Vialle autogas sistem

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • VaskeKG
    CBC Član
    • 29.08.2006
    • 78
    • Kragujevac
    • Citroen C5 2.0

    Vialle autogas sistem

    Imam na Alfi 156 holandski Vialle autogas sistem. Pre neki dan je u toku vožnje prestao da prima gas i od tad se vozim samo na benzin. U Kragujevcu niko nema pojma da ovo popravi, svi se razumeju u Lovato, Bedini i ostale italijanske sisteme. Zna li neko za neki bolji servis u Beogradu koji bi mogao da popravi kvar?
    Alfisti su jedini bolesnici koji su zarazeni virusom a ne zele da ozdrave

  • #2
    Isti slucaj !?!

    Pozdrav,
    samo zelim da dodam da u potpunosti imamo isti problem, te isto vozilo A.R. 156 1999god. 1,8TS 146ks 106kw. vjeruj da ne znam sta i gdje da radim. Pokusao sam u Sarajevu par servisa medjutim niko i ne zeli da se upusta u tu avanturu sa LPI Vialle sistemom.
    Njihova dijagnoza je naj vjerovatnije zacepljeni injektori ili pumpa.
    Meni se cak desava da jedno izvjesno vrijeme ne radi nikako, zatim odjednom proradi izvjesno vrijeme, te kad mu nadodje stane ponovo.

    Imao sam par preporuka u vezi naj blizih servisa kao npr. Poljska ili Holandija, medjutim ne pada mi na pamet.

    Volio bih ako rijesis svoj problem i pronadjes odgovarajuci servis u Beogradu ili bilo gdje u Srbiji ili Hrvatskoj da odgovoris.

    Unaprijed Zahvalan,
    Rus.

    Comment

    • dranix
      CBC Senator XXL
      • 04.10.2004
      • 3079
      • Antwerpen/Belgium
      • Saab 9-3

      #3
      Ako vec ne radi totalno ili naglo prestane da radi pa pocne iznenada onda kvar lici da je pumpa ili nesto sto je upravlja. Da je prljavstina (mada je mozda i ima) gusio bi se postepeno.
      Bez pravog servisa i rezervnih delova to je eventualno posao za dobrog elektronicara u smislu da utvrdi da li pumpa dobija napon i ovako generalno da li prebacuje benzin-gas. Ako je pumpa crkla nema pomoci osim eventualne zamene.
      Sto se ciscenja ili kontrole (zamene) filtera tice to bi trebalo ionako periodicno da se radi. Paznja. Postoji filter tecne faze gasa ali i filter ispred samih brizgaca. Funkcionalnost brizgaca kao i cistoca se lako proveri. Toliko lako da mozete i sami. Dovoljno je da se jedan skine i da se vidi opste stanje. Verujem da se majstori za gas nece zezati oko toga jer ne mogu da uzmu lovu (koliko bi oni hteli) a da otklone sve smetnje.
      Nadam se da znate kad ste (ako ste) menjali filtere. Treba na max. 20k.
      Drugo. Ako je tank star (dosta i 3-4 god) mozda je pun prljavstine i rdje koja zeza pumpu. Meni je najsumnjivije da sistem odjednom proradi. Znaci RADI. To nije tipican kvar za majstora za gas posebno ako nema sve elemente tog sistema pa samo promeni i resen problem.
      Steta je voziti se na benzin a imati inace prilicno dobru gasnu instalaciju. Naravno, sve mora da se odrzava ali budite sigurni da to nije nesto sto se cesto kvari. Treba preci stotine hiljada do tada.

