TNG u ALFI JTS

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • jts2.0
    CBC Član
    • 16.12.2006
    • 66
    • Beograd, Banovo Brdo

    TNG u ALFI JTS

    Nedavno sam boravio u ITALIJI i imao sam priliku da se vozim u alfi 156 koja ima jts motor od 2000 ccm i 166 ks.To i nije nista znacajno(i ja takvu istu imam) ali ova ima ugradjen lovatov uredjaj za plin.Radi se o sekventu i njegov vlasnik ga je ugradio u Alfu jos prosle godine.Auto posto dobro poznajem vozio sam i sam i ide fantasticno.Ono sto zelim da pitam Doru je: Ocemu se radi kad tvrdite da u notore sa osiromasenom snesom(a to je definitivno JTS) NE MOZE da se ugradi plin?
    Cak i na internetu moze da se nadje demo voznja JTS koji ide na tng.Prijatelj ciji sam auto vozio mi je pokazao i racun od ugradnje na kome je cifra od 900.-evra.Auto vozi rekao sam vec godinu dana i nije imao bilo kakvih problema u voznji.Sta je razlog da u Srbiji niko ne ugradjuje u motore sa osiromasenom smesom uredjaje za plin.Cak i prica da je to nenormalno skupo pada u vodu jer sam svojim ocima video cenu od prosle god.Iz njegove price zakljucio sam da on nije jedinstven slucaj i da ima mnogo vozila sa ovakvim motorom koji idu na tng.


    Poruku izmenio: *IvanT*
  • uglavnom.bezopasni
    - 42 -
    • 03.02.2005
    • 2235
    • Novi Sad

    #2
    Da li ti je rekao i koliko mu benzina troši kad vozi na plin, pa ću onda uz pomoć kolega sa foruma probati da ti objasnim dalje...

    Ukratko (skoro bukvalan prevod sa italijanskog): Ecu dedicated optimized on the specific injection in order to guarantee performances and emergency strategies aimed for the safeguard of the injectors benzine.

    Što znači da se za svaki tip vozila pravi poseban program, to znači veće troškove za uvoznika (nema daj mi 1000 kompleta) pa da prođe povoljnije, pa carina, pa porez... znaš ti to samo se praviš
    Fifteen years of research he'd filed from one planet alone and they'd cut it to two words. "Mostly Harmless."
    11.04. 0:12 #2
    Rule #51: Sometimes — You're Wrong!

    Comment

    • Dora
      Nadzornik!!!
      • 24.10.2004
      • 17451
      • Novi Sad
      • FIAT

      #3
      Pa sad, niko niej tvrdio da nije moguće nego od ovih uvoznika što ja kupujem niko to ne uvozi, pa je prema tome nemoguće. Da li se nešto u poslednje vreme promenilo nemam pojma.
      Znajući kakvu podršku imamo od uvoznika ili od fabrike, ja se lino ne bih još u to upuštao.


      Cena je takva kakva je nama rečena kad smo se raspitivali, nemoj zaboraviti da Italija daje milione evra u fond za donaciju ko ugradi TNG ili CNG svejedno, tako da ta suma može biti polovina od stvarne cene.
      Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

      https.autogas.rs

      Comment

      • jts2.0
        CBC Član
        • 16.12.2006
        • 66
        • Beograd, Banovo Brdo

        #4
        Originally posted by uglavnom_bezopasni
        Da li ti je rekao i koliko mu benzina troši kad vozi na plin, pa ću onda uz pomoć kolega sa foruma probati da ti objasnim dalje...

        Ukratko (skoro bukvalan prevod sa italijanskog): Ecu dedicated optimized on the specific injection in order to guarantee performances and emergency strategies aimed for the safeguard of the injectors benzine.

        Što znači da se za svaki tip vozila pravi poseban program, to znači veće troškove za uvoznika (nema daj mi 1000 kompleta) pa da prođe povoljnije, pa carina, pa porez... znaš ti to samo se praviš
        Ni u jednom trenutku mi nije spomenuo da auto paralelno trosi i benzin tako da taj podatak ne znam! Znaci da jedino sto mogu da uradim je kao nekada davno da se zaputim kolima u Italiju i tamo da mi serviseri ugrade taj uredjaj!?Na zalost jos smo daleko od EVROPE!Prilicno zalosno, zar ne?

        Comment

        • Dora
          Nadzornik!!!
          • 24.10.2004
          • 17451
          • Novi Sad
          • FIAT

          #5
          Ne moraš da se zaputiš, dovoljno je da napišeš mail nekom proizvodjaču ili servisu, navedeš auto i pitaš za cenu.
          Da ti skratim pola posla nemoj pisati proizvodjaču jer će te uputiti na lokalnog dilera.
          Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

          https.autogas.rs

          Comment

          • jts2.0
            CBC Član
            • 16.12.2006
            • 66
            • Beograd, Banovo Brdo

            #6
            Ok pokusacu! Hvala Doro.

            Comment

            • Dora
              Nadzornik!!!
              • 24.10.2004
              • 17451
              • Novi Sad
              • FIAT

              #7
              Javi i ovde ako nešto bude. I da zaboravih, zbog specifičnih dizni mora malo i benzina da troši inače bi se spržile a skuope su. Zato je pisan softver za svaki tip automobila posebno, to jest ne softver ali parametri.

