može kod nas,ima opreme,cena je do 1500 za recimo TFSI,cuo sam se sa covekom koji vozi skodu i kaže da radi odlično
TNG u ALFI JTS
Collapse
X
-
-
Nije plaćena članarina a nikad da stignem
Comment
-
-
Kod nas je slična cena, kao kod komšija.
Potrošnja je sasvim zadovoljavajuća, ali nije napisao koliko je još benzina potrošio, na ovih 9,2l gasa.
Comment
-
-
TNG u ALFI JTS
Evo kako to sve izgleda,sa brc opremom.
http://www.brc.it/public/Depl%20SDI%20T ... 1%20IT.pdf
Comment
-
-
TNG u ALFI JTS
Originally posted by *IvanT*Kod nas je slična cena, kao kod komšija.
Potrošnja je sasvim zadovoljavajuća, ali nije napisao koliko je još benzina potrošio, na ovih 9,2l gasa.
Sta kazete Doro i Ivane na ovaj link(prethodni)
Comment
-
-
Neznam koliko pratite forum, ali mi smo o ovome pisali još pre 2 godine. Sam uređaj za motore sa direktnim ubrizgavanjem bezina je isti kao i za sve motore sa ubruzgavanjem (nadam se da pravite razliku između direktnog ubrizgavanja i ubrizgavanja) , samo je razlika u softveru koji kontroliše gasni uređaj. Najveći problem je odrediti tačnu količinu benzina koja mora da prođe kroz brizgače, kako oni ne bi stradali brže nego što je normalno. Uređaji postoje već dovoljno dugo da se zna da benzinski brizgači ipak stradaju dosta brže nego što je deklarisano.
Po meni to još uvek nisu prihvatljiva rešenja za dugotrajnu eksploataciju. Svi su izbacili uređaje i cilj im je samo da se pojave na tržištu sa novim sistemom, a ne da imaju pravo rešenje. Ipak treba sačekati još malo.
Comment
-
-
Jel glupo pitanje, kada bih pitao da li moze da se benzinski brizgaci izbace i da se na njihovo mesto stave oni za plin? Da auto uopste ne koristi benzin kao pogonsko gorivo?Ili je ovo u domenu teorije?
Lancia Kappa 2.0 20v
Comment
-
-
Drugačije drajvere za upravljanje radom koriste benzinski od gasnih brizgača. Nije nemoguće, pisao je o tome NickRP...
Comment
-
-
Originally posted by *IvanT*Neznam koliko pratite forum, ali mi smo o ovome pisali još pre 2 godine. Sam uređaj za motore sa direktnim ubrizgavanjem bezina je isti kao i za sve motore sa ubruzgavanjem (nadam se da pravite razliku između direktnog ubrizgavanja i ubrizgavanja) , samo je razlika u softveru koji kontroliše gasni uređaj. Najveći problem je odrediti tačnu količinu benzina koja mora da prođe kroz brizgače, kako oni ne bi stradali brže nego što je normalno. Uređaji postoje već dovoljno dugo da se zna da benzinski brizgači ipak stradaju dosta brže nego što je deklarisano.
Po meni to još uvek nisu prihvatljiva rešenja za dugotrajnu eksploataciju. Svi su izbacili uređaje i cilj im je samo da se pojave na tržištu sa novim sistemom, a ne da imaju pravo rešenje. Ipak treba sačekati još malo.
HVALA NA STRPLJENU SVIMA KOJI SU CITALI SVE OVO .NISAM IMAO NAMERU NIKOGA DA SMARAM
Comment
-
-
1. Ako pratiš forum od starta, onda obavezno isključi CL dok kucaš poruke, zato što nema razloga za takvim tonom.
2. Nevidim zašto si se našao prozvanim u mom postu, bar nisam imao nameru da napišem bilo šta u tom kontekstu.
nadam se da pravite razliku između direktnog ubrizgavanja i ubrizgavanja
Što se ugradnje tih uređaja tiče, siguran sam da neću ugraditi nijedan dok se ne pojavi 100% proverena varijanta. Netrebaju mi mušterije koje "vise" u servisu, tako da mi je apsolutno svejedno, da li će to biti BRC, PRC ili bilo koji drugi uređaj.
BTW
Da li stvarno misliš da se softver uvozi?
Comment
-
-
Re: TNG u ALFI JTS
[quote=jts2.0]Originally posted by "*IvanT*":34qjnjigKod nas je slična cena, kao kod komšija.
Potrošnja je sasvim zadovoljavajuća, ali nije napisao koliko je još benzina potrošio, na ovih 9,2l gasa.
Sta kazete Doro i Ivane na ovaj link(prethodni)[/quote:34qjnjig]
Ja mogu da kažem samo jedno, svako malo se pojavi neki nvo savremeniji Veniš koji pravi od belog baš belo, isto tako i neki novi Ariel ili pasta za zube i u tu se navede kako je to revolucija u odnosu na ostale a posredno i na njihov proizvod te vrste.
U prevodu na srpski poslovni jezik to znači otprilike ovo...
Kupite sad naš najnoviji proizvod a onaj prethodni gde smo vas zjebali da je najbolji sa neponovljivom formulom zaboravite kao što ćete zaboraviti i ovaj kad utvrdimo da ima bolja formula i od ove.
JTS, ja znam da ti žarko želiš da ugradiš gas u tu Alfu ali moraš da shvatiš da smo mi (neki od nas) platili školu i to dobru zbog verovanja u prethodnu formulu pa sad nam nije baš nužno da je opet plaćamo.
Sve se prati pa i napredovanje tih sistema, isto tako imamo internet i čitamo koješta, sveža tema ti je za Voltran, pogledaj malo, tamo je moje lično iskustvo sa tim uredjajem koji je proglašen za uredjaj godine u Britaniji, sve sam pročitao i odlučio da probam. Jedan probao pa se ....
Niko ovde nije protiv ugradnje plina u bilo koji auto, to nam je posao i voleo bih da svi automobili idu na plin, čisto radi naše zarade ali to nije ralno a ni potrebno. Stvar prestiža je davno prevazidjena i nema potrebe da se eksperimentiše bar en na tvojoj koži. Ako ti srkne nešto uhvatićeš za gušu onog kome si dao pare, tako i treba. Problem nastaje kad taj kome si dao pare nema više koga da uhvati za gušu.
Venturi postoji par hiljada godina i opet pravi probleme iako postoji ovaj forum (sarkazam) gde je sve objašnjeno, doživljeno, vidjeno i slikano za dokumentaciju. Sekvencijalni postoji znatno kraće u tom kontekstu ali isto važi za dokumentaciju i probleme.
Zašto sumnjaš da je isti mehanizam i za taj sistem, odjednom je izmišljeno nešto bezgrešno?
To se desilo pre 2000 i neku godinu, sumnjam da će uskoro da se ponovi....
Comment
-
Comment