GDI, JTS, FSI motori

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • toda81
    CBC Član
    • 06.02.2011
    • 66
    • Po

    #31
    Znaci i tu su prisutni dvosmisleni odgovori, diplomatski

    Taj stag 400dpi ima istu cenu kao i qbox ili je skuplji od njega? Koji je odnos potrosnje benzina i gasa sa njim?

    Poslato sa RNE-L21 uz pomoć Tapatoka

    Comment

    • Dora
      Nadzornik!!!
      • 24.10.2004
      • 17451
      • Novi Sad
      • FIAT

      #32
      Skuplji je dosta od Qbox-a, troši oko pola litre po cilindru za normalne motore.
      Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

      https.autogas.rs

      Comment

      • toda81
        CBC Član
        • 06.02.2011
        • 66
        • Po

        #33
        Znaci treba dosta vise vremena da bi se kroz voznju otplatio uredjaj, ali se ipak isplati.

        Poslato sa RNE-L21 uz pomoć Tapatoka

        Comment

        • b_samardzic
          CBC Senator XXL
          • 02.04.2005
          • 1557
          • Smederevo

          #34
          Dokle se stiglo sa LDI sistemima? Mislim na direktno ubrizgavanje tecne faze plina. Koliko sada kosta ugradnja i jesu li manji proizvodjaci osvojili proizvodnju?
          Nekad je pumpa u rezervoaru bila skup deo.

          Comment

          • Saša
            CBC Senator
            • 05.11.2006
            • 277
            • NS

            #35
            I mene to interesuje. Kolika je trenutno najniža cena ugradnje?

            Послато са SM-J530F уз помоћ Тапатока

            Comment

            • Saša
              CBC Senator
              • 05.11.2006
              • 277
              • NS

              #36
              Da dignem temu iz mrtvih jer me ovo i dalje jako interesuje (a verujem i mnoge druge). Odgovor inače nismo dobili ni pre dve godine.

              Atmosferci polako izmiru kada su u pitanju novi automobili, turbaka je sve više pa i onih sa direktnim ubrizgavanjem u cilindre. Prati li sve to i plinska tehnologija, odnosno da li su cene tih uređaja za direktno ubrizgavanje plina u tečnoj fazi konačno krenule dole, ugrađuje li to neko kod nas?

              Mogu li se ti uređaji konačno bez straha ugrađivati na recimo japanske motore koje već poslovično bije glas da imaju svilene ventile i ležišta ventila? Na primer, u Nissanov 1.3 DIG-T.

              Majstori?

              Послато са SM-G965F помоћу Тапатока

              Comment

              • Dora
                Nadzornik!!!
                • 24.10.2004
                • 17451
                • Novi Sad
                • FIAT

                #37
                I ja sam na to zaboravio
                Pre dve ili više godina i ne sećam se smo bili u Poljskoj na "doradi" Išli smo za sajam autogasa i tamo je bio auto koji je imao ugradjen tečni gas. Drndali smo ga i radio je Posle sajma smo u fabrici kvarili taj auto i podešavali ispočetaka. U principu je sve to lepo radilo a jedino je bio problem sa pumpom ta gas. Nije bila dovoljna ta jedna pa je Boš pravio jednu duplo jaču. Problem je u smeštaju jer pumpa nije mala a dve su previše.

                To je bilo negde sa proleća i rečeno je da će do kraja godine biti u prodaji, za nas najkasnije do proleća sledeće godine. U medjuvremenu je bilo par ozbiljnih seminara i davili smo zašto toga još nema ali nismo dobili konkretan odgovor

                Osnovni problem kod tih instalacija je ventil koji zatvara benzin a pušta gas i obrnuto... Veom je interesantno kad zune benzin u gasni rezervoar i obrnuto

                Pitaću ovih dana podršku šta je sa tim projektom. Za ostal nemam pojma šta rade.
                Većina motora sa direktnim ubrizavanjem je podržana sa Stag-om 400 i jedina mana u odnosu na 500 kojeg još nema je potrošnja benzina oko 4-5 deci po cilindru na 100km.

                Radi korektno i neki imaju dobru kilometražu za sobom. Ako je podržan onda to radi perfektno, ako nije ima univerzalni a podrška uvek odgovori da li može ili nediraj ga imaćeš problem...
                Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                https.autogas.rs

                Comment

                • Saša
                  CBC Senator
                  • 05.11.2006
                  • 277
                  • NS

                  #38
                  Hvala na odgovoru. Meni je takav uređaj jako interesantan u svetlu nabavke novog/drugog automobila i spreman sam da platim koliko košta (jer ne menjam auto po 10 i više godina a prelazim 20.000+ km godišnje i to mi se itekako isplati), ali niko to ne nudi niti se o tome piše.

                  Inače, nedavno su Dacia/Renault izbacili 1.0 TCe ECO-G motor sa pogonom na TNG a ono što je interesantno su podaci da ti automobili na plinu imaju 10 KS više (90/100 KS), veći obrtni momenat i veću maksimalnu brzinu nego na benzinu. Pritom su podaci koje plasiraju u javnost vrlo šturi ali meni ovo miriše da ti automobili/motori imaju plinski uređaj sa direktnim ubrizgavanjem plina u tečnoj fazi. Plus ovaj deo teksta na njihovom sajtu kaže:

                  "ECO-G je naziv naših motora na dvostruko gorivo – benzin i TNG (tečni naftni gas). TNG, kombinacija propana i butana, dodata je postojećem benzinskom motoru integrisanjem sistema za ubrizgavanje. On zahteva zaseban, namenski rezervoar (bez smanjenja zapremine prtljažnika) koji je otporan na pritisak i specijalno proizveden za skladištenje tečnosti, kao i malu modifikaciju dovoda za gorivo motora. Ovaj postupak se obavlja direktno u našim fabrikama."

                  Da li je to (konačno) moguće - da je neko ponudio takav uređaj u novim modelima, šta mislite? Pritom je recimo Sandero sa takvim pogonom skuplji za oko 700€ od čistog benzinca.

                  Послато са SM-G965F помоћу Тапатока
                  Last edited by Saša; 11.02.2021, 09:38.

                  Comment

                  • Dora
                    Nadzornik!!!
                    • 24.10.2004
                    • 17451
                    • Novi Sad
                    • FIAT

                    #39
                    Nije da toga nema, ima a što se tiče performansi, kod Multiple je još gore, veći odnos snage na plinu nego na benzinu. To su motori koji su konstruisani da rade na plin kao primarno gorivo. Da bi ga iskoristili kako treba mora se povećati stepen kompresije a to onda ulazi u opasnu zonu za benzin, detonacija, razletanje i sl. pa se benzin "uštroji do sigurne granice.

                    Ima na mom sajtu (valjda još uvek) trkački tim koji je napravio motor isključivo na plin (davno) i pobio sve u šampionatu toliko da su menjali pravila u sred šampionata. Može se to ali nema interesa, kome će prodavati taj benzin
                    Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                    https.autogas.rs

                    Comment

                    Working...
                    X