A sto sad nece??

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • bllizzard
    CBC Početnik
    • 07.07.2007
    • 5
    • Novi Sad

    A sto sad nece??

    Naime,vozim opel corsu 1.2oHV.kad je kupljena auto je idealno palio i na plin i na benzin,drzao je fin ler,elem imao sam nekih problema sa karb.pa je sredjen karb.mada plin nije diran.kako je naisao period ispod 15C,auto nije hteo da upali na plin,pa sam ga poceo paliti na benzin.i tako celu zimu sam palio na benzin,zeljno cekajuci dan kad cu moci da opet palim na plin.kad su krenuli topli dani,onda tuga auto jednostavno odbija da nakon par sati mirovanja da nakon paljenja odrzi rad motora na plin,bez obzira na blagu spoljasnju temp.opet treba da se zagreje,a pritom moram drzati nogu na gasu,i to bar 3-5min.e sad najgore je sto je to pocelo da se desava i na benzinu,cak i sa njim moram pod saugom da palim auto inace nema dovoljno snage da odrzi rad,dok se ne zagreje.ja stvarno ne razumem sta se desilo u medjuvremenu,ali se nadam da neko od vas ima neki savet.izvinite na duuuugackom postu
  • dranix
    CBC Senator XXL
    • 04.10.2004
    • 3079
    • Antwerpen/Belgium
    • Saab 9-3

    #2
    Svaki auto mora da se odrzava.
    Obicno se kontrola vrsi pre zime i s proleca ponovo za letnji period.
    Sto se gasa tice trebalo bi sa ispustis ulje iz isparivaca i da prestelujes ler na njemu pri zagrejanom motoru.
    Mozda ne dihtuje kako treba jer se poremetilo nesto prilikom skidanja karburatora.
    Ima dosta majstora za gas u NS a ima i jako dobrih. Sto bi se ti mucio ako ne moras za tako sitnu kintu?
    Znas li uopste koliko je "presla" gasna instalacija posto si auto kupio sa njom?
    Koje je marke i koji model isparivaca?
    Ko je ugradio instalaciju? Ima li negde nalepnice servisa?
    Kakvo pitanje, takav i odgovor.
    Citaj detaljno forum.

    Comment

    • zoranbg
      CBC Senator XXL
      • 23.03.2005
      • 4098
      • Rooster's Hill , Beog
      • Grande Punto 1.2

      #3
      posto imam isti motor samo 1000ccm OHV.

      moze da bude (verovatno i jeste)

      1.platine
      2.svetjice

      svetjice NGK odgovarajutje zazor 0.6.

      kod OHV motora ,ventili se rucno steluju .. nek ti nasteluju ako nisi nikad stelovao.
      Lakota withdraw from treaties, declare independence from U.S.

      Comment

      • bllizzard
        CBC Početnik
        • 07.07.2007
        • 5
        • Novi Sad

        #4
        Izgleda da nisam dobro objasnio problem.naime,on hoce da upali ali nema snage da odrzi rad,vec moram drzati gas minut dva dok se ne ugreje koliko mu treba da radi samostalno.inace,gas je ugradjen u fantomskom servisu,ne postoji vise,ali je instalacija sredjena u dobrom servisu.paljenje je isto stelovano,baca u tacku,svecice su nove,doduse bosna ali ne verujem da bi one mogle da uticu na to.jos ostaje da proverim platine,i ventile posto to nisam jos dirao

        Comment

        • Dora
          Nadzornik!!!
          • 24.10.2004
          • 17451
          • Novi Sad
          • FIAT

          #5
          Treba pregledati-podesiti karburator i posle podesiti plin.
          Na +25 auto može na plin da radi loše minut maksimalnoa posle mora da radi bez dodavanja gasa.
          Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

          https.autogas.rs

          Comment

          • driverGT
            CBC Veteran
            • 29.09.2004
            • 154
            • Zemun

            #6
            Ja upalim na plin i bez obzira da li je +40 ili -5 on radi bez dodavanja gasa i to bez ikakvog trzanja.Kao da je ugrejan...Znaci tebi verovatno nesto sa strujom nije u redu....Meni samo par sekundi vergla kad je hladno pri prvom paljenju u toku dana.Posle pali odmah.A sada kad je ovako vruce pali kao na benzin...

            Comment

            • bllizzard
              CBC Početnik
              • 07.07.2007
              • 5
              • Novi Sad

              #7
              Pa skoro pa reseno .problem je bio u ler gasu na karburatoru.naime,kad je sklopljenj nakon ciscenja ler sraf je bio skroz zatvoren i kada sam vratio karb.na motor ja sam ga nastelovao ali izgleda da je opruga koja drzi zategnutim taj sraf ili izgubljenja u ciscenju ili je nije ni bilo,mada ja mislim da nije ni stavljena posto sam nakon vracanja na pocetak problema skontao da je to i pocelo sa prvim ciscenjem karburatora. e sad mi samo preostaje da to sredim pa da nastelujem i karb i plin.inace hvala na odgovorima,jos samo jedno pitanje,da li prilikom stelovanja treba prvo benzin stelov.pa gas ili svejedno?

              Comment

              • Jezdaue
                CBC Član
                • 25.03.2008
                • 27
                • Uzice

                #8
                Prvo banzin pa onda plin
                To ti ovaj... to ti nikad nece poleteti sinko...
                Alfa Romeo 156 1.8 ts 2000. god

                Comment

                Working...
                X