      Comment

      • VaskeKG
        CBC Član
        • 29.08.2006
        • 78
        • Kragujevac
        • Citroen C5 2.0

        #4
        Ja u subotu idem kod Power-a posto mi je zvrle ostavio link pa sam se cuo sa covekom. Kad budemo zavrsili napisacu vam sta je bilo. A ovo sto se tice provere filtera i prljavstine, pa to bih i mogao da je plinski uredjaj kao neki koje sam ranije imao, medjutim ovaj Vialle je tako upakovan da se nista ne vidi i ne znam ni gde da gledam. Kontaktirao sam proizvodjaca preko njihovog zvanicnog sajta i poslali su mi adresu nablizeg ovlascenog servisa a to je:

        AUTOGAS O.O.D.
        55 TZVETNA GRADINA ST.
        0 SOFIA-1421
        BULGARIA
        +359-88570857
        +359-29581090

        Pa ko voli nek izvoli
        Alfisti su jedini bolesnici koji su zarazeni virusom a ne zele da ozdrave

        Comment

        • VaskeKG
          CBC Član
          • 29.08.2006
          • 78
          • Kragujevac
          • Citroen C5 2.0

          #5
          Za one koje ovo interesuje...

          Bio sam u Beogradu kod momka sa gore navedenog linka i utvrdili smo da je crkla elektronika koja kontroliše pumpu tako da je dranix bio u pravu. Ostavio sam mu ceo sklop da vidi sta moze da uradi. Ako moze da se popravi cena popravke je 150 ?. Polovna elektronika, ukoliko moze da se nadje, je oko 250?. Nova da se poruci iz Holandije 600 ?. Ukoliko je crkla i pumpa remont je od 350-450 ?. Sve u svemu izuvanje... Preskup je ovaj Vialle ali opet jeftinije nego da ugradjujem nesto novo osim u slucaju da moram da kupim novu elektroniku.

          Vise informacija posle vikenda...
          Alfisti su jedini bolesnici koji su zarazeni virusom a ne zele da ozdrave

          Comment

          • vujke
            Admin
            • 29.09.2004
            • 1673
            • Mladenovac
            • Daewoo Lanos 1.5SX

            #6
            khm khm..popravka 150€
            Nisam upoznat sa kompletnim sklopom, ali mislim da je mnogoo jeftinije da si sam skinuo elektroniku i odneo kod nekog vestijeg elektronicara.
            while(!asleep()) {sheep++;}

            Comment

            • VaskeKG
              CBC Član
              • 29.08.2006
              • 78
              • Kragujevac
              • Citroen C5 2.0

              #7
              Mozda si i u pravu, ali bih onda morao nekako da pribavim semu elektronike. A s obzirom da ovaj momak jedini u Srbiji zna da popravi pumpu i ima set za reparaciju sacekao bi me na drugom koraku. Sve u svemu bicu zadovoljan ako bude samo tih 150 ?
              Alfisti su jedini bolesnici koji su zarazeni virusom a ne zele da ozdrave

              Comment

              • dranix
                CBC Senator XXL
                • 04.10.2004
                • 3079
                • Antwerpen/Belgium
                • Saab 9-3

                #8
                Vujke je lepo rekao VESTIJI elektronicar sto znaci da mu ne treba sema. To je jednostavna naprava u kojoj najcesce crkava energetski deo. Znaci, prekidacki tranzistori (driveri) za samu pumpu. Moguce je da su na malo mrsavijem hladnjaku a to se inace dobro greje u radu. Takodje je moguce da postoji i rele koji takodje moze da vrisne. Ja sam zato i napisao u predhodnom postu sta bi moglo da bude i da to verovatno NIJE posao za gas majstora osim ako takav nije dealer tog gasnog uredjaja pa ima na stoku rezervne delove i samo ih menja.

                Comment

                • VaskeKG
                  CBC Član
                  • 29.08.2006
                  • 78
                  • Kragujevac
                  • Citroen C5 2.0

                  #9
                  Ovako stoji stvar:

                  Ispala je najgora kombinacija za moj novcanik, tj. crkla pumpa visokog pritiska u boci a crkla i prateca elektronika. S obzirom da je boca novije generacije za koju nismo uspeli da nadjemo rezervne delove promenili smo je celu i stavili od starijeg sistema. U boci je sada pumpa koja je reparirana. Ceo poduhvat je kostao 500 ? i dobio sam garanciju od 3 meseca, uz uveravanje da pumpa treba da izdrzi bar 100K.

