Mali problem, ako se moze i nazvati problem, (karburator) kada vozim na gas u 2 brzini negde oko 2200 obrtaja, znaci konstantan gas, oseti se lagano trzanje, sta moze biti uzrok?
Teorija je kad se sve zna, a nista ne funkcionise.
Organizacija je kad nista ne funkcionise, a svi znaju zasto.
Praksa je kad sve funkcionise, a niko ne zna zasto.
Teorija je kad se sve zna, a nista ne funkcionise.
Organizacija je kad nista ne funkcionise, a svi znaju zasto.
Praksa je kad sve funkcionise, a niko ne zna zasto.
Obzirom da vise niko nije odgovorio, ili ne znaju ili je samo do paljenja
Teorija je kad se sve zna, a nista ne funkcionise.
Organizacija je kad nista ne funkcionise, a svi znaju zasto.
Praksa je kad sve funkcionise, a niko ne zna zasto.
sve novo, jedino mi ostaje da odem na to stelovanje pa da vidim
Teorija je kad se sve zna, a nista ne funkcionise.
Organizacija je kad nista ne funkcionise, a svi znaju zasto.
Praksa je kad sve funkcionise, a niko ne zna zasto.
karburator, pa unutra sitna crevca kojihima mali milion da ne nabrajam sve pojedinacno, pa sistem paljenja gde opet ima mala hiljada delova, pa sistem dobave goriva, pa vakuum sistem, pa sistem recirkulacije izduvnih gasova, recimo za pocetak....
na takvo pitanje odgovor je da se treba uraditi dijagnostika metodom merenja postojecih paramatera rada motora i uporedjivanjem sa fabricki predvidjenim vrednostima a uz poznavanje svih tih pojedinacnih sistema u detalje, i ukupno njihov uticaj na rad motora pa sistemom eliminacije suziti spisak potencijalnih pojedinacnih delova.
koji motor, koji potpritisak na leru, koji potpritisak pri 2200 obrtaja, koliko je staticko pretpljanje na leru, koliko je dinamicko pretpaljenje na 2200 obrtaja, koliki je protok goriva benzinske pumpe, koliko iznose zazori dizni benzina i vazduha karburacije, koliko iznosi zazor osovinice leptira, kakvo je stanje izduvnog sistema po pitanju zaptivenosti, koliko iznosi omski otpor VN kablova,.... itd.
prvo mora da se sredi da auto radi savrseno na benzin, pa onda u igru startuje i sistem gasnog uredjaja.
daj ove podatke i mozda ce moci na daljinu da se obradi dijagnostika ove greske u radu motora. drugacije, sumnjam da ce ici utvrdjivanje uzroka bolesti auta.
Mali problem, ako se moze i nazvati problem, (karburator) kada vozim na gas u 2 brzini negde oko 2200 obrtaja, znaci konstantan gas, oseti se lagano trzanje, sta moze biti uzrok?
Može biti loša struja u nekom delu ili nije dobro naštelovan gas. Nisi naveo koji je auto, možda mu ne prija lagana vožnja u drugoj brzini ako mikser nije odgovorajući.
Mali problem, ako se moze i nazvati problem, (karburator) kada vozim na gas u 2 brzini negde oko 2200 obrtaja, znaci konstantan gas, oseti se lagano trzanje, sta moze biti uzrok?
Može biti loša struja u nekom delu ili nije dobro naštelovan gas. Nisi naveo koji je auto, možda mu ne prija lagana vožnja u drugoj brzini ako mikser nije odgovorajući.
1.6, golf
Doro, pa valjda si ugradio dobar mixer pre nedelju dana , auto radi na plin fenomenalno nemam reci , potrosnja extra 9.5l grad, vrlo malo je izgubio na snazi, skoro neprimetno, nego ono sto smo pricali kada sam bio kod tebe i sto mi na gas radi malo poviseno jel moze to da bude uzrok tom seckanju, ili je budjavo paljenje uzrok. Inace pri vecim brzinama i konstantnom gasu nema nikakvog seckanja, radi kao sat.
Teorija je kad se sve zna, a nista ne funkcionise.
Organizacija je kad nista ne funkcionise, a svi znaju zasto.
Praksa je kad sve funkcionise, a niko ne zna zasto.
Mali problem, ako se moze i nazvati problem, (karburator) kada vozim na gas u 2 brzini negde oko 2200 obrtaja, znaci konstantan gas, oseti se lagano trzanje, sta moze biti uzrok?
Može biti loša struja u nekom delu ili nije dobro naštelovan gas. Nisi naveo koji je auto, možda mu ne prija lagana vožnja u drugoj brzini ako mikser nije odgovorajući.
1.6, golf
Doro, pa valjda si ugradio dobar mixer pre nedelju dana , auto radi na plin fenomenalno nemam reci , potrosnja extra 9.5l grad, vrlo malo je izgubio na snazi, skoro neprimetno, nego ono sto smo pricali kada sam bio kod tebe i sto mi na gas radi malo poviseno jel moze to da bude uzrok tom seckanju, ili je budjavo paljenje uzrok. Inace pri vecim brzinama i konstantnom gasu nema nikakvog seckanja, radi kao sat.
) Nasankam se i ja ponekad
Može biti do struje kako rekoh, ler od karburatora ne utiče na gas na 2200 obrtaja. Ili sam ga za nijansu malo više zavrnuo. Probaj da odvrneš onaj veliki šraf za štelovanje snage pola kruga pa vidi rezultat. Ako je isto onda je struja u pitanju a šraf vrati nazad.
Teorija je kad se sve zna, a nista ne funkcionise.
Organizacija je kad nista ne funkcionise, a svi znaju zasto.
Praksa je kad sve funkcionise, a niko ne zna zasto.
Pa kazem ja, treba ljudima dici spomenik za znanje
Dora svaka cast ventil, okrenuo sam ga za manje od pola i sada radi kao DOXA, zato ljudi sa treba da rade svoj posao, a ostali u misije rupe
Teorija je kad se sve zna, a nista ne funkcionise.
Organizacija je kad nista ne funkcionise, a svi znaju zasto.
Praksa je kad sve funkcionise, a niko ne zna zasto.
Comment