speedplus, sve i da ovo kojim slucajem i ide na fsi/jts, trebao bi ti veliki pritisak gasa na diznama da bi brizgao u cilindar direktno (kod gdi-a pritisak benzina ide od 50 bara pa navise..)
zasto veliki pritisak ? zato sto kad bi brizgao samo u fazi u****vanja to je jako malo vremena da ubacis dovoljnu kolicinu gasa, pa se brizganje nastavlja i u fazi kompresije.
odakle ti toliki pritisak gasa bez pumpe ?
takodje kod brizganja direktno u cilindar bilo gasa bilo benzina potrebno je da sistem radi sa varijabilnim pritiskom goriva, opet zbog suvise kratkog intervala ubrizgavanja, pa za vecu/manju snagu se respektivno mora menjati i pritisak
druga je prica kod postojecih sistema za JTS, kod njih se i dalje gas brizga U GRANU ne u komoru, pa rade sa standardnim pritiscima gasa
Ale, u potpunosti se slažem sa tvojim tekstom.Ali nemogu više da ponavljam da nisam reko da je to funkcionalno na direktnom ubrizgavanju.
Ako Rank i dalje ne shvata o čemu pričam,onda džaba napunismo stranicu.
Originally posted by speedplus
Evo jedne novine na polju direktnog ubrizgavanja
Opet su Italiani uzeli loptu,prakticno sa ovim sistemom nema potrebe za mixom benzina dok se vozi na plin.Naravno,jos se ne zvoni na sva zvona,mada sobzirom da je kako kazu proizvod revolucionaran,trebalo bi biti malo vise galame,ako je sve istina kao sto kazu.
Ja upravo o tome govorim, ali izgleda da je bitnija jedna sumnjivo prevedena recenica nego kompletno objasnjenje i ono sto se na slikama vidi.
Ne radi se uopšte o jednoj sumnjivo prevedenoj rešenici,već o tekstu koji govori da se taj uređaj može koristiti kako na klasičnim sistemima ubrizgavanja tako i na sistemima direktnog ubrizgavanja.I još se dodaje da je jedini uređaj koji ne radi u sprezi sa benzinom(kao kod BRC,TARTARINI ...),već da se 100% oslanja samo na gas.
Nema više smisla da idemo dalje sa ovom diskusijom jer piše to što piše.Ni ja ni ti neznamo dali je u praksi to tačno pa je glupo da se uopšte upuštamo u dublju diskusiju o nečemu što nismo videli.
Originally posted by speedplus
Niko nije ni reko da je bas to za direktno ubrizgavanje ali sa reklamom koju pustaju to je na slici.Sve u svemu veoma malo podataka tako da manje vise, j... LUD zbunjenog.Vozila sa direktnim ubrizgavanjem se zakazuju za ugradnju za sad samo u njihovom servisu.Ako je to sve kao i napisano onda kao sto sam i rekao,čuće se.
Ili čak štoviše pročitati ovo http://www.martinmotors.it/Auto/ita/dow ... PLOMCI.pdf
Originally posted by speedplus
Originally posted by vlada brc
Po onome sto vidim ovo nije za JTS motore. Dodali su napostojeci benzinski injektor jos i gasni da bi ubrizgavanje plina bilo sto bolje. Prakticno su resili problem kod duzine creva za gas .
Nigde nije ni prikazano ni objasnjeno,ali kazu da su poceli vec uveliko da ga ugradjuju.Ako je istina uskoro ce se znati mnogo vise.
Što se tiče problema dužine creva mislim da im to nije bio cilj.Pre bih rekao da je problem bio kako prevazići pritisak,s obzirom da su ušli u komoru za sagorevanje.A i istovremeno su obezbedili koliko toliko hlađenje benzinske dizne.Samo mi nije jasno dali je moguće da udaljavanje benzinske dizne ne utiče na pravilan rad na benzinu.
Originally posted by speedplus
Evo jedne novine na polju direktnog ubrizgavanja
Opet su Italiani uzeli loptu,prakticno sa ovim sistemom nema potrebe za mixom benzina dok se vozi na plin.Naravno,jos se ne zvoni na sva zvona,mada sobzirom da je kako kazu proizvod revolucionaran,trebalo bi biti malo vise galame,ako je sve istina kao sto kazu.
zanima me dali bi ovaj sistem mogao da se montira na usisnu granu koja nema ostavljena mesta za brizgaljke (kao sto je na motorima sa direktnim ubrizgavanjem) i da se na njega montira druga benzinska dizna kao sto je na slici prikazano. time bi se u potpunosti zaobisao sistem direknog ubrizgavanja benzina. znam da bi bila budzotina ali bitno je samo da upali na benzin a posle samo plin,plin,plin.
Konkretno, kod svih motora sa direktnim ubrizgavanjem benzina je skoro nemoguće izvršiti takvu prepravku, jer se radi o skroz drugačijem principu ubrizgavanja goriva. FSI, JTS i slični motori bi zahtevali druge ECU-u, novi softver, neke od senzora, da bi uopšte upalili na benzin, pa tek onda da se razmišlja o gasu....Neisplativo
Uskoro(do kraja godine) je najavljena komercijalizacija Prins-ovog uredjaja namenjenog motorima sa direktnim ubrizgavanjem.A ima najava i od strane Landi Renza,mozda nam Slavko-bgd moze reci nesto na tu temu
Uskoro(do kraja godine) je najavljena komercijalizacija Prins-ovog uredjaja namenjenog motorima sa direktnim ubrizgavanjem.A ima najava i od strane Landi Renza,mozda nam Slavko-bgd moze reci nesto na tu temu
Trenutno iz LANDIRENZA nema nikakvih zvaničnih novosti na ovu temu.Čekamo zvaničnu prezentaciju u Beogradu.
"...That's all I have to say...about that..."
Tom Hanks, "FOREST GUMP"
Bolje peške u švaleraciju nego Mercedesom na posao...
navodno Karici treba da pocnu sa uvozom sekventa za JTS i tako te modele...
tako rece Boban Karic pre neki dan Draxu....
Guma ,jel ima neki omegas komp polovan koji nikom ne treba samo racunar ??/
cao, upravo sam bio na obuci u ac=u i videli kako radi golf6 1,4tsi i passat 20 fsi na plinu rade odlicno i uredjaj ce biti na trzizstu za dva do tri meseca, to se odnosi samo za vw grupaciju, za ostale proizvodjace automobila i dalje nece biti nista jer svaki proizvodjac ima razvijeno sopstveni sistem direktnog ubrizgavanja. svi proizvodjaci lpg opreme razvijaju sistema najvise za vw jer su najzastuljeniji na trzistu. shto se tice alfe 2,0 jts landi ima problema zadnjih dve godine da rshi problem shto se tice beziskih indjektora al verujem da ce napraviti.
viale ima savrsheno rashenje koristi benziske indjetore za urizgavanje lpg prema tome nema razloga niko da se plashi da ce mu nesto crkne jedina mana mnogo skupo
Comment