                  Sad ce neko mozda reci da je to skupo ali ja na to gledam ovako:

                  1. Vialle LPI u Srbiji niko ne zna (ili nece) da popravi osim momka sa Avale
                  2. Nov sekvent bi me kostao duplo skuplje a i pitanje je kako bi se nabudzio preko svega sto je vec postavljeno
                  3. S obzirom na kilometrazu koju ja prosecno pravim, ulaganje ce mi se isplatiti za pola godine.
                  4. Nov Vialle LPI kosta od 2200 - 2600 ? i po svim informacijama do kojih sam mogao da dodjem na internetu i ovde na forumu ima odlicne karakteristike, bolje od bilo kog sekventa u ponudi.

                  Kad se sve sabere mislim da nisam pogresio. Uglavnom, koga muci Vialle LPI a ne zeli da ga menja gore mu je link i telefon
                  Alfisti su jedini bolesnici koji su zarazeni virusom a ne zele da ozdrave

                  Comment

                  • sw.brick
                    CBC Senator XXL
                    • 09.10.2004
                    • 8141
                    • Beograd, barajevo-zemun
                    • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                    #10
                    da pokusam da li sam ukapirao-
                    sistem nije popravljen vec je zamenjen sa polovnim koji je radio, sto se tice mehanike (boce i pumpe) ?

                    sta je bilo sa elektronskom komandom- isto zamenjeno za drugi komad ili bas popravljeno.
                    ako je popravljeno sta je bio kvar, ako nije problem objaviti.

                    da li je pumpa i ta neispravna i ta polovna zamenjena isti model/tip ?

                    isti proizvodjac (pravi se negde u Poljskoj koliko sam saznao) ili je i to razlicito.

                    posle koliko km kod tebe se originalni Vialle sistem pokvario, ili procenu ako imas koliko ima km iza sebe ukupno od ugradnje do kvara ?

                    znam da je mnogo pitanja, ne zameri Vialle je dovoljno redak pa imam i previse nepoznanica.
                    volvo
                    945 SE turbo lpg
                    344 GL lpg

                    Comment

                    • VaskeKG
                      CBC Član
                      • 29.08.2006
                      • 78
                      • Kragujevac
                      • Citroen C5 2.0

                      #11
                      Boca i pumpa su od istog prozivodjaca ali drugi tip, nisu iste kao prvobitna. A kod ovih sistema je elektronika koja pokreće pumpu i otvara ventile na samoj boci pa je zbog toga sve novo (odnosno polovno samo reparirano) jer ne odgovara sa stare boce. Stara elektronika je mozda i mogla da se popravi ali je problem bio sa pumpom jer za taj tip nije imao set za reparaciju tako da je sve moralo da se menja.

                      A Vialle je holandski nije poljski. Imas njihov sajt na internetu: http://www.vialle.nl

                      Inace, koliko sam razumeo citajuci karakteristike, sistem je jedinstven po tome sto pumpa visokog pritiska u boci potiskuje gas u tecnoj fazi u motor, ima poboljsano hladjenje zbog temperature gasa koje se prethodno ne zagreva i cak povecava snagu motora oko 5% uz skoro neznatno povecanje potrosnje u odnosu na benzin
                      Alfisti su jedini bolesnici koji su zarazeni virusom a ne zele da ozdrave

                      Comment

                      • sw.brick
                        CBC Senator XXL
                        • 09.10.2004
                        • 8141
                        • Beograd, barajevo-zemun
                        • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                        #12
                        LPI sistem nije jedinstven Vialle, prave ga i drugi. ja znam za bar jos jednog proizvodjaca.
                        Vialle jeste holandski brend ali je proizvodjac poljski, tamo u poljskoj se pravi i boca i pumpa.
                        takvu info imam iz vise izvora, zato sam i pitao oko detalja.
                        postoje 2 vrste pumpe, obe poljske ali su razlicitog proizvodjaca (Vialle kupuje pa prepakuje u svoj sistem kao komplet).

