Liquid propane injection

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • speedplus
    RIP Bio nam je drug!
    • 15.01.2007
    • 2419
    • LAZAREVAC

    #16
    Originally posted by ale944
    Sistem ubrizgavanja gasa u komoru za sagorevanje u tećnom stanju postoji već odavno,
    ....ne bih rekao da se ubrizgava u komoru za sagorevanje vec klasicno u usisnu granu...

    dizne za ubrizgavanje direktno u cilindar su malo specificnije, i koliko znam ne postoji lpg sistem za direktno ubrizgavanje, samo benzinski (fsi, gdi...)
    Lose sam se izrazio

    Comment

    • alfaromeo boy
      CBC Član
      • 22.11.2007
      • 23
      • pariz

      #17
      Imao sam prilike da radim u jednoj nasoj firmi koja se spremala da pocne uvoz i ugradnju viale sistema tako da sam pregledao celu njihovu dokumentaciju za ugradnju, cak sam i trebao da idem u fabriku na obuku ali se od toga odustalo. Prvo dizne se nestavljaju pod istim uglom i na istom mestu kao i benzinske...cena je visoka iz samo jednog ponavljam jednog razloga, prilikom ugradnje njihovih sistema skida se usisna grana, pakuje i salje u fabriku u holandiju! oni tamo prave novu granu i u nju "pertluju" ponavljam PERTLUJU dizne..znaci nema skidanja dizni! Kad se pokvare skines granu i celu ponovo u fabriku na remont..rezervne delove nedaju znaci ode isparivac ti spakujes i u fabriku!!! To je glavni razlog skupoce i trzisne ogranicenosti njihovih sistema...zamisli sad dodje neko na ugradju i ti kazes dodji za mesec dana po auto!!! e a nece cak ni da daju grane da imas na lageru!! Nego samo skini i u fabriku!! uredjaji sa kojima sam ja imao prilike da se sretnem rade besprekorno, mehanickih kvarova retko da ima ili nema uopste..elektronika je vec druga stvar...svi kvarovi su bili vezani za compjuter i na jednom je cini mi se crkla pumpa..srecom postoji u Srbiji covek koji radi samo remonte tih kompjutera, tako da je on resavao te sisteme...Sto se tice keihina imao sam vise puta prilike da skidam dizne koje su izgorele i to pre 50000, i to na autima koja se voze u evropi a ne kod nas, tako da nisam bas siguran koliko je dobar...
      ZIVEO HIDROGEN>>>STO DA SE NEVOZIMO NA VODU KAD MOZEMO!!!!

      Comment

      • sw.brick
        CBC Senator XXL
        • 09.10.2004
        • 8141
        • Beograd, barajevo-zemun
        • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

        #18
        znaci ode isparivac ti spakujes i u fabriku
        tako da sam pregledao celu njihovu dokumentaciju za ugradnju, cak sam i trebao da idem u fabriku na obuku


        gde nadje isparivac u LPI sistemu ?

        volvo
        945 SE turbo lpg
        344 GL lpg

        Comment

        • alfaromeo boy
          CBC Član
          • 22.11.2007
          • 23
          • pariz

          #19
          moja greska izvinjavam se...mislio sam na regulator pritiska...znas kako je kad oko tebe trce deca i nervozna zena nemozes da se skoncetrises pa pises gluposti...jbg svi pravimo greske ko priznaje pola mu se dodaje
          ZIVEO HIDROGEN>>>STO DA SE NEVOZIMO NA VODU KAD MOZEMO!!!!

          Comment

          • sw.brick
            CBC Senator XXL
            • 09.10.2004
            • 8141
            • Beograd, barajevo-zemun
            • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

            #20
            Sto se tice keihina imao sam vise puta prilike da skidam dizne koje su izgorele i to pre 50000
            izgorele dizne ?
            kako mogu da izgore dizne, i od cega, na sta mislis.

            tu gde se montiraju dizne je jako hladno, sama glava je jedva 200C a kamoli usisna grana.

            sto se tice termikei mogucnosti paljenja dizni.
            sto se tice elektrike, da se zapali spulna je prakticno nemoguce, vec iz samog sistema napajanja gde nema struja vecih od 10Ampera po dizni.

            molim preciziraj.

            [/b]
            volvo
            945 SE turbo lpg
            344 GL lpg

            Comment

            Working...
            X