                      da ne pricam o silnim problemima da se Jugo posle voznje parkira, padne kisa i onda vise ne moze da upali ni pod razno vec sledi slepovanje ili magija i jako puno verglanja ( ne upali uvek, nema pravila).


                      uglavnom, moja iskustva su da niti jedan Jugo nije nikada radio na ispravan nacin kao sto rade neki drugi automobili, da ih ne imenujem sada.

                      bilo je i Juga Koral, i Jugo CL, i Jugo Ciao, i Jugo Amerika ( sa satom u miljama, taj je bio jos i najbolji ) i svi ti razni modeli su bili problematicni a svi su uvek bili novi i kupovani na raznim mestima.
                      nekoliko komada direktno u KG sa fabrickog placa i opet nisu ispravno radili.

                      zao mi je, ja nisam imao sanse da upoznam Jugo koji ispravno radi sto se tice motora.
                      volvo
                      945 SE turbo lpg
                      344 GL lpg

                      Comment

                      • Dora
                        Nadzornik!!!
                        • 24.10.2004
                        • 17451
                        • Novi Sad
                        • FIAT

                        #12
                        Originally posted by brick
                        [ako se prica o KG ugradnji odnosno Zastavinim pokusajima ugradnje gasa, ono sto sam video na sajmu na oglednim primercima je nazalost toliko lose ugradjeno i zastarela oprema za jedan novi auto da je sramota da se uopste tako nesto javno prikazuje, pa jos na sajmu.
                        Šteta što nisi bio na ono savetovanju o gasu da vidiš i čuješ uživo priču kako je to hit hitova sa sve slajdovima gde se iz aviona vidi kako je isparivač postavljen totalno bez potrebe dva metra od motora.
                        Zato su sve dali na razvoj miksera kako bi dobili istu snagu kao i na benzinu mada su pokazali dijagrame sa motorne kočnice gde je to sve već postignuto. Naime ja nisam primetio neku bitnu razliku izmedju benzinskog i gasnog dijagrama. Mislim, smešni su ali nas hebu u mozak već decenijama.
                        Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                        https.autogas.rs

                        Comment

                        • bigfoot
                          CBC Senator
                          • 13.04.2005
                          • 224
                          • Lower Hutt, New Zealand

                          #13
                          Znaci kad palim na benzin uvek prvo stisnem papucicu do kraja i potom palim bez pritiskanja na papucicu. To mi je podosta majstora reklo za to, i cak sta vise ako pritisnem papucicu prilikom verglanja mnogo teze upali. A ovako pali ko dinamit, i sto se toga tice prezadovoljan sam.

                          Sto se tice plina, nije Zastavina ugradnja, ako kazete da ako radi bilo koja kombinacija u vezi paljenja, da onda nista da ne diram, nema mi druge osim da vas poslusam
                          “Alfa Romeo is something special. It occupies a place apart...It is a way of life...”

                          Comment

                          • zoranc
                            CBC Senator XXL
                            • 31.03.2005
                            • 1313
                            • Beograd
                            • AR 147

                            #14
                            Originally posted by bigfoot
                            da budem iskren nisam ni pokusavao da ga palim ispod 5C, jer po preporuci ne treba da se pali auto na plin kad je hladno zbog membrane isparivaca.
                            Ne znam kako i koliko hladnoća kako utiče na membranu pri paljenju ali sam bez problema palio i na -10, malo iskustva i dobar akumulator i Lada Samara
                            Moj najlošiji dan na pecanju je bolji od najuspešnijeg dana na poslu

                            Comment

                            • sw.brick
                              CBC Senator XXL
                              • 09.10.2004
                              • 8141
                              • Beograd, barajevo-zemun
                              • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                              #15
                              Šteta što nisi bio na ono savetovanju o gasu da vidiš i čuješ uživo priču kako je to hit hitova sa sve slajdovima
                              uh ah, ha ha ))))

                              jeste da mogu da budem sasav, ali da bi njih slusao neko bas treba da mi ponudi dobar motiv.

                              salu na stranu, srecom tocak istorije radi svoje, takvi tipovi i ideje definitivno su blizu muzeja i jos vrlo malo i takve nebuloze ce moci da prolaze negde u nekom zabacenom zabavistu ili u cirkusu a mi cemo konacno posle mnogo decenija biti pocasceni aktuelnim tehnickim normama i u tom domenu auto biznisa.

                              Zastava je vec cak i kod nas prestala da bude najcesci registrovani auto u statistici sto je dobar znak da teg na vagi pocinje da preteze na drugu stranu.

                              recimo da sam optimista da ce iz KG za najkasnije 30 meseci izlaziti ili moderan auto evropskog tipa u smislu standarda ili nece nista izlaziti na temu auta.

                              mene je svojevremeno jedan od bivsih sefova Zastave ubedjivao jer je verovao u to duboko, da na primedbu sto iz fabrike izlaze auti koji su prjavi, nekompletni ili sa nedotegnutim srafovima kao odgovor bio cvrsto- krive su sankcije. ako je to jedan dugogodisnji sef mogao privatno da veruje to mi govori koliki je ponor u glavama tamosnjih ljudi.

                              srecom, u KG se nalazi jedan rekao bih vrlo iskusan i sposoban menadzer koji poznaje biznis (mislim na bivseg prvog coveka GeneXa Mikija Savicevica) pa mi je to podloga za optimizam oko Zastave.

                              samo da ih vlast pusti niz vodu, i sve ce se samo vrlo brzo razresiti.

                              ali, eto sto sam propustio na tom savetovanju ti si verno preneo. haug
                              volvo
                              945 SE turbo lpg
                              344 GL lpg

                              Comment

                              Working...
                              X