                        na sajtu Vialle naravno nema pomena ista vise osim komercijale, deo za tehnicku podrsku je zakljucan/nedostupan.

                        mene zanimaju tehnicke pojedinosti- radni pritisak, protok pumpe, temperatura na kojoj se nalaze brizgaljke, brzina otvaranja brzigaljki i slicno.

                        ne znam dovoljno o sistemu a ono sto sam mogao da procitam mi ne daje kompletnu sliku parametara rada.


                        a voleo bih, imam nekih ideja kako unaprediti /poboljsati osobineLPI Vialle sistema a bez podataka idejno resenje nije dalje odmaklo od pocetka (za projekat ipak treba puno vise znati iz vise uglova od same ideje...)

                        recimo jedan detalj mi je nepoznat- kako se regulise radni pritisak u sistemu (na brizgaljkama).

                        mesnim ventilom/reglerom pritiska sa membranom ili elektronski PWM modulacijom same elektro pumpe ?

                        to mi je jako bitno a jos nisam nasao taj podatak

                        ko zna nesto o tome, pazljivo slusam
                        volvo
                        945 SE turbo lpg
                        344 GL lpg

                        Comment

                        • galileo5
                          CBC Veteran
                          • 31.03.2005
                          • 131
                          • Leskovac, South Serbi

                          #13
                          Za par dana saljem Cika Dori jedan takav uredjaj koji sam skinuo jos 1999. iz neki 406 pa se nadam da ce on nakon nekih eksperimenata dati neke odgovore.

                          Ono sto ja mislim da pumpa ima konstantan broj obrtaja koji stvara nesto veci pritisak od potrebnog, koji se dalje regulise u onom malom deruktoru koji koliko se secam ima neki sistem sa oprugom ili tako nesto, vise se i ne secam jer od `99 taj uredjaj stoji na tavanu i iskreno se nadam da ga nisu misevi pojeli inace je na tom sistemu sprzena pumpa, tj, ona ploca sa elektronikom, a kako mi se cini sam motor pumpe je trofazni.

                          Comment

                          • VaskeKG
                            CBC Član
                            • 29.08.2006
                            • 78
                            • Kragujevac
                            • Citroen C5 2.0

                            #14
                            Jedino sto mogu da vam pomognem oko tehnickih detalja je da vam ostavim telefon: 065 850 0 850

                            Momak je '79 godiste, odlicno poznaje automobile uopste, ucestvovao je na trkama i bio je sampion nacionalne klase pre par godina. Sam je sebi spremao auto i bas mi se cini da poznaje sve do detalja. Popravio je dosta Vialle uredjaja pa probajte sa njim da popricate, ja sam ipak laik za tu vrstu tehnike. Ucestvovao je ovde na forumu pod nick-om Power ali vidim da vec neko vreme ne ostavlja poruke
                            Alfisti su jedini bolesnici koji su zarazeni virusom a ne zele da ozdrave

                            Comment

                            • *IvanT*
                              CBC Senator XXL
                              • 30.01.2005
                              • 3234
                              • Srbija, Beograd, Kara

                              #15
                              recimo jedan detalj mi je nepoznat- kako se regulise radni pritisak u sistemu (na brizgaljkama).

                              mesnim ventilom/reglerom pritiska sa membranom ili elektronski PWM modulacijom same elektro pumpe ?
                              Dakle u pitanju je klasican regulator pritiska, koji redukuje pritisak na 3-4 bara, u zavisnosti od sistema. ICOM je firma koja je napravila "revolucuju" kod sistema za ubrizgavanje tecnog gasa, jer se konacno koristi benzinski ECU za oba goriva. Jedina mana je visoka cena sistema, ali vecina velikih proizvodjaca sprema uredjaja za ubrizgavanje tecnog gasa, tako da ce i cena ici dole.
                              http://www.lovatogas.co.rs

                              Comment

                              Working...
                              X