              Meni će to biti zanimljivo da radim kad bude univerzalni softver koji ja podešavam kako želim. Ovako je prevelika odgovornost, ono pošalju ja uradim neko da pare i posle ako gecrkne nešto mene za gušu a njima lepo
              Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

              https.autogas.rs

              Comment

              • sw.brick
                CBC Senator XXL
                • 09.10.2004
                • 8141
                • Beograd, barajevo-zemun
                • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                #8
                Ni u jednom trenutku mi nije spomenuo da auto paralelno trosi i benzin tako da taj podatak ne znam
                a da li si ga pitao ?

                podatak je da takav tip motora, trosi sekvencijalno benzin pa LPG pa benzin pa LPG itd...
                volvo
                945 SE turbo lpg
                344 GL lpg

                Comment

                • jts2.0
                  CBC Član
                  • 16.12.2006
                  • 66
                  • Beograd, Banovo Brdo

                  #9
                  Originally posted by sw.brick
                  Ni u jednom trenutku mi nije spomenuo da auto paralelno trosi i benzin tako da taj podatak ne znam
                  a da li si ga pitao ?

                  podatak je da takav tip motora, trosi sekvencijalno benzin pa LPG pa benzin pa LPG itd...
                  ne nisam ga pitao jer za to nisam znao ako je tako onda se pitam da li je takav sistem uopste isplativ????

                  Comment

                  • Srdjan
                    CBC Senator XXL
                    • 30.09.2004
                    • 2416
                    • Bajina Basta/Beograd

                    #10
                    Cekaj, jel taj sistem komplikovan zbog toga sto motor radi na osiromasenoj smesi ili sto ce dizne da crknu ako ne prolazi benzin kroz njih? Hoce li neko malo ozbiljnije da objasni sta je problem sa ovakvim tipom motora?
                    Lancia Kappa 2.0 20v

                    Comment

                    • Dora
                      Nadzornik!!!
                      • 24.10.2004
                      • 17451
                      • Novi Sad
                      • FIAT

                      #11
                      Ti motori rade kao dizeli, imaju vazduha koliko hoćeš a gorivom se dozira snaga i obrtaji. To je jedan problem za plin i zato treba poseban softver koji zna da radi isto to. Drugi problem su same benzinske brizgaljke jer se hlade sa benzinom. I sa ovima što su u grani ima problema ali posle dosta kilometara no one su daleko od stvarne temperature. Kod JTS-a i srodnih mašina nalaze se u nejvećoj temperaturi i hlade se benzinom. Zato moraju da povremeno brizgaju benzin a zaustave plin ili prave kombinaciju oba goriva. I zato mora biti softver koji to zna da radi.
                      Iz tog razloga ne bih da budem pokusni zeka, bio sam jednom i koštalo je dosta novaca, posle svi peru ruke a majstora za gušu
                      Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                      https.autogas.rs

                      Comment

                      • Dzoni_mkv
                        CBC Senator XXL
                        • 29.04.2007
                        • 875
                        • Kraljevo, Pinsk-Belorusija

                        #12
                        Ok, a kolika je potrosnja tako konvertovanog auta, naravno benzina? Da li prave kombinaciju oba goriva ili sekvencijalno jedno pa drugo?predpostavljam da ima i prvih i drugih, ali koji je vise u uoptrebi?
                        You tried your best and failed miserably. The lesson is: never try.

                        Comment

                        • uglavnom.bezopasni
                          - 42 -
                          • 03.02.2005
                          • 2235
                          • Novi Sad

                          #13
                          Od informacija koje postoje na net-u kreće se od 1-2% za Vialle LPI do 15-20% za neke obične sisteme sa isparivačem, ali je tolika i razlika u ceni uređaja.

                          Ako kolega sa početka priče može da kontaktira italijane za konkretne informacije iz upotrebe...
                          Fifteen years of research he'd filed from one planet alone and they'd cut it to two words. "Mostly Harmless."
                          11.04. 0:12 #2
                          Rule #51: Sometimes — You're Wrong!

                          Comment

                          • dranix
                            CBC Senator XXL
                            • 04.10.2004
                            • 3079
                            • Antwerpen/Belgium
                            • Saab 9-3

                            #14
                            Ja uopste ne vidim neku veliku logiku da se to radi na tim motorima.
                            Cisto sumnjam da je dovoljno da prodje samo recimo 20% benzina kroz dizne. U slucaju da se trosi znatna kolicina benzina ne vidim svrhu da se komplikuje zivot bocom i svom tom veoma skupom skalamerijom.
                            Na kraju krajeva to je ipak Alfa a sve one ipak obozavaju benzin u principu.
                            Taj motor je VEC predvidjen da stedi gorivo a neko bi jos i da stedi novac.
                            Bas previse.

                            Comment

                            • gorky
                              CBC Senator XXL
                              • 08.06.2007
                              • 860
                              • Vojvodina,Kikinda

                              #15
                              ja uskoro idem na seminar baš u vezi sa ugradnjom gasa u ove motore pa ću vam preneti iskustva,imam neke informacije koje baš nisam uklavirio najbolje pa ne bih da lupetam,naročito sam skeptičan što je seminar odlagan nekoliko puta...

                              Comment

                              Working...
                              X