Dvotaktni na TNG?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Uros Piperski
    CBC Senator XXL
    • 31.01.2005
    • 2978
    • Beograd

    #16
    Eto ti slike motora, eto ti i dimenzija rezervoara za plin. Smisli gde da stavim bocu


    RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.

    Comment

    • Rubi
      CBC Senator XXL
      • 06.05.2005
      • 519
      • Beograd

      #17
      OK, dve stvari koje odmah padaju napamet:

      1. Skini sediste, stavi bocu iznad danjeg tocka (mesto za suvozaca), a posle napravi od drveta kutiju koja ce prekriti bocu i istovremeno sluziti kao sediste. Tapaciraj je do zeljene udobnosti, ili prosto stavi staro sediste za motor za jednu osobu (na federima). Nezgodna stvar kod ovoga je sto imas relativno tesku stvar prilicno visoko na motoru, ali je jednostavna izrada.

      2. Proveri da li postoji boca koja ti odgovara po dimenzijama, a da na nju moze da se montira potrebni multiventil. Mi smo ovo radili za ronjenje - stare avijaticarske boce za kiseonik smo prilagodili, zamenili ventile i sad se pune na 150bar vazduhom - dovoljno za trenazna ronjenja na bazenu. A toliko su lagane da plutaju po povrsini! (aluminijumske, naravno). Posto kod nas sve moze, nabudzis multiventil na npr, celicnu bocu od protivpozarnog aparata, odneses to na atest, oni ga nadrukaju na pritisak daleko preko radnog, ako nista ne uradi "bum" dobijes atest i uzivas. Ljudi su preradjivali protivpozarne aparate u rezervoare za azot suboksid (pri tome su ih ostavljali ofarbane u crveno, dobro opravtanje za flasu i crevca koja vode u motor :-). Sto se budzenja multiventila tice, nisam siguran koji mu je navoj, i koja je konstrukcija unutra, ali ako je makar priblizno standardu za aparate za gasenje pozara, vredi razmisljati u tom pravcu. Ako moze da prodje atest, znaci da moze da se koristi. Vidjao sam "rucne radove" koji trpe vazduh na 200bar, u prilicno ekstremnim uslovima ekspoatacije. Ako se odlucis za ovako nesto, dacu ti kontakt coveka koji je nama radio boce.

      3. Cini mi se da bi flasa 200/382mm stala ukoso (duz blatobrana zadnjeg tocka) uz malu modifikaciju sedista. Opet, mozes da napravis custom sediste, koje bi taman bilo lepa zastita za multivalve. Mislim ba bi flasa stajala dovoljno uspravno da je ispunjen uslov na je multivalve na vrhu. Ne mogu da ocenim sa slike da li mozes da nesto promera 200mm zavuces u ram, umesto kucista filtera za vazduh, i zica. Isto tako, vidi koliko mozes da pomeris blatobran u tom delu (fin zahvat macolom) a da ne kaci tocak. Blatobran ti tu "jede" dosta prostora...
      (\__/)
      (='.' This is Bunny. Copy and paste Bunny into
      (")_(") your signature to help him gain world domination.

      http://www.flickr.com/photos/rubinjoni/

      Comment

      • Trajkovic
        CBC Član
        • 20.04.2005
        • 37
        • Leskovac

        #18
        Da li postoji u Srbiji ugadnja plina u skutere (lovijeg tipa), i da li se ugradjuje samo na cetvorotaktne ili moze i na dvotaktne motore?

        P.S. Ako postoji koje su cene i gde?
        Be inspired - SIEMENS

        Comment

        • @lix
          CBC Senator XXL
          • 17.12.2004
          • 875
          • Panchevo, Serbia; Moscow, Russia

          #19
          Originally posted by Wiz
          Jos je u samu izasao projekt Wartburga na plin,covek je njime presao koliko se secam preko 200k kilometara apodmazivanje je resio nekom dodatnom pumpom uzetom nesecam se iz cega,ali naci cu taj clanak
          Automatska pumpa je bila uzeta iz DKW auto uniona (danasnji audi). Taj auto je imao motor isti poput onog u wartburgu ali je imao odvojeno rezervoar za ulje (u rezervoar se nije sipala mesavina) koji je pomocu pumpe sam ubacivao ulje vec prema potrebi (broju obrtaja).
          Na zalost svemoje primerke sama sam davno izgubio ali se secam tih detalja do pojedinosti =]
          Istocni nemci su da bi smanjili troskove namerno taj deo izbacili.
          Urose, obrati paznju da je IFA mobile ista firma (kao i auto union). Mesaci su sigurno postojali jedino sto ces morati dobrano da kopas da bi do njih dosao. Nije nenemoguce da pase i od nekog NSU-a (motocikl).
          Što više za što manje

          Comment

          • Trajkovic
            CBC Član
            • 20.04.2005
            • 37
            • Leskovac

            #20
            Originally posted by alix
            Na zalost svemoje primerke sama sam davno izgubio
            Treba da se stidis zbog toga, ali...



            Be inspired - SIEMENS

            Comment

            • @lix
              CBC Senator XXL
              • 17.12.2004
              • 875
              • Panchevo, Serbia; Moscow, Russia

              #21
              Bravo to je to. A sto se tice gubljenja u pravu si. Stidim se!
              Što više za što manje

              Comment

              • Pele
                CBC Senator
                • 01.07.2006
                • 262
                • Požarevac

                #22
                šta se desilo sa ovim MZ-jcem? Dobio li je pogon na LPG ili nije?

                Comment

                Working...
                X